MuscleMeat

pokemon kaarten

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 116
  • Weergaven 11K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

wwe

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid sinds
30 okt 2006
Berichten
13.936
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een heleboel pokemon kaarten te koop.(meer dan 600), waaronder veel zeldzamen(oa meer dan 100 glimmende kaarten).
Als iemand interesse heeft dan plaats ik hier een lijst met de namen.
 
Ik denk niet dat mensen die hier zitten nog met pokemon kaarten speelt. Zelf zit m'n kaft ook vol. :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb een heleboel pokemon kaarten te koop.(meer dan 600), waaronder veel zeldzamen(oa meer dan 100 glimmende kaarten).
Als iemand interesse heeft dan plaats ik hier een lijst met de namen.

hoeveel wil je hebben voor alle kaarten? en hoeveel zijn het er totaal?
 
Je maakt zeker een grapje. Jou eerst reactie was:???

ik ben sirieus , ze zijn namelijk niet voor mij.gewoon uit interesse want ken mensen die het mischien willen.
 
ik ben sirieus , ze zijn namelijk niet voor mij.gewoon uit interesse want ken mensen die het mischien willen.

alle kaarten verkopen is denk ik een duure grap omdat er veel zeldzamen tussen zitten. Mischien kan je na vragen wat voor soort kaarten hij/zij wil. Welk type of specifieke kaarten mischien?
Laat maar weten.
 
Laatst bewerkt:
alle kaarten verkopen is denk ik een duure grao omdat er veel zeldzamen tussen zitten. Mischien kan je na vragen wat voor soort kaarten hij/zij wil. Welk type of specifieke kaarten mischien?
Laat maar weten.

ga sporten ipv met spul spelen dat voor 12-jarige is gemaakt, misschien wordt et dan ooit nog wat ;)
 
Lekker boeiend. Laat die jongens in hun waarde. De een loopt elke dag aan scooters te sleutelen, de ander is verslaafd aan postzegels verzamelen en weer iemand anders spaart pokemon kaarten. Who cares.
 
ten eerste die kaarten zijn van mijn broertje. Ik speelde er vroeger ook mee en later ging hij ermee spelen. Nu spelen we er al een tijd allebei niet meer mee, dus willen we ze verkopen aan iemand die ze graag wil hebben.
Ik vond het niet nodig om dit er bij te vermelde, maarja.
Ik vind dat sommige van jullie erg triest gereageert hebben.
Als ik er nog vaak mee speelde dan zou ik ze toch niet verkopen!
 
Back
Naar boven