| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload? | |||
| Nee nog nooit | | 81 | 31,89% |
| Nee, maar wel ooit iets over gelezen | | 63 | 24,80% |
| Ja, maar vind andere sources fijner | | 29 | 11,42% |
| Ja, ik download iedere dag wel iets | | 81 | 31,89% |
| Stemmers: 254. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #441 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic
dacht eerder aan powernews (50€ voor een jaar @4mbit) ook 100dagen retentie
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze |
| | |
| | #442 |
| Banned Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Arnold's Executiekamer Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic
Soms wanneer ik een nzb bestand binnen haal en het is klaar met het downloaden van rar bestanden, krijg ik soms een melding van rar de er nog pakketjes missen |
| | |
| | #443 |
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic
par 2 checken?
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze |
| | |
| | #444 |
| Banned Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Arnold's Executiekamer Leeftijd: 20 Geslacht: M
Gedaan en nog steeds kan ik hij bevoorbeeld .00 bestanden niet uitpakken simpelweg omdat het packetje hoogstwaarschijnlijk niet compleet was Heeft iemand enigsinds een idee van hoeveel mb ik kan downloaden voordat mijn limiet is bereikt? Ik zit bij @home en van hun website word ik ook niet wijzer van... |
| | |
| | #445 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: somewhere in the middle of the world Geslacht: V
Citaat:
bijv mail adres die je van je provider hebt gekregen@je provider.nl jouwpass die erbij zat
__________________ To Make Some Extra Cash... | |
| | |
| | #446 |
| Cool Novice | Re: Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic
Zit al een maand bij ********HITNEWS.EU****** heb een half jaar account en alles is super! Ze zijn ook nog eens de goedkoopste van alle payservers die ik ben tegengekomen dacht iets van 6,50 per maand ofzo.. met een half jaar abo zit je nog goedkoper.
|
| | |
| | #447 | |
Citaat:
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze | |
| | |
| | #448 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic
Klopt niet echt? Roxxe leg eens uit wat er niet klopt. Zit zelf al iets langer bij Hitnews (maand of 8) en bij zeer tevreden. Retentie is niet helemaal wat is beloofd maar de snelheid maakt een hoop goed.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #449 | |
Citaat:
ik heb nu een powernews jaarabo voor 50€ (weliswaar gecapt op 4Mbit - wat ook m'n max isp-snelheid is)
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze | |
| | |
| | #450 |
| | |
| | #451 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic
Dan nog klopt zijn verhaal. Het scheelt 95 cent Zie dat Tweaknews nu ook 60 mbit/s accounts aanbiedt, dat is wel handig voor de toekomst.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #452 | |
Citaat:
| | |
| | #453 |
| Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 14 Geslacht: M
ik heb newsleecher en de key deed het maar toen kocht ik een nieuwe computer en deed de key het niet meer kan iemand een nieuwe aan mij geven
|
| | |
| | #454 |
| Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 14 Geslacht: M
kan iemand mij de newsleecher key naar mij toe sturen via de mail max_worms@msn.com |
| | |
| | #455 |
| Huge Freak | Re: Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic
dowload grabit gewoon
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-option-198755 stats updated 18/08/08: 1,75 74 kg bf 15,3% armen:39cm borst rug: 108cm BP 1 * 122,5 DL 1 * 140 Squat 1* 130 clean bulking time :) |
| | |
| | #456 |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Problemen met uitpakken Rar Bestanden in WinRar
Hey ik heb een film gedownload met zo'n 80 winrar files. Hij zet ze dan om naar 1 iso file of img bestand. Als hij bijna klaar is geeft hij een foutmelding: 1. Er is niet genoeg Schijfruimte . 2. Schrijffout: Alleen het NFTS Bestandssysteem ondersteunt alleen bestanden groter als 4 gb. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Wat moet ik doen? Alvast bedankt |
| | |
| | #457 |
lol a) hd bijkopen b) How to convert a FAT16 volume or a FAT32 volume to an NTFS file system in Windows XP
| | |
| | #458 |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
maar op C; heb ik nog 86.1 gb beschikbaar en op D; heb ik nog 72.8 gb beschikbaar |
| | |
| | #459 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic
Citaat:
If not, wrom heb je bij de installatie niet meteen een NTFS gemaakt, werkt sneller dan FAT volumes. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |