| | #1 |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Windows 7 key
Ik heb net W7 geïnstalleerd en tijdens de installatie vroeg hij me om de key, die had ik echter opgeslaan in mijn documenten in een word bestand en vergeten dat ik heb moest invoeren natuurlijk. Ik heb gewoon verder geklikt en W7 is nu geïnstalleerd. Kan ik nu achteraf ergens die key nog invoeren? Want hij is volledig legaal.
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, mhr team, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Windows 7 key
jup kan start->computer(rechtermuisknop -> eigenschappen)->naar beneden scrollen en kan je key invoeren bij (windows activation). suc6
__________________ nop nop 1x140 kg bench 6x165 kg dead 6x120 kg stiflegs 1x034 kg bicep curl 6x100 kg sqaut 3x050 kg dumbell press (=>65 here I come!) |
| | |
| | #3 |
| Onnoezel mannekeu Aangemeld: aug 2005 Locatie: Bruxelles ma belle - Chillvoorde Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Windows 7 key
Ok, gelukt! Bedankt!
__________________ Livin' la vida loca terrorbokkie: Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten sniperX: Dit is de emmer die de druppel doet overlopen (ja ik weet verkeerd om). bye bye.. DBB's Hall of Fame: Markywannabe, Musclebear, Klusmier, mhr team, Spiertje16, Ciko, Sisevano, luppie, SniperX, Marjolein46, Dave Hawk The saga continues... |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2009 Locatie: Mokum Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 2m06 102kg - Karma: ![]() | Re: Windows 7 key
Iemand toevallig ook nog een key die écht werkt voor de minder legale versies? |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m83 75kg 15% Karma: ![]() | Re: Windows 7 key
|
| | |
| | #6 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: ![]() | Re: Windows 7 key
zijn keys genoeg alleen als je toevallig een dell hebt of een hp dacht ik dan werken die niet dan moet je een loader installeren kijk daar maar voor op http://www.warez-bb.org/
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| windows |
| Topic opties | |
| |