AndroidHealthClinic

Toetsenbord doet het niet meer :S

Bezoekers in dit topic

istimewa

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2009
Berichten
3.293
Waardering
228
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Nou ijzervreters,

Het gaat hard zo, twee topics op één dag.. En het heeft niets met BB te maken.
Heb nu een probleem met mn toetsenbord, weet niet waar het vandaan komt.

Ik was wat met het netwerk, internet, laptop - pc connectie aan 't kloten, flipt de hele zaak
m in een keer. Internet weg, geen netwerk verbinding etc. etc.
Na een paar keer opnieuw opstarten van pc, laptop en router doet alles het weer behalve het toetsenbord van mijn pc..

Wat ik al heb gedaan:
- Verschillende usb-poorten geprobeerd
- In apparaatbeheer verwijderen
- 300x opnieuw opstarten, stroom er helemaal af, ander usbslot ditdat..

Nou ik mag iets over het hoofd gezien hebben... Dat hoop ik eigenlijk, want ik weet niet hoe ik dit moet gaan oplossen ;S..

Dus wie weet meer?? (KARMA4UOFC!!)

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

En nu typ ik er mee terwijl die aangesloten is op mijn laptop..

Dus het toetsenbord zelf is nog in orde..
 
In apparaatbeheer staat dat een SM-buscontroller niet goed werkt..?
 
Stekker zit er niet in.

/lock
 
Ik denk dat je SM-buscontroller niet goed werkt...
 
Ik denk dat je SM-buscontroller niet goed werkt...

Nou dat begin ik ook net door te krijgen... Maar als ik alles verwissel doet alles het gewoon behalve mijn toetsenbord..

Dus hoe los ik dat sm-buscontroller probleem op..?
 
chipset driver van je moederbord installeren
 
Laatst bewerkt:
Gwoon keer goed hard erop slaan, en anders nieuwe kopen.
 
Laatst bewerkt:
Nou dat met die chipset schiet niet op, weet niet wat ik daar van moet installeren.. Heb de cd er al wel in zitten..
 
Nou; SM-buscontroller is gefixed. Maar waar ik nu achter kwam is dat het toetsenbord niet werkt omdat er al een eerdere versie is aangesloten oid. Nja ik ga morgen nog wel s kijken. Ga nu slapen.
 
Omdat je liep te kloten...

Nou ik heb er een USB > PS2 tussen gezet, en nu doet ie het weer.. Maar ben benieuwd of die het straks op de USB ook weer doet..
 
je probleem is gefixt he gierigaard.. karma mag altijd hoor :mad:
 
Volgens mij heb ik eens hetzelfde probleem gehad, toetsenbord deed het niet op usb maar wel met zo'n PS2 geval. Was bij mij iets in de bios geloof ik, usb legacy dat uit stond.
 
Volgens mij heb ik eens hetzelfde probleem gehad, toetsenbord deed het niet op usb maar wel met zo'n PS2 geval. Was bij mij iets in de bios geloof ik, usb legacy dat uit stond.

Ja ik heb ook het gevoel dat er iets in de bios niet goed staat. Heb er ook wel wat aan veranderd, maar daarna deed die het nog niet. Toen weer terug gezet dit/dat.. Maarja hij doet t nu op de ps2, als ik me 's verveel dan ga ik daar wel weer mee prutsen!
Kan er namelijk niet tegen dat ik niet alles kan met dit ding waar die voor gemaakt is :P, ook al is het maar een usb poortje ipv ps2 hehe..
 
Back
Naar boven