MuscleMeat

Xbox 360 ombouwen

Bezoekers in dit topic

Brawl

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 sep 2011
Berichten
463
Waardering
34
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Iemand bekend met een adresje omgeving Utrecht waar ik m'n 360 kan laten ombouwen (RGH)? Gaat om een:

Xbox 360 Slim 4GB Kinect Sports pack.
Lot no: 1140X by Team ADUR.
Drive: Philips-LiteOn 16D4S
Board: Trinity/Velje (v5 Slim)
http://i.imgur.com/JphNNKs.jpg

Wil er gebrande games/XBMC etc. op kunnen draaien :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee of dit mogelijk is maar vraag meteen bij de ombouwer of er een SSD ipv een HDD in kan, lijkt mij dat je enorm snelle laadtijden zal krijgen. Weet alleen niet of xbox daar softwarematig mee overweg kan
 
Kan.geen ssd in.
 
Heb al een 2.5" 1TB 5400 WD Blue klaarliggen in case en al. Het enige wat resteert is het RGH'en van de 360 wat ik zelf niet kan :)
 
Heb zelf mijn xbox met een xkey laten ombouwen, kan je alle games vanaf een hdd laten ect, en op het moment dat je online wilt spelen kan je hem aanzetten door de ejectknop in te drukken, dan wordt de dvddrive weer actief en blijft het hele xkey gebeuren gewoon uit.
 
M'n 360 succesvol laten ombouwen bij JTAG360.nl
Terwijl anderen er 80-90 hoog voor vragen was ik hier 60,- kwijt en stond ik bovendien binnen een uurtje weer buiten.
Vriendelijke gast, mocht er gewoon bij blijven kijken en hij heeft alles nog is haarfijn uitgelegd ook! Zeer tevreden, en nu Bioshock Infinite :D
 
M'n 360 succesvol laten ombouwen bij [Link niet meer beschikbaar]
Terwijl anderen er 80-90 hoog voor vragen was ik hier 60,- kwijt en stond ik bovendien binnen een uurtje weer buiten.
Vriendelijke gast, mocht er gewoon bij blijven kijken en hij heeft alles nog is haarfijn uitgelegd ook! Zeer tevreden, en nu Bioshock Infinite :D
Zelfde gedaan maar dan xbox via post opgestuurd. Ook prima verlopen
 
1+

Heb zelf mijn xbox met een xkey laten ombouwen, kan je alle games vanaf een hdd laten ect, en op het moment dat je online wilt spelen kan je hem aanzetten door de ejectknop in te drukken, dan wordt de dvddrive weer actief en blijft het hele xkey gebeuren gewoon uit.

Of wasabi:cool:
 
Is dat zelf niet te doen?

De ps2's van vroegaah waren zelf 'redelijk' makkelijk om te bouwen.
 
Is dat zelf niet te doen?

De ps2's van vroegaah waren zelf 'redelijk' makkelijk om te bouwen.
mwoah heb het zelf ook opgezocht, je moest met gereedschap op een specifieke plek van een chipje rammen en als het fout ging was ie dood. :roflol:
 
Ik zal mezelf er eens in verdiepen :D

Controllers mod ik ook zelf, beetje solderen etc. :thumb:
 
Ik zal mezelf er eens in verdiepen :D

Controllers mod ik ook zelf, beetje solderen etc. :thumb:
Dacht het ook zelf wel eventjes te doen totdat ik opzocht wat je allemaal nodig had kwa hardware, kennis daar gelaten :roflol:
Mocht je je bedenken, linkje dat ik heb gepost is het beste wat ik heb kunnen vinden.
 
Plak je er dan een k*t op inplaats van een penis:-)
 
Back
Naar boven