| | #1 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Rome
Kijk er iemand deze serie? Ik heb nu season 1 gedownload en ben heb al paar episodes gezien, hij is niet zo goed als 24 of prison break.Maar als je niet veel te doen hebt is het imo de moeite waard. |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Muscle Beach Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Rome
nooit van gehoord |
| | |
| | #3 |
"Rome" (2005) Kijk hier! |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Ik heb de complete eerste serie gevolgd en zit nu ook weer elke dinsdag aan de buis! Ik vind het zeker zo goed als 24 of prison break, het is alleen een anders genre en daar moet je van houden, maar het is echt wel goed in elkaar gezet!
__________________ Wie stopt met beter worden houd op met goed te zijn |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel Leeftijd: 24 Geslacht: M
volg het ook, was wel kut dat er zo'n lange pauze tussen seizoen 1 en 2 zat maar ben het weer aan het volgen, toffe serie!
|
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Ik vind er vij weinig aan, heb geprobeerd 't te volgen maar ben toch maar afgehaakt
|
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
duidelijk een vette serie, ik ben nu bij afl. 6 van seizoen 2 ik vind hem ook even vet als prison break, 24 vind ik minder |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Imo steekt the sopranos hier toch flink bovenuit
|
| | |
| | #9 |
Eerste afleveringen van seizoen 1 vond ik iets minder, maar daarna werd het snel beter.Je had het gevoel dat het niks was, maar dat ze het probeerden goed te maken met paar sexscenes. Nu ik alle afleveringen heb gezien moet ik mijn woorden terugnemen, hij is idd net zo goed als prison break of 24. Heeft iemand nog trouwens nederlandse subs voor episode 7 seizoen2? |
| | |
| | #10 |
| Can't stop the hunger... | Re: Rome
Ken het niet, maar klinkt wel leuk. Ben nu heel seizoen 1 aan het downloaden, dus we zullen zien
__________________ Eten eten eten eten..... |
| | |