| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Grootste acteur aller tijden?
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... |
| | |
| | #2 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Grootste acteur aller tijden?
Michael Jackson
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Grootste acteur aller tijden?
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... |
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant Aangemeld: sep 2005 Locatie: Wall Street Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m97 108kg 14% Karma: | Re: Grootste acteur aller tijden?
Robert de Niro.
|
| | |
| | #5 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
James Stewart, period. Mr. Smith Goes to Washington #97 The Philadelphia Story #225 It's a Wonderful Life #31 Rope #217 Harvey #182 Rear Window #16 Vertigo #40 Anatomy of a Murder #203 De IMDB top 250 films van Stewart. Alle films de hoofdrol of 1 van de belangrijkere bijrollen.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left Laatst aangepast door EricR : wo 1 jul 2009 om 12:28 |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Grootste acteur aller tijden?
Ik heb zelf geen favoriet. Wel acteurs die verdomd veel verschillende rollen aankunnen. - Jack Nicholson - Al Pacino - Christian Bale - Johnny Depp - Robert (Bobby) DeNiro, komt net niet in het rijtje voor aangezien ik hem vaak dezelfde uitstraling vind hebben in films. Lijkt net alsof ie dezelfde persoon speelt in andere films.
__________________ "I ain't your pal, Dickface!" - Ray Jackson (Bloodsport 1988). Stats: Leeftijd: 21 Gewicht: 113kg BF %: 24% Status: time to cut! / Onderrugblessure(bijna geen last meer van) + schouderblessure ='( |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Australie Leeftijd: 17 Geslacht: M
Ik heb als 16 jarige natuurlijk weinige oude films gezien, maar van wat ik heb gezien kan ik eerlijk zeggen dat Will Smith terecht staat waar ie staat. Hij blinkt uit in elk genre en komt ook geloofwaardig over.
|
| | |
| | #8 |
| Karma > Shoarma | Re: Grootste acteur aller tijden?
Will Smith en Steven Seagal.
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| | |
| | #9 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: [NL] Geslacht: M
CoD, ik moet enkel nog beginnen met acteren! |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Arnold natuurlijk
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) - Lid van Team XXL Nutrition. |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Grootste acteur aller tijden?
clint eastwood!
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #12 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Grootste acteur aller tijden?
Leslie Nielsen.
|
| | |
| | #13 |
| Monstrous Giant Aangemeld: sep 2005 Locatie: Wall Street Leeftijd: 20 Geslacht: M
Arnold, Smith, Seagal. |
| | |
| | #14 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Dat gaat ongetwijfeld J. Depp worden. Al zoveel briljante rollen gespeeld en gaat er nog zoveel doen. Persoonlijke favorieten zijn Robert de Niro, Norton en Buscemi.
__________________ "Zo veel debielen, zo weinig tijd.." (Klaaswitz 2010) |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: 1m86 81kg 18% Karma: | Re: Grootste acteur aller tijden?
will smith/al pacino
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ngslog-231099/ |
| | |
| | #16 | |
Citaat:
Uiteraard was Pirates of the Caribbean ook een succes, maar geen topfilm imo. | |
| | |
| | #17 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m77 88kg 15% Karma: | Re: Grootste acteur aller tijden?
pff ook moeilijk te kiezen, maar persoonlijk vind ik will smith heel erg goed |
| | |
| | #18 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Jongens. Hou nou op. Je mag hier niet je eigen mening geven.. daar wordt (eigenlijk) ook helemaal niet naar gevraagd. Als er een "Beste acteur"-topic verschijnt mag je uit deze acteurs kiezen: -Deniro -Pacino Anders gaan de DBB "filmkenners" op je haten. Citaat:
Ik ben overtuigd nadat ik heb gezien hoeveel films hij in die pauperlijst heeft!!!
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com | |
| | |
| | #19 |
Ik heb eerlijk gezegd het schijt aan mensen met het PaNiro syndroom.
| | |
| | #20 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2003 Locatie: ++ Geslacht: M
Urbanus
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| acteur, hollywood |
| Topic opties | |
| |