Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Overige Topics > Allerlei > Film, Tv en Computers

Antwoord
Oud Tue 13 Apr 2010, 11:16  
Big-J
Competitive Bodybuilder

Big-J's Avatar

Stats: M 22j 2m03 104kg -
Mentalisten ontmaskerd

Citaat:
RTL 5 ontmaskert mentalisten in nieuwe tv-show
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 11:13
RTL 5 gaat een show uitzenden waarin een professionele Nederlandse menta- list het werk van collega-mentalisten als Uri Geller ontmaskert. De zesdelige studioshow Mentalisten Ontmaskerd is vanaf 18 april elke zondag tussen 20.00 en 20.30 uur te zien op RTL 5. Dat heeft producent Global Star Media woensdag laten weten. Global Star Media verwacht er veel van. “Mentalisten Ontmaskerd is een unieke show, die veel teweeg zal brengen in Nederland en veel kijkers zal verrassen.”

In Mentalisten Ontmaskerd wordt onder andere blootgelegd wat er precies gebeurt wanneer de mentalist suggereert dat hij louter en alleen door optimale concentratie vorken en lepels kan laten verbuigen. Ook wordt onthuld hoe het mogelijk is dat een mentalist bij Russisch Roulette altijd de dans weet te ontspringen.

De mentalist die zijn collega’s ontmaskert, wil zich niet bekendmaken. “Die mentalist heeft zichzelf gemeld. En wij vonden het interessante televisie. Ik zie het dus niet als een oorlogsverklaring aan Uri Geller of SBS“, zegt een woordvoerster van RTL in De Telegraaf.

Mentalisme staat dankzij de SBS-show De Nieuwe Uri Geller in de belangstelling. “Er is echter nog nooit een tv-programma gemaakt waar werd uitgelegd welke trucjes worden gebruikt. Er komen in elk geval geen buitenaardse krachten aan te pas. Zo veel is mij duidelijk geworden nadat ik heb gezien wat er is gemaakt.“
Eindelijk!

Ik hoop dat de meeste mensen nou zo is inzien dat mentalisme gewoon pure goochelkunsten zijn, want ik word helemaal gestoord van de ''Uri Geller-hype''
  Met citaat antwoorden
Oud Tue 13 Apr 2010, 11:22  
Bartmen
Competitive Bodybuilder

Bartmen's Avatar

Stats: M - - -
Sinterklaas wordt ook ontmaskerd als grootste pedo ooit, geloof ik
  Met citaat antwoorden
Oud Tue 13 Apr 2010, 11:23  
EricR
Super Moderator

EricR's Avatar

Stats: M 41j 1m79 91kg 16%
Tja mensen die er in geloven zouden ook de Erasmusbrug kopen als je ze die hun aanbiedt. Kut campingvolk dat naar die bagger kijkt.
  Met citaat antwoorden
Oud Tue 13 Apr 2010, 11:25  
Corleoné
Huge Freak

Corleoné's Avatar

Stats: M 1m77 104kg 27%
Bekijk Galerij (1 foto's)
Wist niet dat er dan mensen waren die dachten dat die mensen echt speciale gaven hadden
  Met citaat antwoorden
Oud Tue 13 Apr 2010, 11:28  
Rob G
Van de ouwe school

Rob G's Avatar

Stats: M 28j 1m78 80kg 8%
Bekijk Galerij (21 foto's)
Ze moeten van dat type Shar en het zesde zintuig pannekoeken eens gaan ontmaskeren! Maarja, Shar heeft een showtje bij RTL5 dus daar zullen ze niet aan durven komen.
  Met citaat antwoorden
Oud Tue 13 Apr 2010, 11:28  
Fodman
Advanced Bodybuilder

Fodman's Avatar

Stats: M 22j - - -
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Er is echter nog nooit een tv-programma gemaakt waar werd uitgelegd welke trucjes worden gebruikt.
NGC? En op youtube zijn toch ook van die dingen te vinden nee?

