MuscleMeat

ineens geen Wi-Fi meer op 4S

  • Topic starter bas94
  • Startdatum
  • Reacties 18
  • Weergaven 2K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

bas94

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
25 aug 2010
Berichten
4.388
Waardering
1.278
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Boyz,

Sinds gisteren avond heb ik ineens dat ik geen Wi-Fi meer heb op mn telefoon. is soms wel meer dat ie' ff uitvalt, maar nu kan ik zelfs dat knopje van Wi-Fi niet meer aanzetten (is helemaal lichtgrijs, van niet beschikbaar) heb op google al gezocht en kwam erbij uit dat ik dan mn Iphone moest resetten,Dat heb ik gedaan.

Eerste keer naar een tijdje geleden gereset, toch nog geen WiFi mogelijk, dus toen gereset naar fabrieks instellingen, ALLES eraf.. nog steeds niet mogelijk om WiFi aan te zetten. Strong WTF ???

karma will be given voor oplossing.

Cheerio
 
Hard reset geprobeerd ? homebutton en knop bovenop inhouden totdat hij uitgaat,.. dan nog vasthouden totdat appeltje weer verschijnt.

(zie reset staan, maar bedoelde je deze reset?)

Anders ben ik bang retourtje apple-store,....
 
Gebeurt het overal of alleen bij je WiFi thuis? Anders ff je modem even uitzetten.
 
Hard reset geprobeerd ? homebutton en knop bovenop inhouden totdat hij uitgaat,.. dan nog vasthouden totdat appeltje weer verschijnt.

(zie reset staan, maar bedoelde je deze reset?)

Anders ben ik bang retourtje apple-store,....

ga dit zo ff proberen, heb alleen via Itunes terug gereset naar eerder herstellingspunt.

EDIT: werkt niet. sauer as phuck :s

Gebeurt het overal of alleen bij je WiFi thuis? Anders ff je modem even uitzetten.

overal... :eek:


@arnodsi, bedankt voor je onnuttig karmabericht, android? not even once brah.. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Zoals eerder gezegd even proberen te herstellen in itunes, als dat niet werkt terug naar de provider / winkel, dan moeten ze hem opsturen.

Als de itunes restore niet werkt heb je alles gedaan wat je zelf kan proberen.
 
Je hebt bij instellingen ook nog de optie "herstel netwerkinstellingen"

Als dat ook niet werkt dan is het de hardware en ja, ook de hardware kan natuurlijk een keer stuk gaan.
 
en de kosten daarvan, heb dit toestel sinds juli.. ???
 
dan heb je toch garantie ?
 
idd garantie
 
Even rare vraag, maar heb je de laatste software erop zitten?
Weet dat dat tegenwoordig via wifi gaat,.. maar imo gaat dit ook nog steeds via itunes.

Indien niet, dan zou ik proberen te updaten,.. de software wordt dan compleet nieuw geïnstaleerd.
Indien wel,.. klote, maar even wachten tot de nieuwste iOS uitkomt ;)
 
Even rare vraag, maar heb je de laatste software erop zitten?
Weet dat dat tegenwoordig via wifi gaat,.. maar imo gaat dit ook nog steeds via itunes.

Indien niet, dan zou ik proberen te updaten,.. de software wordt dan compleet nieuw geïnstaleerd.
Indien wel,.. klote, maar even wachten tot de nieuwste iOS uitkomt ;)

ja heb de laatste update al (6.1) maar spring deze week ff bij de winkel binnen, ff luisteren of dit garantie is ofniet..
 
Misschien een fatsoenlijke telefoon kopen, of begrijp je niet hoe ondroid werkt?
 
Misschien een fatsoenlijke telefoon kopen, of begrijp je niet hoe ondroid werkt?


Weet je niet hoe je android schrijft, of was dit je autocorrectie?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb je net die nieuwe updates opgehaald (wat is dat 6.1)? Want bij mij is het sindsdien ook drama, zelfs Whatsapp doet t slecht terwijl daar minimale verbinding voor nodig is.

Edit: al is het bij mij al het internet. Heb je al gekeken of je instellingen wel goed staan?
Instellingen> Wifi> vakje blauw maken en kijken of je netwerken überhaupt zichtbaar zijn en handmatig verbinding maken?
 
Heb je net die nieuwe updates opgehaald (wat is dat 6.1)? Want bij mij is het sindsdien ook drama, zelfs Whatsapp doet t slecht terwijl daar minimale verbinding voor nodig is

inderdaad!, daarna viel WiFi ook altijd weg, problemen met foto's verzenden via Wa'app en Imessage.. maar schijnt een of andere Software fout te zijn ???

kan gewoon gemaakt worden... voor 80 euro (not even once :rolleyes:)
Zie --> [Link niet meer beschikbaar]

ninja-edit:
Instellingen> Wifi> vakje blauw maken en kijken of je netwerken überhaupt zichtbaar zijn en handmatig verbinding maken?

daar zit het probleem net meid, dat balkje is bij mij lichtgrijs (m.a.w. niet in werking) kan het dus ook niet aanvinken/schuiven :mad: :mad:
 
Softwarefout valt toch altijd gewoon onder de garantie?
 
Softwarefout valt toch altijd gewoon onder de garantie?

Lijkt mij ook,.. wellicht niet bij de provider,.. maar zeker wel bij de groenteboer zelf ;)

Hebben jullie overigens jullie wifi router/modem wel geupdate voor "Bonjour" ?
Appel werkt met normale wifi, maar werkt wél via een ander protocol genaamd "bonjour",... sinds ik mijn router de laatste update gegeven heb draait mijn hele fruitmand beter op het wifi (macbook pro, iMac, ipad en iPhone :o )
 
Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Reacties
8
Weergaven
1K
Back
Naar boven