| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Massive Warrior | Re: Telenet schaft datalimiet af
Citaat:
Dus iets vergelijkbaar met dit: 30 Mbps download 1,25 Mbps upload Onbeperkte data 5 GB mailbox € 61,32 / mnd
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 72kg 12% Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
24,95 maandelijks voor 20mb/s, 39,95 voor 60mb/s Zitten geen stappen tussen bij mijn provider, en beiden zijn ongelimiteerd + gratis vaste telefonie |
| | |
| | #23 |
Gratis vaste tel. hoe kan dat? Uiteindelijk moet je toch betalen voor wat je belt? Of bedoel je alleen abo kosten.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #24 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 72kg 12% Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
alleen gratis naar vaste nummers nationaal en zit volgens mij wel startkosten bij voor elk telefoontje (5cent)
|
| | |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
YES onbeperkt p0rnow downloaden, EINDELIJK !! (Maar je eigen wel te pleuris betalen aan maandkosten, jammer dat België het nog niet door heeft
__________________ Growing in progress +/- 185 cm +/- 90Kilo Doel: Op naar de 95Kilo Unleash The Barbarian ! |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2009 Locatie: Waalwijk, crimecenter van Nederland jwt. Geslacht: M
Stats: 1m64 68kg - Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Ik zou gewoon internet uit nederland stelen.. die tenminste ongelimiteerd en goedkoop
__________________ Ik houd van bamisoep. |
| | |
| | #27 | |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Citaat:
- 120 mbit/s down, 10 mbit/s up - 90 zenders - gratis bellen naar vaste nummers, althans afgekocht voor 9,95 per maand. Vergelijkbaar met o.a. Telfort - Data onbeperkt Mailbox boeit me niet verder, ik gebruik webmail van Yahoo. Voor pakket dat vergelijkbaar is met jouw opgegeven specs betaal je bij Ziggo iets meer dan € 62,- maar heb je wel 90 TV-zenders en gratis telefonie. Betaal dan liever iets meer voor een 4 keer snellere download.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| | |
| | #28 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 27 Geslacht: M
Voor de personen die al glasvezel in de straat hebben liggen, boodt Scarlet (dochterfirma van Belgacom) al geruime tijd onbeperkt internet met die voorwaarde voor maar slechts 20 euro in de maand aan. Enige probleem was dat er hier nog geen glasvezel ligt Ik zit zelf bij belgacom (wegens practische kant), de telenet gebruikers krijgen alles binnen via de coax. Laatst aangepast door Rybeara : di 9 feb 2010 om 15:37 |
| | |
| | #29 | |
Citaat:
Bij mij komt daar nog de kabeldistributie bij en de betaalzenders (alles van Discovery etc) en dan kom ik al op 90 euro/mnd. Dan heb ik nog helemaal geen telefoon. Duidelijk minder interessant hier dus. Tijd voor meer concurrentie.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #30 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
__________________ - Pain is weakness leaving the body - | |
| | |
| | #31 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m85 90kg 9% Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Datalimiet, hoe komen ze erop, wel handig om het illegaal downloaden tegen te gaan though, stel je zou per uur maar maximaal 100 mb kunnen downloaden dan zou dat voor een groot deel het eind van illegaal films downloaden zijn...
__________________ Geniet, en onthoud; het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. |
| | |
| | #32 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Assassin: A gentleman with the unique skill of "Breaking In" Woman to the act of anal sex for their first time. Generally, causing the women to develop a great liking to the act, therereby creating what is otherwise known as "Ass Mongers" out of the women. Marriage : It's an agreement in which a man loses his bachelor degree and a woman gains her masters. Divorce : Future tense of Marriage. Yawn : The only time some married men ever get to open their mouth. | |
| | |
| | #33 |
Volgens mij is dat de kabeldistributie waar ik het over had.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #34 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m94 93kg 11% Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Citaat:
__________________ BP: 145KG SQ: 200KG DL: 250KG PAIN IS GAIN GEEF MIJ GODVERDOMME KARMA OF IK GA JE STOMPE JONGE 50 CENT IS GEEN EURO | |
| | |
| | #35 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Telenet schaft datalimiet af
ik las dat de fibernet enkel via de kabel loopt en niet wifi. Wilt dit zeggen dat ik vanaf mijn router dan niet meer die snelheid haal op mijn/ onze laptops? Overigens hebben wij een shake abonnement (funky shake), als ik dan ongelimiteerd wil downloaden, is enkel de turbo shake een optie. (wat ook al 70 EUR is + 13 EUR). Dat ik vind al belachelijk veel, nu is het al (45+13)
__________________ STRIAE....YOU CALL THAT STRIAE....THIS IS STRIAE Chinese saying: "He who chases two rabbits catches neither." ________________ test 500mg + tren 400mg + hg bold restjes + keto 60 days of keto completed <<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>> |
| | |
| | #36 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 27 Geslacht: M
Kabeldistrubitie is ook enkel voor telenetgebruikers.
|
| | |
| | #37 |
Wi-fi kan nog geen 100 Mbps snelheden halen, dus nee Fibernet nemen als je heel vaak op Wi-fi zit heeft niet veel zin. Het is vooral handig op de desktop als je grote bestanden snel wil downloaden en uploaden.
| | |
| | #38 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
wifi N?
__________________ Assassin: A gentleman with the unique skill of "Breaking In" Woman to the act of anal sex for their first time. Generally, causing the women to develop a great liking to the act, therereby creating what is otherwise known as "Ass Mongers" out of the women. Marriage : It's an agreement in which a man loses his bachelor degree and a woman gains her masters. Divorce : Future tense of Marriage. Yawn : The only time some married men ever get to open their mouth. |
| | |
| | #39 |
Ik weet niet precies waar het probleem zich situeert bij wi fi, ik weet alleen dat fibernet wegens technologische beperkingen in wifi, draadloos nog niet de volledige snelheid kan halen.
| | |
| | #40 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Betaal hier in NL iets van 65 euro voor: (ofja me pa -50 zenders (niet digitaal) -telefoon -100 mbit up/down (ondebeperkt downloaden/uploaden) |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| datalimiet, schaft, telenet |
| Topic opties | |
| |