| | |
| Massive Warrior Lid sinds: May 2003 Stats: M - - - |
Oh wat een mooie tips Zoutzak, bedankt, eindelijk heb ik weer wat te zien, had het idee dat ik de hele videotheek al had gezien! Voor jou mijn tip van 2004 (ik kan nu even niet op anderen komen sorry!) -21 Grams (voor de mensen die van onderlegde films houden met goed acteerwerk) WAT een film!!! Wil nog steeds de soundstrack ervan hebben! De film die hier al 5 maanden ligt en die ik nog steeds moet gaan zien: -LOTR 3.... En mijn ABSOLUTE videotheek-AFGANG-FILM van 2004: People I know met Al Pacino. Waardeloos, er gebeurt niks, eindigt als je denkt dat er nu eindelijk iets gaat komen. En Man on Fire ligt hier op DVD die ga ik morgen kijken |
|
| | ||
| Competitive Bodybuilder Lid sinds: Sep 2003 Stats: M | Citaat:
LOTR, ik heb alleen deel 1 gezien, die vond ik zo goed dat ik besloot de volgende 2 aan me voorbij te laten gaan. 25th hour, zeer goede film met wederom goed acteerwerk. Ik hou sowieso meer van films met een verhaal dan van die Steven Seagal 1000 doden per minuut films. | |
|
| | |
| Competitive Bodybuilder Lid sinds: Jan 2004 Stats: 25j |
Green mile was er laatst weer op idd, blijft erg goed *traan wegpinkt. Memento is toch 1 van de wat minder bekende films die bijvoorbeeld niet in pathe gedraaid heeft maar wel supergoed is, met een lekker gecompliceerd verhaal. |
|
| | |
| Ripped Bodybuilder Lid sinds: Sep 2003 Stats: M 26j |
heb pas nog een paar goede films gezien, al vind ik zelf: - beautiful mind met Russel Crowe - the insider Al Pacino en Russel Crowe - donnie brasco met Johnny depp en AL Pacino - I robot met Will smith I robot is meer vermakelijke actiefilm, de andere drie zitten gewoon goed in elkaar en goed geacteerd. |
|
| | |
| Cool Novice Lid sinds: Aug 2004 Stats: M 37j |
deze week gezien: American history X voor de zoveelste maal blijf ik een bangelijk goede film vinden.(9,5/10) Boondock saints ook een film uit mijn top vijf.(9,5/10) Gehuurd: I robot was beter dan ik verwacht had (8/10) Garfield De SLECHTSTE film die ik dit jaar gehuurd heb. |
|
| | |
| Van de ouwe school |
Deze week finding neveland gezien. Mooie film die beetje traag op gang kwam. Erg ontroerende film waar Johny Depp een topprestatie neer zet. Geef hem een 7,5. Verder geen films gezien deze week. Maaruh, ik vond big fish wel een goede film Zoutzak. Ok het verhaal was niet echt super of zo, maar het is allemaal wel mooi in beeld gebracht en ik vond de hele film wel lekker weg kijken. |
|
| | |
| Freaky Bodybuilder |
Cool topic, maar ook weer kut, want ik kijk zowat elke dag een film, dus ik zou het liefst een hele waslijst uitschrijven Dit schiet me nu te binnen: Laatst geziene films die cool zijn: The Butterfly effect Eternal sunshine of the spotless mind Mullholland drive Hero Series: X-files Spiderman tekenfilm ![]() Ervanuitgaande dat iedereen pulp fiction, terminator, red heat, predator, taxi driver, etc. heeft gezien |
|