Fitness Seller

Gevonden Beginnende homegym (powerrack, gewichten, stang, bankje etc)

Bezoekers in dit topic

The Novice

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
17 okt 2012
Berichten
6.873
Waardering
3.845
Goede avond,

Ik ben aan het twijfelen om een home gym te beginnen, om de reden dat ik dan flexibeler ben met mijn trainingstijden en het mij ideaal lijkt als het goed weer wordt om een powerrack/power cage naar buiten te dragen. Of is dat niet te doen?

Het liefst een powerrack/power cage met dipsteunen, en welke opties zijn nog meer aan te raden?

Dus als er mensen zijn die hun homegym niet meer gebruiken, let me know! Het liefst zou ik alles bij één persoon willen halen, dus een complete homegym. Dit lijkt me de goedkoopste oplossing. Wanneer er mensen zijn die individuele dingen te koop hebben, mogen hier ook reageren en kan ik later nog beslissen.
 
regelmatig marktplaats in de gaten houden. ik kocht 2 maanden geleden mijn gehele homegym in 1x voor een leuke prijs.

ik vind het prettig dat je je een beetje kan optrekken aan je powerrack. ik heb 3 verschillende grepen.
als je een pulley (hoog/laag) erbij neemt krijg je veel meer trainingsmogelijkheden, echt niet perse nodig, maar het blijft misschien wat langer leuk.

maar een powerrack naar buitendragen is niet echt mogelijk. hij is groot, zit met bouten in elkaar vast en weegt veel. de lichtste die ik ken is 60kg, mijnes is 100+

succes met zoeken
 
regelmatig marktplaats in de gaten houden. ik kocht 2 maanden geleden mijn gehele homegym in 1x voor een leuke prijs.

ik vind het prettig dat je je een beetje kan optrekken aan je powerrack. ik heb 3 verschillende grepen.
als je een pulley (hoog/laag) erbij neemt krijg je veel meer trainingsmogelijkheden, echt niet perse nodig, maar het blijft misschien wat langer leuk.

maar een powerrack naar buitendragen is niet echt mogelijk. hij is groot, zit met bouten in elkaar vast en weegt veel. de lichtste die ik ken is 60kg, mijnes is 100+

succes met zoeken

Oké bedankt, ik wil inderdaad met pulley optie gaan. Mag ik vragen wat je betaald hebt en wat je erbij hebt gekregen? Enig idee waar ik aan moet denken (welk budget) voor een goede complete tweedehands homegym?

Op marktplaats gewoon bij 'fitness' of heb je als zoekresultaat 'powerrack' ingevoerd?
 
Ik bied regelmatig spullen aan.
Heb nog een plate loaded lat pull te koop staan en binnenkort een barbarian bench.(veder wat bankjes van midere kwaliteit)
 
Ik bied regelmatig spullen aan.
Heb nog een plate loaded lat pull te koop staan en binnenkort een barbarian bench.(veder wat bankjes van midere kwaliteit)

Oké, ik ben op dit moment echt opzoek naar een powerrack oid. Later zal een lat pull een goede toevoeging zijn.

Zijn er websites, naast marktplaats, interessant om in de gaten te houden?
 
Oké, ik ben op dit moment echt opzoek naar een powerrack oid. Later zal een lat pull een goede toevoeging zijn.

Zijn er websites, naast marktplaats, interessant om in de gaten te houden?

Mwa weinig, marktplaats is gratis, dus bijna iedereen gebruikt het.
Voor een rack zou ik kijken bij powercage.nl (of natuurlijk marktplaats).
Er staan geloof ik nog wel wat barbarian racks te koop(oud model).
 
Ik heb pas een bench gekocht bij http://gorillasports.nl/. Behoorlijk degelijk spul voor een leuke prijs. Misschien interessant om op te kijken.
 
Ik heb een barbarian bench met leg lift te koop.
 
Sqautrek op marktplaats, staat mooie powercage tussen
 
Ik heb een barbarian bench met leg lift te koop.
Thanks Wvd, maar ben toch op zoek naar een complete homegym.
Denk dat ik duurder uit ben wanneer ik alles apart koop, deels door de prijs en de kosten van transport.

Sqautrek op marktplaats, staat mooie powercage tussen
Linkje toevallig?
Ik zie namelijk weinig mooie powercages.
 
Thanks Wvd, maar ben toch op zoek naar een complete homegym.
Denk dat ik duurder uit ben wanneer ik alles apart koop, deels door de prijs en de kosten van transport.


Linkje toevallig?
Ik zie namelijk weinig mooie powercages.

Sorry ik was je voor echt een koopje de barbarian voor 120 met 200kg schijven.
Joke zie hem ook niet staan op marktplaats
 
bump
 
Evt een powercage van powercage.nl te koop, met ktl coating, 50x50x3mm frame. Weegt 80kg, incl dipsteunen pullup bar met meerdere grepen. Kom uit zuid limburg (NL).
Als je interesse hebt hoor ik het wel via pm :)
 
Zijn er nog meer mensen op het forum die spullen voor een beginnende homegym te koop hebben?
- Powerrack/cage
- Halters
- Gewicht schijven
- Barbells
- Bankje
- Andere attributen etc.

Evt een powercage van powercage.nl te koop, met ktl coating, 50x50x3mm frame. Weegt 80kg, incl dipsteunen pullup bar met meerdere grepen. Kom uit zuid limburg (NL).
Als je interesse hebt hoor ik het wel via pm :)

Is hij inclusief pulley?
 
Verstelbaar bankje, flink belastbaar. 2db 1 ez en 1 bb afmetingen?? 110 kilo ijzerenschijve
 
Is hij inclusief pulley?

Je kunt de pulley er los bij halen en monteren laatst gevraagd.
Nadeel is wel zdat je niks hebt wat je benen tegenhoudt als je pulldown o.i.d. doet (ook niet als 'ie al compleet is overigens).
 
Je kunt de pulley er los bij halen en monteren laatst gevraagd.
Nadeel is wel zdat je niks hebt wat je benen tegenhoudt als je pulldown o.i.d. doet (ook niet als 'ie al compleet is overigens).
Iemand een idee wat de pulleys van PC los kosten?
 
Back
Naar boven