Fitness Seller

Welke PC moet ik kopen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mascotte

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 nov 2014
Berichten
764
Waardering
143
Lengte
1m80
Massa
82kg
Weet niet of het hier mag maar ben dus radeloos .

Wil een nieuwe pc kopen (mijn huidige laptop is 8jaar oud en begint erg te slijten )

Ik zoek dus een leuke pc (desktop heb hier nog een scherm liggen van mn ma gekregen die is overgeschakeld op laptop)


Wil dus een PC die meekan , gewoon gebruik : facebook /veel youtube en af en toe bewerk ik zelf een amateur filmpie die bij de software van mijn camera hoort . verder kijk ik ook nog graag een adult filmpje op de pc :o .

ROEPT u maar .... (prijs niet te duur aangezien ik het alleen maar voor hobby stuff gebruik nooit om te gamen

om een idee te krijgen heb ik op deze website zitten zoeken .

http://www.computerstore.be/


alvast dank
 
het beste is dat je zelf een systeem samenstelt bij bv allernate.

voor jou doeleinden zou ik gaan voor i5 of als de prijs liever lager gehouden word voor een amd processor + eventueel aftermarket cooler,
moederbord ook vrij simpel houden met kitje van 8gb ddr3 ram
videokaart moet ook niet te zwaar zijn omdat je niet gamed, maar wel full hd vids kijken :p dus simpel kaartje nemen r7 serie van amd eventueel
crucial ssd 256gb/512gb (prima prijs/prestatie verhouding dat merk)
gewone HDD van 1 of 2TB voor data etc
behuizing naar wens.
en dan nog een 400/500 watt voeding ongeveer.
 
Thx voor de reacties


aan welke prijs zou ik dan zitten ?

had aan 500 euro gedacht maar word dan blijkbaar snel uitgelachen :roflol:
 
heb je ook wat gehad aan mijn reactie?:cool:


Zeker , maar ik wil niet stelen ofzo ;).

Zoek gewoon een goed pc'tje maar iedereen in mn omgeving zegt wat anders .

DMV gebrek aan kennis ga ik gewoon in op advies wat plausibel klinkt
 
250 voor een pc. :O\
Gaat het renderen niet echt snel hoor.
 
Laatst bewerkt:
verder kijk ik ook nog graag een adult filmpje op de pc :o

Gast:o

Ontopic, zou eerder het basissysteem nemen uit de BBG. I3 is wel prima voor wat je aangeeft. Op een pc bezuinigen heeft geen zin, des te sneller moet je upgraden:D
 
thx voor de reacties

wat ik me steeds afvraag is de garantie bij online bestelling .

stel die is net 1dag na garantie kapot . wat doe je dan ? weggooien
 
Of een hele leuke tweede handse. Met een dikke i5 erin. Hierbij misschien wel handig om een kleine nvidia bij te zetten!
 
thx voor de reacties wat ik me steeds afvraag is de garantie bij online bestelling . stel die is net 1dag na garantie kapot . wat doe je dan ? weggooien
Koop bij een winkel die er werkelijk iets van kent. Alternate is echt zeer klantvriendelijk.
Coolblue daarentegen heb ik minder goede ervaringen mee ivm computerelectronica.
Dell vind ik persoonlijk het beste qua garantie. Maar dan moet je naar een iets duurder systeem gaan nogvoor je een SSD hebt (wat een enorm verschil maakt in opstarten van pc en programma's).
Acer ook slechte ervaring mee (wel al 3 jaar geleden), HP was doenbaar.

Van alle bovenvermelde merken minstens 3 toestellen gehad en minstens 1 maal gebruik gemaakt van garantie in de laatste 5 jaar.

Misschien eens kijken naar een Intel NUC (moet je dan wel zelf RAM en SSD in installeren en ook OS op zetten).
 
Weet niet of het hier mag maar ben dus radeloos .

Wil een nieuwe pc kopen (mijn huidige laptop is 8jaar oud en begint erg te slijten )

Ik zoek dus een leuke pc (desktop heb hier nog een scherm liggen van mn ma gekregen die is overgeschakeld op laptop)


Wil dus een PC die meekan , gewoon gebruik : facebook /veel youtube en af en toe bewerk ik zelf een amateur filmpie die bij de software van mijn camera hoort . verder kijk ik ook nog graag een adult filmpje op de pc :o .

ROEPT u maar .... (prijs niet te duur aangezien ik het alleen maar voor hobby stuff gebruik nooit om te gamen

om een idee te krijgen heb ik op deze website zitten zoeken .

http://www.computerstore.be/


alvast dank

Nou, het is voor je hobby maar je vraagt wel om video editing/rendering, wat ook best wat power vraagt.

Welk programma gebruik je om te editen?
 
Nou, het is voor je hobby maar je vraagt wel om video editing/rendering, wat ook best wat power vraagt.

Welk programma gebruik je om te editen?


kwam bij de camera , hd writer le 2.0
 
kwam bij de camera , hd writer le 2.0

LOL, ik ben benieuwd met wat voor advies de heer nu komt ..
een celeron is meer dan genoeg, maar daar is zijn oma niet zo blij mee...
 
LOL, ik ben benieuwd met wat voor advies de heer nu komt ..
een celeron is meer dan genoeg, maar daar is zijn oma niet zo blij mee...

Allesinds geen baytrail celeron, wat jij hem zal proberen aan te smeren.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

kwam bij de camera , hd writer le 2.0

Ken ik niet, maar ziet er een vrij lucht programmatje uit, zal straks eens naar benchmark zoeken, eerst naar vriendinnetje.
 
Ziet er maar een slecht programma uit. Windows movie maker is waarschijnlijk zelfs een stuk beter.
Maar er zijn nog meer programma's voor videobewerking die gratis zijn en toch deftig werken. Ik kan jammergenoeg geen specifiek advies hierop geven (werk al enkele jaren met Premiere Pro).
 
Back
Naar boven