| | |||||||
Het te koop aanbieden van tweedehands training gerelateerde artikelen is hier alleen voorbehouden aan particulieren. Bedrijven kunnen contact opnemen met de administrator. Het reageren op te koop "gevraagd" is natuurlijk voor iedereen, dus ook voor bedrijven toegestaan. |
![]() |
| | LinkBack | Topic Opties | Zoek in Topic | Weergave Modus |
| | #1 |
| Monstrous Giant | Bodybuilding DVD's te koop!!!!!!!!
Ik heb nog wat orginele BB dvd's te koop mensen! Ben er zelf niet meer in geinteresseerd dus wie er belang bij heeft! Dit zijn de titels waar jullie uit kunnen kiezen: Gustavo Badell "Common Sense" Lee Priest "Training Camp and Career highlights" Pumping Iron (verkocht) Günther Schlierkamp "Rock Hard" Dorian Yates "Blood and Guts" Kevin Levrone "M3" Jay Cutler "Ripped to Shreds" (verkocht) Jay Cutler "From Jay to Z" (verkocht) Jay Cutler "New Improved and Beyond" (verkocht) Jay Cutler "One step Closer" Melvin Anthony "Contest Ready" Shawn Ray "Inside & out" Markus Rühl "Made in Germany" (verkocht) Ronnie Coleman "The Cost of Redemption" Dennis James "Back to Basics" Dit zijn ze, ik vraag 15 euro's per DVD dat is dus echt geen geld. Aangezien de meeste al 35 euro nieuw kosten. Maar goed het is bedoeld voor de liefhebber (prijzen zijn excl. verzendkosten) Greetz!
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 Laatst aangepast door Mugje : 11 June 2008 om 10:48. |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: Bodybuilding DVD's te koop!!!!!!!!
aangepast Nog een paar top DVD's over mensen! Hele setje voor 125 euro!!
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Bodybuilding DVD's te koop!!!!!!!!
Leuke collectie, ben er zelf niet in geintresseerd. |
| | |
| | #4 |
jammer
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Bodybuilding DVD's te koop!!!!!!!!
Gustavo Badell "Common Sense" Lee Priest "Training Camp and Career highlights" Dorian Yates "Blood and Guts" Ronnie Coleman "The Cost of Redemption" wat vraag je voor deze 4? greetz niels
__________________ Beste Resultaten: Landsmeer 2006 4e plaats(12deelnemers) Landsmeer 2007 2e plaats(7deelnemers) Ede 2007 2e plaats(11 deelnemers) BP:155KG DL:275KG SQ:240KG you think its impressive? you should look in my pants!! "There is no need to be alive if you can't do deadlift!"(Jon Pall) |
| | |
| | #6 | |
Citaat:
Blood and Guts is helaas al door iemand anders gekocht. Voor de andere 3 ben je dan 37 euro kwijt met verzendkosten is dat. Als je belangstelling hebt pm ik je mijn rekeningnr. Greetz,
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 | |
| | |