| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 | |
| Massive Warrior | Telenet schaft datalimiet af
Dan toch een afschaffing van de datalimiet. Echter alleen voor de duurste aanbiedingen: http://telenet.be/2628/0/1/nl/thuis/...0internet.html Kleine lettertjes wel eens lezen: Citaat:
Onbeperkte data wel pas vanaf juli.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Telenet schaft datalimiet af
Mijn shake van 58€ komt dus niet in aanmerking, nice
__________________ Zarathustra answered: “I love mankind.” “Why,” asked the saint, “did I go into the woods and the wilderness in the first place? Was it not because I loved mankind all too much? Now I love God: human beings I do not love. Human beings are a too imperfect thing for me. Love for human beings would kill me.” Zarathustra replied. “Why did I speak of love? I bring mankind a gift.” |
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior | Re: Telenet schaft datalimiet af
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m71 83kg - Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Those assholes, we want full freedom motherfucker
__________________ Savin up for a brand new suzuki intruder 1400....Riding towards the future Roids were made by those who can't get there themselves |
| | |
| | #5 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
jawel als je ExpressNet XL in je shake hebt, krijg je binnenkort 30Mbps down en 1,25Mbps up alsook je volume vergroot Citaat:
__________________ Assassin: A gentleman with the unique skill of "Breaking In" Woman to the act of anal sex for their first time. Generally, causing the women to develop a great liking to the act, therereby creating what is otherwise known as "Ass Mongers" out of the women. Marriage : It's an agreement in which a man loses his bachelor degree and a woman gains her masters. Divorce : Future tense of Marriage. Yawn : The only time some married men ever get to open their mouth. | |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m70 63kg - Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
ExpressNetXL, juli 80GB... Wrm pas vanaf juli? -____- |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
Heb trouwens maar 45 gb nu met Expresnet xl Als je tegenwoordig gwn een aantal uren op internet zit en wat youtubefilmpjes bekijkt kom je al aan enkele gigabytes..
__________________ Zarathustra answered: “I love mankind.” “Why,” asked the saint, “did I go into the woods and the wilderness in the first place? Was it not because I loved mankind all too much? Now I love God: human beings I do not love. Human beings are a too imperfect thing for me. Love for human beings would kill me.” Zarathustra replied. “Why did I speak of love? I bring mankind a gift.” Laatst aangepast door Corleoné : ma 8 feb 2010 om 19:40 | |
| | |
| | #8 |
ExpressNetXL || 30 Mbps | 1250 kbps | 50 GB (vanaf juli 80 GB) Dit staat er. Huh? Ik heb ExpressNet maar is maar 25 000MB.
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer] This is grade A 100 % pure Columbian cocaine ladies & gentlemen, disco shit! Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: limburg BE Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m70 77kg 7% Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
|
| | |
| | #10 |
Ah ok, duidelijk Volgende maand al 30G, nog even wachten en 80, en uiteindelijk 100. I like.
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer] This is grade A 100 % pure Columbian cocaine ladies & gentlemen, disco shit! Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #11 |
Denk dat ik zelf niet veel verder ga dan één TB per maand. Zeker als je de meeste goeie films binnen hebt en selectief bent met de mindere films. 100 GB vond ik in begin ook genoeg, tegenwoordig heb ik dat in 2 dagen op en moet ik de rest van de maand zuinig zijn met BW. Dus onbeperkt gaat toch weer een zorg minder zijn. Als de HD films aan populariteit winnen begint natuurlijk alles weer opnieuw, en dan kan je makkelijk over die TB per maand gaan.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m94 93kg 11% Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Dan te bedenken dat we hier in Nederland al exact 100 jaar geen datalimieten meer hebben
__________________ BP: 145KG SQ: 200KG DL: 250KG PAIN IS GAIN GEEF MIJ GODVERDOMME KARMA OF IK GA JE STOMPE JONGE 50 CENT IS GEEN EURO |
| | |
| | #13 |
| Novice Aangemeld: jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Schandalig dat wij als belg nog steeds zoveel moeten betalen |
| | |
| | #14 | |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Citaat:
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
Ik bedoelde dat als je in de toekomst al je films in je collectie wil vervangen met HD dan ga je toch veel makkelijker aan die 1TB p/m komen.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #16 |
| Monstrous Giant | Re: Telenet schaft datalimiet af
Leuk om te horen dat het premature stadium van digitale technologie ook in België z'n intrede begint te doen.
__________________ Close the internal philosophical dialoque with the self, it merely renders itself perpetual in the homogeneous matrix. One may notice its androgynous character if its identity is no longer deployed. Smoke datura carefully, if now one is walking, it is as one's body is leaning towards the ground. The evil, feministic and manipulative hot reality is taken for granded. |
| | |
| | #17 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Als je gaat vervangen wel ja maar als je momenteel 1 Tb aan DVD's wil binnenhalen is dat bijna de hele opbrengst aan (goede) films per jaar die uitkomen. Als je veel ouder werk nog niet hebt binnengehaald kan je natuurlijk blijven downloaden de komende tijd maar dan kan je zoveel films nog amper bekijken binnen een maand. Of verzamel jij meer en kijk je daarna weer het je uitkomt?
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left Laatst aangepast door EricR : di 9 feb 2010 om 08:57 |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Telenet schaft datalimiet af
wij hebben comfortnetXL met 30gb voor zo'n 55euro, wat wordt dat dan? ik zag op de site, prijzen voor het ongelimiteerde 69-120 euro... hoezo prijzen veranderen niet?
__________________ STRIAE....YOU CALL THAT STRIAE....THIS IS STRIAE Chinese saying: "He who chases two rabbits catches neither." ________________ test 500mg + tren 400mg + hg bold restjes + keto 60 days of keto completed <<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>> |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 22 Geslacht: M
ze lopen er blijkbaar wel niet met te koop want ik vind er helemaal niks van terug
__________________ - Pain is weakness leaving the body - |
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m82 72kg 12% Karma: | Re: Telenet schaft datalimiet af
Gefeliciteerd jongens, maar € 61,32 per maand dokken voor een beetje fatsoenlijk internet |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| datalimiet, schaft, telenet |
| Topic opties | |
| |