| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Groot film kritiek & review topic
3uur volgens mij
__________________ It's better to regret something you do, than something you didn't do |
| | |
| | #42 |
| Huge Freak | Re: Groot film kritiek & review topic
The Count of Monte Cristo
__________________ half mocro...half something else. |
| | |
| | #43 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
gisteravond ocean's twelve gechecked ! hij is wel vet. Ik vond ocean's eleven wel beter, maar desalniettemin is twelve ook zeker de moeite waard. Ik las hier dat een aantal van jullie bad santa leuk vonden..hmm, ik ben benieuwd, dan zal ik die nu eens gaan binnenhalen....
__________________ "I don't discriminate...everybody gets it" 3KNEEDEAD's RIPPETOE LOG: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-petoe-156415/ |
| | |
| | #44 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2003 Locatie: .... Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Groot film kritiek & review topic
Citaat:
| |
| | |
| | #45 | ||
Citaat:
Citaat:
__________________ If you're so smart, why ain't you rich? | ||
| | |
| | #46 | |
'Twenty Bucks' voor 3 euro bij de blokker. (goede deal man! maarre de film is wel oke, niet bijzonder. wel coole rol van Steve Buscemi. Ook Red Sonja met Ah'nold lag er voor 3 euro... nog niet gehaald! wel nieuw systeempje: Citaat:
__________________ If you're so smart, why ain't you rich? | |
| | |
| | #47 |
| Cool Novice | Re: Groot film kritiek & review topic
Dat ziet er gelikt uit.........
|
| | |
| | #48 |
__________________ If you're so smart, why ain't you rich? |
| | |
| | #49 |
vanavond 19u40 Shrek 1 op BBC. zonder reclame, dus perfecto. had em nog niet gezien, en met kerst moet een animatietje kunnen meer mensen kijken, of al gezien?
| | |
| | #50 |
| Cool Novice | Re: Groot film kritiek & review topic
Laatst was ook 'Remember the titans' op de bbc. Ik ben van mening dat je zulke pareltjes het beste op dit soort zenders kunt kijken. Heb gisteravond ook Man on fire gezien, en ik ben een beetje in dubio wat ik ervan moet vinden. Denzel is natuurlijk een groot acteur, maar ik vond de filmstijl van de regiseur erg vermoeiend om naar te kijken. En Shrek |
| | |
| | #51 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Groot film kritiek & review topic
Heb net kickboxer 1 gekeken Love those movies ! Zometeen ga ik denk ik Alien kijken. Beiden erg oud, maar wel cool !
__________________ Mens sana in corpore sano Wil je groot worden ? Gebruik dan het Chuck Norris Tatalgym fitnesstoestel !!! 'Ik trainde drie tot vier keer per week thuis op mijn Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel. ‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg.' |
| | |
| | #52 |
Heb eergisteren ' The whole ten yards' gekeken met Bruce Willis en Matthew Perry. Zwaar matige film! Bad Santa heb ik een hele tijd geleden gezien, die was op zich wel leuk. Beetje zwarte humor.
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF |
| | |
| | #53 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Groot film kritiek & review topic
net ff films gezien Scarface.. voor de 6e keer.. 9/10 Boondock saints nu 21 keer gezien.. 9.5/10 Killing Time, nog ff zien en The Godfather deel 1, 2 en 3.. voor 2e keer
__________________ It's not how much you lift, it's how much it looks like you can lift |
| | |
| | #54 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Groot film kritiek & review topic
Haha scarface heb ik zeker al 15 keer gezien Wat is die boondock saints voor iets ? Heb hem hier wel op dvd staan, maar ben er nog niet aan toegekomen..
__________________ Mens sana in corpore sano Wil je groot worden ? Gebruik dan het Chuck Norris Tatalgym fitnesstoestel !!! 'Ik trainde drie tot vier keer per week thuis op mijn Chuck Norris Totalgym fitnesstoestel. ‘Ik schrok me dood van het effect dat ik na een maand gebruik kreeg.' |
| | |
| | #55 |
boondock saints absoluut de moeite waard, vette actiefilm met goede humor. op IMDB scoort hij niet zo hoog, maar op moviemeter een 120e plek op top 250. http://www.moviemeter.nl/?film=38 misschien is deze vakantie wel weer tijd voor de godfather trilogie. elk jaar weer de tijd vinden om in 1 week de 3 films te kijken. (nee niet deel 3 weglaten!!) maargoed Shrek vond ik wel oke, zeker de eindscene (monkees - I'm a believer) maargoed het is een beetje simpel vermaak. (7/10)
| | |
| | #56 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Kuffarstan Geslacht: M
Boondock Saints: Oh wat flauw. Bijna alle humor-films komen bij mij over als flauw want ik hou niet van practical easy jokes. Sarcasme is meer mijn stijl
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. |
| | |
| | #57 |
Fargo (van Coen brothers) iets voor jou DBC?
| | |
| | #58 |
| Massive Warrior | Re: Groot film kritiek & review topic
Gisteravond Lemony Snickets A Series of Unfortunate Events gezien. Wat een bout film. Zeker geen aanrader. Het zwaar over de top acteerwerk van Jim Carry is iets waar ik me wel vaker aan kan ergeren. In films als the Mask kan ik het waarderen maar bij deze film dus niet. Ok de omgeving e.d. was wel leuk gemaakt, maar voor de rest was het maar een flauwe (kinder)film, ik geef hem een 4,5 afgerond naar een 5
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #59 |
damn, zojuist Modern Times van en met Charlie Chaplin gezien. gewoonweg sublieme film, zo simpel maar zo heerlijk. 9/10 volgende week absoluut weer kijken naar The great dictator eveneens van Chaplin! owja en morgen ook nog eens Citizen Kane op BBC2
| | |
| | #60 | |
| Massive Warrior | Re: Groot film kritiek & review topic
Citaat:
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| recensie, movies, filmtopic, filmreview, film, review |
| Topic opties | |
| |