MuscleMeat

Verkocht Eleiko gewichthefbarbell

Bezoekers in dit topic

calibre

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
9 feb 2005
Berichten
5.608
Waardering
39
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Ik verkoop gewichthefgear

- 20kg Eleiko trainingsbarbell: 430 euro. Is in goede staat en heb er slechts een jaartje 1 keer per week mee getraind. 430 euro en op te halen in Herzele, België.

Eventueel te combineren met schijven & platform. Deze verkoop ik echter enkel in combi met barbell want moet ze niet zo nodig kwijt en ik verminder de prijs omdat het in combi is...
- 2x20kg rubberen bumper schijven (niet eleiko!): 25 euro per stuk.
- Gewichthefplatform met dubbele laag rubberen tegels: 180 euro

http://i40.tinypic.com/23jqp6u.jpg
http://i39.tinypic.com/243kb9v.jpg

Ik heb vanavond geen internet maar ben vanaf morgennamiddag weer te bereiken
 
Laatst bewerkt:
ruilen voor een texas deadlift bar? :D
 
Ik bouw m'n homegym af omdat ik constant in buitenland zit dus neen bedankt :p
 
nette prijs, en al zeker voor die bumpers!
Bumpers zou ik nog wel willen, maar daarvoor is het net iets te ver rijden :p
 
Kan je nog een beetje fatsoenlijk trainen nu je zo vaak reist?
 
nette prijs, en al zeker voor die bumpers!
Bumpers zou ik nog wel willen, maar daarvoor is het net iets te ver rijden

Denk inderdaad dat die barbell nu nieuw meer dan 800 euro kost. Bumpers wil ik niet echt verkopen maar als ik de barbell zou verkopen en die persoon er echt mee kan helpen dan red ik het wel met de rest van m'n homegym :)

Kan je nog een beetje fatsoenlijk trainen nu je zo vaak reist?
Geen gewichtheffen meer maar ik train wel nog in "gewone" gyms in elk land dat ik kom. Heb in het begin dan wel een paar kg verloren maar nu blijf ik toch ongeveer op hetzelfde niveau hangen. :cool: Da's de reden dat ik deze barbell verkoop; ik kom wel een paar keer per jaar een week naar België maar dan doe ik toch geen OL meer dus gewichthefbarbell (en eigenlijk gewichthefplatform) heb ik niet meer nodig.
 
Het volledige gewichthefplatform kan ik ook te koop aanbieden voor 180 euro. Zal volgende week eens kijken naar de afmetingen en details maar er ligt een dubbele laag rubber met daaronder nog 2 platen hout om de schokken optimaal op te vangen.
 
Verkocht
 
Back
Naar boven