AndroidHealthClinic

Verkocht homegym met squatrek olympische halterstang, bumperplates, GHR, en meer

Bezoekers in dit topic

voorlopig verkoop ik de schijven niet los. alleen de GHD los. de rest voorlopig als geheel ---------- Toegevoegd 13 February 2015 om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst 12 February 2015 om 23:21 ---------- even een richtlijn over de vraagprijs: ik heb meerdere mensen gehad die heel veel interesse hadden in de GHD en/of de gewichten. ik heb op de GHD na nog steeds hele sterke voorkeur voor zo veel mogelijk in een keer. maar ik heb een lijst gemaakt van wat ongeveer mijn vraagprijs is: -GHD 250/275 -de stang, sluiters, bumperplates, schijvenrek en fractional plates: 850/900 (eventueel stang en sluiters los 175/200 en bumperplates plus schijvenrek en fractional plates 700/750) -het platform: 300/350 -het squatrek(natuurlijk inclusies spotters en plateholders) 175/200. -magnesium, 5 euro dit brengt het totaal ergens tussen de 1580/1730. nieuwprijs (exl. verzendkosten) is 2150 euro. lijkt mij een redelijk bedrag. meestal reken in voor dit soort spullen ongveer 75% van de nieuwprijs. en dat zou 1630 euro zijn. in het geval van los kopen zal het meer richting de hogere prijs gaan. koop je alles/zo veel mogelijk in een keer. dan zal het meer richting de lagere prijzen gaan. onderhandelen mag. maar ik zal niet veel afwijken van wat er nu staat. het is wel zo dat op dit moment 150kg gekleurde bumpers in de aanbieding zijn. hiermee heb ik GEEN rekening gehouden. zowel in de vraagprijs als de nieuwprijs. dus wie echt alleen bumpers wil raad ik aan deze nu bij stregthshop zelf te kopen
Nogmaals 250 voor de GHD
 
Nogmaals 250 voor de GHD

ik wil er los 275 voor.

en het bod van 250 staat al. dus mocht die los weg gaan voor 250 dan gaat die naar Bosje2 want die kwam als 1e met het bod.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

brotip... als je zegt dat je vraagprijs ongeveer 250/275 zal je er natuurlijk nooit 275 voor krijgen :o
ik heb de post met de prijzen aangepast zodat het iets duidelijker is.
 
bod van 255 dan voor de ghd
 
bod van 255 dan voor de ghd
bedankt voor je bod. maar voorlopig blijf ik toch nog bij de 275. in ieder geval wel in het geval van losse verkoop.
 
Laatst bewerkt:
sommige mensen zijn helemaal maf! zojuist een bod van 20 euro gehad op marktplaats voor de complete set :gek::gek:
 
nog mensen interesse in de GHD? anders gaat die binnenkort toch weg voor 255. nu kan er nog overheen geboden worden.
 
Laatst bewerkt:
spullen nog te koop....

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

GHD gereserveerd
 
koper van de GHD had zich verslapen en niet op komen dagen...weer beschikbaar dus.
 
Glute ham developer verkocht!
 
Hoogste bod op alles behalve het platform nu €1100
 
Alles behalve het platform is verkocht!

zie daarvoor mijn andere topic
 
Back
Naar boven