MuscleMeat

Verkocht Barbarian Power Cage + Lat Optie (showroommodel)

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
6.820
Waardering
2.518
Te koop aangeboden: showroommodel van de Barbarian Power Cage + Lat Optie

Het toestel is vrijwel ongebruikt en ziet er nog zo goed als nieuw uit, er zijn vrijwel geen gebruikssporen te zien!

Prijs: € 699

- Toestel zoals afgebeeld, inclusief dip bars. Andere accessoires zoals grepen, halterstang, gewichten, bankje en adapters zijn niet inbegrepen!
- Prijs bij afhaling van het toestel in onze showroom in Sittard (Limburg, NL). Verzending is eventueel ook mogelijk tegen een meerprijs van € 59,- binnen Nederland en € 79,- naar België.


Informatie:

Power Cage
  • Extreem zwaar belastbaar en stabiel
  • Geschikt voor professioneel gebruik in studio's
  • Zwaar, dikwandig, stalen frame van maar liefst 70 x 70 x 3 mm
  • Inclusief pull up stang met diverse grip-combinaties: breed, smal, parallel
  • Inclusief verstelbare dip bars
  • Met front-steunen aan de voet van het rack voor het beladen van de halterstang, of voor het direct uitvoeren van deadlifts
  • Twee korte catches (steunen) van 30 mm massief verchroomd staal;
  • Twee lange spotter stangen met geïntegreerde korte catches aan de voorkant, van 30 mm massief verchroomd staal
  • Het rooster met 16 nauw op elkaar aansluitende hoogtestanden garandeert het optimaal instellen van start- en eindposities
Lat station
  • Optimale krachtomzetting (1:1), geen gewichtsverlies
  • Met high en low pulley, zo is een veelvoud van oefeningen mogelijk zonder ombouwen van het toestel
  • Verstelbare beenrollen voor een veilige houding bij alle lat pull oefeningen
  • Halterschijvenopname 30 mm
  • Met voetsteunen voor het roeien

Voor meer informatie en een video zie de productbeschrijving op onze website.

Let op: het betreft het 2010 model zoals afgebeeld op bovenstaande foto in deze post (dus geen band-pins of J-hooks)!

Bij interesse graag even een privébericht sturen :)
 
Als je hierbij nog gewichten en een bankje moet kopen zit je 1150 euro. Koopt men dan niet beter de nieuwere versie?
 
welk latstation gaat soepeler? deze of die van powertec?heb wel interesse
 
Ik heb in deze topic 9 dagen geleden een vraag gesteld. Nog geen reactie.
 
Ik heb in deze topic 9 dagen geleden een vraag gesteld. Nog geen reactie.
Excuses, ik kreeg op de een of andere manier geen bericht hierover bij mijn abonnementen.

Het toestel is inmiddels echter verkocht!
 
Back
Naar boven