Ik dacht trouwens altijd dat een mentalist zo iemand was gelijk die kerel in die serie, wat supergoed mensen en situaties kan inschatten door hun gedrag te observeren enzo.

Voorwerpen bewegen met je gedachten = telekinese.

Laatst aangepast door Fodman : Tue 13 Apr 2010 om 11:30
  Met citaat antwoorden
Oud Tue 13 Apr 2010, 13:42  
Vipo
Competitive Bodybuilder

Vipo's Avatar

Stats: M

http://www.youtube.com/watch?v=UuaJWLeSmEc

Was al een tijdje duidelijk gemaakt.
  Met citaat antwoorden
Oud Tue 13 Apr 2010, 13:50  
Jfryy
Dutch Bodybuilder

Jfryy's Avatar

Stats: M 19j 1m78 81kg -
Ik ben wel benieuwd hoe die Uri Gellertjes al die trucjes uitvoeren
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 15 Apr 2010, 22:14  
Omari
Cool Novice

Omari's Avatar

Stats: M 18j 1m80 72kg 10%
Citaat:
Origineel gepost door Jfryy Bekijk Post
Volgens mij is het een grote complot. De proefpersonen zijn altijd omgekocht of ze moeten in ieder geval doen en zeggen wat de "mentalist" hen aanbevelt.

Tenminste voor zover ik naar Uri Geller e.d. heb gekeken is er nog nooit iets voorbij gekomen wat het bovenstaande tegenwerkt.
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 15 Apr 2010, 22:31  
popey88
Competitive Bodybuilder

popey88's Avatar

Stats: M 23j - - -
Citaat:
Origineel gepost door Rob G Bekijk Post
Ze moeten van dat type Shar en het zesde zintuig pannekoeken eens gaan ontmaskeren! Maarja, Shar heeft een showtje bij RTL5 dus daar zullen ze niet aan durven komen.
wie weet gooit sbs zoiets er wel in als tegenoffensief.
zijn we van allemaal af
  Met citaat antwoorden
Oud Fri 16 Apr 2010, 02:20  
Tractortje
Monstrous Giant

Tractortje's Avatar

Stats: M 68j 1m86 66kg 19%
Citaat:
Origineel gepost door Rob G Bekijk Post
Wat praat je poep over Char. Zij is een epic psychic.
  Met citaat antwoorden
Oud Fri 16 Apr 2010, 06:59  
Bosshogg
Competitive Bodybuilder

Bosshogg's Avatar

Stats: M 19j 1m78 86kg 14%
Vond goochelaars ontmaskerd ook al leuk. Wil wel weten hoe ze het doen. Maarja Uri zal toch wel weer gaan zeuren en dan moet het van de buis af.
  Met citaat antwoorden
Oud Fri 16 Apr 2010, 07:10  
Big-J
Competitive Bodybuilder

Big-J's Avatar

Stats: M 22j 2m03 104kg -
Citaat:
Origineel gepost door Jfryy Bekijk Post
Uri Geller maakt gebruik van de chaos-theorie. Hij schept om al zijn trucs een enorme chaos voor het publiek zodat ze minder opletten wat meneer Geller nou eigenlijk precies doet. Bovendien hebben de meeste mensen de gewoonte om alles wat ze niet kunnen verklaren maar in de grote doos 'bovennatuurlijk' te stoppen.
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 19 Apr 2010, 07:00  
wwe
Huge Freak

wwe's Avatar

Stats: M 22j 1m71 71kg -
Laat ze die 'char' ook maar ontmaskeren
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 19 Apr 2010, 07:43  
inVorm
Ripped Bodybuilder

inVorm's Avatar

Stats: M 35j 1m71 86kg 10%
Stuur een bericht via MSN naar inVorm
Citaat:
Origineel gepost door EricR Bekijk Post
Tja mensen die er in geloven zouden ook de Erasmusbrug kopen als je ze die hun aanbiedt. Kut campingvolk dat naar die bagger kijkt.

yesssss
  Met citaat antwoorden
Antwoord
Topic opties

DutchBodybuilding.com © 2012