MuscleMeat

Ervaringen met de website: http://www.muscle-power.nl/ ?!?

Bezoekers in dit topic

Masallah

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
22 jun 2005
Berichten
7.607
Waardering
20
Zoals in de topic titel al staat ben ik benieuwd of jullie ervaringen hebben met de website http://www.muscle-power.nl/
Ben van plan daar een curlstang te gaan bestellen, maar weet niet of ze wel betrouwbaar zijn of niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt voor eventuele reacties!
 
Heb dr zelf een olympische halter afgehaald een paar maanden terug, ging probleemloos, ding was ook van aardige kwaliteit.
 
verplaatst naar homegyms...
 
Heb dr zelf een olympische halter afgehaald een paar maanden terug, ging probleemloos, ding was ook van aardige kwaliteit.

Aardige of goede, de reden waarom ik de vraag stel was omdat ik in een andere topic
wat had gelezen over iemand die slechte ervaringen had met deze site.

Wat ik ook raar vond was, dat ik om 5 uur 's nachts een mailtje met reply kreeg, niet gebruikelijk toch?
 
Voor de rest niemand ervaringen?
 
:dunno: maar zoiets koop je imo beter in een winkel hoor
 
:dunno: maar zoiets koop je imo beter in een winkel hoor

Winkels in de buurt betaal ik er al snel teveel voor, of die ez-curl lijkt nergens naar,
als ik bijvoorbeeld na helisports kijk, dan vind ik deze curl stang bij muscle power er
beter uit zien anders had ik hem waarschijnlijk ook wel bij helisports besteld.
Die is veel minder gekromd:

kroon-ez-curl.jpg
 
vanop zo'n fotootje kan je onmogelijk bepalen of het goede kwaliteit is of niet. De beide stangen zijn daarbij ook nog eens vanuit een andere hoek getrokken zodat je je kan verkijken op de kromming. Anyway wat die olympische stangen betreft; zolang je niet met 150 kg gaat curlen zal alles wel in orde zijn.
 
Winkels in de buurt betaal ik er al snel teveel voor, of die ez-curl lijkt nergens naar,
als ik bijvoorbeeld na helisports kijk, dan vind ik deze curl stang bij muscle power er
beter uit zien anders had ik hem waarschijnlijk ook wel bij helisports besteld.
Die is veel minder gekromd:

kroon-ez-curl.jpg


ieder zijn ding, maar ik weet toch liever zeker wat ik koop, en daarvoor moet je dat ding toch beter eens in je handen voelen hoor
 
heb er dezelfde halter gekocht als AlexT, plus 6 schijven van 20 kg en nog wat klein grut. Allemaal kosjer gegaan. Die vent heeft echt veel staan in dat monument. De halter lag in een pallet-krat waar er vermoedelijk bijna 100 in zaten. :)

En je vertrouwt het niet als iemand 's-nachts werkt? Ik stuur ook zo vaak dingen midden in de nacht uit. Insomnia is soms handig.
 
Anyway wat die olympische stangen betreft; zolang je niet met 150 kg gaat curlen zal alles wel in orde zijn.
De mijne heeft geen problemen met 200+ kg bij verschillende oefeningen.
 
Jup, die van mij heeft ook 200 gedragen zonder problemen.
 
Prima winkel! Geen problemen mee gehad en heb er een keer of 3 besteld. Spullen zijn gewoon goed.
 
Zeker prima winkel, goede spullen ook!
Ik heb de Oly Dumbbells daar vandaan, ze zijn stevig en zwaar! (6.5kg per stuk).
De Olympische (2.20) stangen houden 450KG, ook dat is 90KG meer dan bij Helisport, die houden slechts 360KG..

Ik heb dus goede ervaringen met deze winkel.
 
Dumbbells + schijven heb ik vandaar, goede ervaring mee.

Enige waarmee je moet opletten als je db's koopt is dat die sluitingen die zij verkopen niet sterk genoeg zijn. Heb dan dus sluitingen uit duitsland moeten bestellen.
 
dumbbells + schijven heb ik vandaar, goede ervaring mee.

Enige waarmee je moet opletten als je db's koopt is dat die sluitingen die zij verkopen niet sterk genoeg zijn. Heb dan dus sluitingen uit duitsland moeten bestellen.

Die sterke sluitingen hebben ze daar nu ook!
Maar moet zeggen, vind het rotdingen(veel werk) en je stangen beschadigen ook, wanneer je ze strak aandraait..
 
Back
Naar boven