XXL Nutrition

Glee

Bezoekers in dit topic

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
15.687
Waardering
5.011
Lengte
1m83
Massa
64kg
Hallo Allerlei!

Ik hoor de laatste tijd zoveel over Glee. Maar het wordt alleen genoemd, ik weet niet wat het is. Dus mijn vraag is, what is Glee nou eigenlijk ???

En zouden jullie mij het aanraden om te kijken :cool:
 
Hallo Allerlei!

Ik hoor de laatste tijd zoveel over Glee. Maar het wordt alleen genoemd, ik weet niet wat het is. Dus mijn vraag is, what is Glee nou eigenlijk ???

En zouden jullie mij het aanraden om te kijken :cool:

ja, JOU zou ik het zeker aanraden om te kijken!
 
Verkeerde sectie met je heumeu serie >.>
 
Verkeerde sectie met je heumeu serie >.>

ach ja! Nu zie ik het. Ik ben nog nieuw hier en ken nog niet alle sub fora.

Maar waarom doet iedereen er zo geheim zinnig over? En verteld niemand wat het nou is. Ik hoor het heel vaak genoemd worden maar niemand verteld wat het is ???
 
ach ja! Nu zie ik het. Ik ben nog nieuw hier en ken nog niet alle sub fora.

Maar waarom doet iedereen er zo geheim zinnig over? En verteld niemand wat het nou is. Ik hoor het heel vaak genoemd worden maar niemand verteld wat het is ???

Het is ook veels te cool voor jou. Alleen people in the inner circle know what's it about.
 
ben zelfs te lui om een let me google that for you te doen zo triest
 
Tis een musical serie die elke mogelijkheid om een goed nummer te verkrachten met een stel 30+ die tieners spelen.
 
Tis een musical serie die elke mogelijkheid om een goed nummer te verkrachten met een stel 30+ die tieners spelen.

je mist een werkwoord in die zin
 
glee is ubergay
 
Tis een musical serie die elke mogelijkheid om een goed nummer te verkrachten met een stel 30+ die tieners spelen.



haha, oke dus niet kijken dan?
 
haha, oke dus niet kijken dan?

Ga je nou serieus vertellen dat iedereen om je heen geheimzinnig over glee doet?
dat je dan vervolgens niet denkt het ik kijk even op youtube of google een trailer maar ik ga het op dbb navragen?
 
Glee is gayer dan kontcoïtus met Gerard Joling.
 
je mist een werkwoord in die zin

Haha, ja ik lees het, rolt net niet lekker van de tong die zin. Maar ik had ook weinig zin om mezelf te verbeteren. :D
 
Back
Naar boven