Fitness Seller

bodycraft power rack of kroon squat rack

Bezoekers in dit topic

erwin280

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
8.271
Waardering
819
ik heb een bodycraft powerrack gezien op helisports, het is deze :

BodyCraft Power Rack


ik heb ook een squatrack gezien wat er ong. hetzelfde uitziet maar een stuk goedkoper is :

Kroon BS-209 Squat Rack

zou ik niet gewoon het squatrack als powerrack kunnen gebruiken? Als ik het zo zie aan de foto en maten zou ik namelijk er makkelijk een bankje in kunnen zetten om te bankdrukken, het enigste wat ik erop moet doen is chinnen squatten en bankdrukken. Wat is trouwens die soort bar in het midden?

afmetingen:

power rack 132x125x206 cm

squat rack 145x112x198 cm

ik zoek dan ook nog naar een goede stevige drukbank die plat en incline kan

EDIt Marktplaats.nl > Halterbank, volledig verstelbaar, solide & in nieuwstaat - Sport en Fitness - Fitness

heb wat gevonden, ziet er redelijk stevig uit?

Losse verstelbare hand halterbank nieuw (Gratis Bezorgd) te koop aangeboden op Speurders.nl

dit is volgens mij dezelfde tot 180kg staat er. Dat is voorlopig genoeg voor mij als je mijn stats ziet :D
 
Laatst bewerkt:
180KG is niet genoeg als ik een keertje kom trainen, daarnaast kun jij ook op de 100KG en 80KG BW zitten volgend jaar;) Dus je kunt beter gelijk iets goeds pakken.
 
180KG is niet genoeg als ik een keertje kom trainen, daarnaast kun jij ook op de 100KG en 80KG BW zitten volgend jaar;) Dus je kunt beter gelijk iets goeds pakken.

dan koop ik volgens jaar een ander bankje, ik heb nu niet zo heel veel geld om te besteden vandaar dat ik het zo ff wil doen. En als je komt trainen doe je dat maar tot de max van mijn apparatuur :D
 
Die kroon is belastbaar tot 200 kilo. Als je er voorzichtig mee bent kun je er wel mee tot 250 kilo squaten, alleen dan niet te vaak te hard laten vallen.

Die bodycraft kan dacht ik tot 400 of 500 kilo aan. Plus deze is nog uit te breiden, bijv met pulley enzo. Dat is de kroon niet, voordeel van de kroon is echter wel dat er al een pulley opzit, te laden met schijven met 30 mm doorsnee.

En hoe duurder het rack hoe stabieler het rek is.
 
Ik heb dat rack van BodyCraft en ben heel erg tevreden.

Erg stabiel en betrouwbaar.
 
Kijk eens op marktplaats.nl ;)

heb inmiddels lles al doorgekeken en je hebt ook maar wijnig bankjes zonder vaste steunen. ik ga gewoon voor dat ene bankje hierboven, dan ben ik gelijk klaar, de rest heb ik namelijk al bestelt. bedankt voor de info iedereen :kiss: ;)
 
heb inmiddels lles al doorgekeken en je hebt ook maar wijnig bankjes zonder vaste steunen. ik ga gewoon voor dat ene bankje hierboven, dan ben ik gelijk klaar, de rest heb ik namelijk al bestelt. bedankt voor de info iedereen :kiss: ;)
Succes met trainen, dat je maar een buff monster mag worden! :D
 
welke heb je nou besteld? die bodycraft?
 
IK heb die Bodycraft ook. Goed ding. Zeker te verkiezen boven die Kroon.
...moest je hier nog iets aan hebben :D
 
Powertec Powerrack [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hehe bedankt voor de reacties nog maar ik heb de kroon al bestelt. ik denk wel dat hij stevig genoeg is.

die bodycraft heb ik het geld nu niet voor en als ik ooit nog te zwaar wordt voor de kroon dan koop ik die powertech;)
 
Die kroon is belastbaar tot 200 kilo. Als je er voorzichtig mee bent kun je er wel mee tot 250 kilo squaten, alleen dan niet te vaak te hard laten vallen.

Die bodycraft kan dacht ik tot 400 of 500 kilo aan. Plus deze is nog uit te breiden, bijv met pulley enzo. Dat is de kroon niet, voordeel van de kroon is echter wel dat er al een pulley opzit, te laden met schijven met 30 mm doorsnee.

En hoe duurder het rack hoe stabieler het rek is.

maak hier maar 200 kilo van... heb helisports gebelt en de maximale belastbaarheid is 200 kilo nogal een verschil. Ik zelf zoek nog een power rack die echt 400 kilo aankan die van bodysolid is eigelijk perfect maar daar moet je perse met creditcard betalen... iemand anders nog een andere suggestie?
 
Back
Naar boven