| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #201 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Groot film kritiek & review topic
Citaat:
__________________ R.I.P. to all the deceased people.. R.I.P. Paus Karol Wojtyla Jan Pawel II R.I.P. Lieverd Tante Ien R.I.P. Vincent Humbert, be an angel..forever.. R.I.P. Rozemarijn.. Stay strong girl, forever.. R.I.P. Vi Huyen.. Good friend, great player.. www.ez-clan.cjb.net There will be no white flagg above my door.. I will go down with this ship.. Better to be thought of as a fool,then to speak up and remove all doubt Paus Karol Wojtyla Jan Pawel II | |
| | |
| | #202 |
| Massive Warrior | Re: Groot film kritiek & review topic
Zojuist naar de sneak geweest. En daar Team America gezien. Whahaha, echt wel een vette film! Zeker hard gelachen, af en toe een beetje erg veel (over the top) sentimentele momenten, maar voor de rest echt lachen! Geef hem een uhhh, 7,5! edit: zit ff dit topic te checken naar film tips om te huren en zie deze post die toch even ge-edit moet worden. Na deze film 3 keer gezien te hebben kan ik het punt opschroeven naar een dikke 8,5!
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg Laatst aangepast door Rob G : di 9 aug 2005 om 13:40 |
| | |
| | #203 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Groot film kritiek & review topic
Citaat:
Rob bro, check my sign en woonplaats, remember?
__________________ Sic Vis Pacem, Para Bellum | |
| | |
| | #204 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Groot film kritiek & review topic
De dvd van Team america heb ik van het weekend gekeken, echt in een deuk gelegen. Ik ben bestwel southpark fan en je kan duidelijk merken dat het van dezelfde makers is. Die stemmen en de soort humor, en lekker grof af en toe.
|
| | |
| | #205 | |
| Huge Freak | Re: Groot film kritiek & review topic
Citaat:
dicaprio wel erg goed, maar dat vermeld ik ook huh
__________________ If you're so smart, why ain't you rich? | |
| | |
| | #206 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Groot film kritiek & review topic
Gisteren Meet the Fockers gezien, zitten wel leuke momenten in maar de voorganger Meet the Parents was leuker. 7/10
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #207 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 79 Geslacht: V
national teasure gezien, een hele amusante film, met natuurlijk enorm veel toevalligheden en dingen die een normaal mens nooit kan oplossen binnen 2 dagen.. maar voor de rest een hele mooie film vond ik, zeker omdat ik geschiedenis altijd heel interessant vind en de schatten uit de oude tijden Vandaag incredibles gezien, ook een enorm leuke film die zeer lekker wegkijkt. Daarna nog shark tale gezien, die een soort finding nemo is met een scheutje hiphop, mafia (godfather en citaten uit mafiafilms) doorheen, dus dingen die de jeugd aanspreken..
__________________ L'homme est né libre, et partout il est dans les fers- J.J. Rousseau Différance: Nominalism redivivus-Jacques Derrida SageFrancis, de onbetwiste Allochtonenleider van de allochtonen op DBB.com. Het ingeniueze tegengeluid, der Fuhrer, de Arafat, ons leider in bange dagen wanneer DBC met zn megafoon de haat aanwakkert...The One 1... |
| | |
| | #208 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2004 Leeftijd: 23 Geslacht:
Citaat:
| |
| | |
| | #209 |
America, fuck yeah! Comin' again to save the motherfucking day, yeah! America, fuck yeah! Freedom is the only way, yeah! Terrorists, your game is through, 'cause now you have to answer to! America, fuck yeah! So lick my butt and suck on my balls! America, fuck yeah! What you gonna do when we come for you now! ![]() ![]() ![]() Shit! I've got five terrorists going southeast on Bakalakadaka Street!
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #210 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Groot film kritiek & review topic
Citaat:
__________________ R.I.P. to all the deceased people.. R.I.P. Paus Karol Wojtyla Jan Pawel II R.I.P. Lieverd Tante Ien R.I.P. Vincent Humbert, be an angel..forever.. R.I.P. Rozemarijn.. Stay strong girl, forever.. R.I.P. Vi Huyen.. Good friend, great player.. www.ez-clan.cjb.net There will be no white flagg above my door.. I will go down with this ship.. Better to be thought of as a fool,then to speak up and remove all doubt Paus Karol Wojtyla Jan Pawel II | |
| | |
| | #211 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Groot film kritiek & review topic
Citaat:
Vond hem echt steengoed, over zie je allemaal kleine details in het decor, bijv de straat in Parijs bestaat uit croissantvormige kei-tjes. en de scence met Hans Blix is echt supergoed "Hans Hans Hans I've told you a dozen times I don't have any weapons of mass destruction" Shit! I've got five terrorists going southeast on Bakalakadaka Street!
__________________ Sic Vis Pacem, Para Bellum Laatst aangepast door exarchos : do 10 feb 2005 om 16:49 | |
| | |
| | #212 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Groot film kritiek & review topic
Citaat:
Idioten Ik heb van de week een Japanse anime film gezien. Was er zwaar van onder de indruk. Princess Mononoke heete de film: http://www.moviemeter.nl/?film=1220 http://www.imdb.com/title/tt0119698/ Staat ook op imdb op nr 99. Ik ga van het weekend Spirited Away bekijken, deze staat op nr 43 in de top aller tijden, dus ik ben benieuwd. Laatst aangepast door FireStarter : do 10 feb 2005 om 16:52 | |
| | |
| | #213 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Als je van anime houd moet je maar eens Akira, Grave of the Fireflies en Sennen joyu (millenium actress) kijken. Gisteren heb ik The aviator gezien, een lange zit, maar zeker de moeite waard. De film vertelt het verhaal van miljonair, visionair, womanizer, regisseur, piloot en vliegtuig engeneer (en pedo Een dikke 8! |
| | |
| | #214 |
Whaha, heb zojuist de Team America Soundtrack gedownload met alle liedjes uit de film!
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #215 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Link!
|
| | |
| | #216 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #217 |
| Contest Winner '04 | Re: Groot film kritiek & review topic
Heeft iemand "a night at the roxberry" gezien??
__________________ Spieren maken de man! |
| | |
| | #218 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Veel films (Pulp Fiction, Green Mile, Fight Club, etc.) die ik hier gezien heb, mis nog American History X
|
| | |
| | #219 | |
Citaat:
wel grappig is die sicke japanse humor.
| | |
| | #220 | |
Citaat: