XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jezit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
136
Waardering
12
Sinds vorige zondag is er een nieuwe realityserie op MTV genaamd Jersey Shore. Het gaat over een aantal jongeren die samenwonen in een huis aan, zoals de naam als zegt, de Jersey Shore.

De jongens en meisjes zijn geen normale mensen maar Guido's en Guidette's; gespierde, gezonnebankte, ijdele jongeren van Italiaanse komaf.

Alle jongens in de show zijn gespierd en hebben volgens mij anabolen gebruikt (wat is jullie mening) en doen het erg goed bij de meisjes.

De meest exentrieke persoon van de show is Mike 'The Situation'. Volgens hem is zijn buik 'so ripped up that it's called the situation'.
Ik zal wat foto's posten, wat zeggen jullie ervan, anabolen of niet?

Ronnie (23 jaar)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mike 'The Situation'
TheSituation.jpg

situation_jersey_shore_stripper_08_full.jpg

12-01-mike-sorrentinojpg-c364bb2d4ae0dad6_large.jpg


Momenteel is het tweede seizoen bezig en is er getekend voor een derde seizoen
 
hoe het zo zijn dat ze onderarm zo on ontwikkeld is???? (eerste photo)
ik denk van wel anders suppah gen..
 
..
 
Laatst bewerkt:
Marky is ook een guido, zelfs minder vochtig dan de andere, heeft geen anabolen gebruikt en heeft geen aandacht van de meisjes.
 
hoe het zo zijn dat ze onderarm zo on ontwikkeld is???? (eerste photo)
ik denk van wel anders suppah gen..

omdat die een superdude is die alleen curlt, benched en schouders trained. Als die fatsoenlijk en zwaar zijn rug had getrained waren zijn onderarmen ook meegetrokken. Alhoewel het wel redelijk meevalt vind ik.
 
Die Ronnie heeft best een nette fysiek, maar die Mike is zo uit verhouding dat het lachwekkend is. Volgens mij zijn het ook allebei best korte mannetjes.


Het zou mij niet verbazen als die Mike een kuurtje heeft gepakt, die gast is zo ontzettend onzeker, het straalt er gewoon vanaf.

Ik heb onlangs het hele seizoen achter elkaar gekeken en heb me echt doodgelachen om hoe simpel die lui zijn. Prachtig.
 
Trailer

..
 
Laatst bewerkt:
Wat een interessante serie.
 
Super grappige serie
 
Hele serie is een aanrader.
Niet te geloven hoe ijdel deze super dudes zijn.
Ze staan langer voor de spiegel dan de gemiddelde vrouw.
 
Bart Simpson

..
 
Laatst bewerkt:
die ronny zeker, denk zelfs dat hij ergens in die reeks had gezegd dat hij een juicehead was ofzoiets
 
Haha, typisch weer van die figuren die etnisch 1/8ste 'Italiaans' zijn en leven volgens de stereotypen.
 
..
 
Laatst bewerkt:
idd een super serie, heb alle afleveringen ook al gezien. Herken mezelf wel in die gozers in de zomer haha.

Die mike is duidelijk een toffe gozer, GTL BABY!!
Ronnie vind ik een stinky **** en die chick sammy waar hij mee was is helemaal een drama wijf. Ze was zoals ze zelf zei: 'getraumatiseerd' door een duwtje van Ronnie :roflol: Die Ronnie heeft wel 2 mooie gevechten gewonnen trouwens.

Vinny is meer een average guy, niets mis mee alleen een beetje jammer dat hij the situation een paar keer probeerde af te bekken.

omdat die een superdude is die alleen curlt, benched en schouders trained. Als die fatsoenlijk en zwaar zijn rug had getrained waren zijn onderarmen ook meegetrokken. Alhoewel het wel redelijk meevalt vind ik.
Ken meer gozers die een beste k*tjestrekker fysiek hebben en geen rug trainen. Komt vooral omdat ze anders geen singlets aan kunnen vanwege hun rug... :rolleyes:

Hele serie is een aanrader.
Niet te geloven hoe ijdel deze super dudes zijn.
Ze staan langer voor de spiegel dan de gemiddelde vrouw.
Niets mis mee. Beetje veeleisend zijn voor jezelf, dat jij nou genoegen neemt met wat je hebt is een ander verhaal. Genoeg gasten die er tip top uit willen zien.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ze gebruiken. Nogal duidelijk vanwege het feit dat het guidos zijn.

Wel een aanrader de serie voor mensen die beetje jaloers zijn op dat soort figuren. In die serie zie je pas echt wat voor een zielig volk het is. Die mike gaat zowat janken op TV en dan is het heel duidelijk wat voor een façade hij opzet met z'n situation gezeik.

Wil het iig niet verpesten voor de rest, maar na 3 afleveringen ging ik niet meer kijken omdat ik er letterlijk van moest huilen. Heel veel dramaqueens.
 
pure vermaak, gek. Hij was er vrij snel over. Alsof jij niet zoals mike zou hebben gereageerd, die chick is gewoon een slet die hem bespeeld had.
 
Laatst bewerkt:
..
 
Laatst bewerkt:
Pfff krijgen we weer zo'n wel niet k*tdiscussie.
 
Back
Naar boven