Fitness Seller

file send sites/progjes

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Ik ben er inmiddels achter dat het niet mogelijk is om grotere bestanden te verzenden middels een emailaccount. En dat ik het moet laten uploaden via een zogenaamde file send site/program.

Wat raden jullie mij aan? Zijn er specifieke progjes voor? Dit lijkt me nog makkelijker dan een een site die dergelijke dingen regelt.

Ik zoek iets als volgt:

* Wat langer dan 7 dagen kan blijven staan als upload zijnde.
* Wat me meerdere soorten file type (printscreen,textfile enz) in een keer kan verzenden
* Wat me mogelijkheid geeft om een x aantal GB's aan totaal data te verzenden
* Wat privacy biedt en gericht is aan een persoon of select gezelschap.
* Wat makkelijker en snel en duidelijk werkt. En netjes en betrouwbaar.
* Iets wat vele soorten filetype kent.
* Het liefst gratis. Alhoewel een goed opzet tav. bepaald kostenplaatje-constructie te overwegen valt.

Ik ben eigenlijk niet bekend met dit soort file send stuff. Of je accounts moet hebben. Of er daadwerkelijk ook progjes zijn die dit voor je kunnen doen. En wat nog meer. Ook hoe dit soort progjes/sites werken.

Graag zou ik via jullie meer weten. Vriendelijk dank!
 
Wat wil je uploaden?
 
FlashFXP? Gehackt servertjes zijn er genoeg en heb je volle snelheid upload en kan die ander volle snelheid eraf downloade
 
Geen specifieke progjes ervoor? Ipv sites?

En waar ik gericht iemand kan adresseren en niet een legio mensen het bestand kan dowloaden/uploaden.
 
http://transferbigfiles.com/ Zou wel wat zijn denk ik.

Maar biedt dat privacy? Kan niet iedereen bij die file? Kan ik zo rechtstreeks naar een klant wat betrouwbaar sturen?
 
Die laaste zin is idd. klote geformuleerd naar nog eens overgelezen te hebben :D.
Ik bedoel: Kan ik deze naar een persoon/client sturen, zonder dat andere de file/upload aankunnen?
Kan ik deze gericht sturen? privacy?
 
Kan je het niet ergens uploaden bij je bedrijf op een FTP, net zo makkelijk en professioneel
 
Kan je het niet ergens uploaden bij je bedrijf op een FTP, net zo makkelijk en professioneel
Breng hem nou niet op ideeën straks wil die leren hoe je een ftp server moet opzetten, omdat hosting 'te duur' blijkt.[/teh_horror]
 
Ben maar niet bang ;)

Dingen als Megaupload.com en transferbigfiles.com enz... zijn prima.

Het enige wat ik eigenlijk wil weten is: Kan ik een dergelijke file beschikbaar stellen voor maar 1 persoon? Is er wat privacy? Kunnen anderen dit ook uploaden, das niet de bedoeling namelijk.
 
Ben maar niet bang ;)

Dingen als Megaupload.com en transferbigfiles.com enz... zijn prima.

Het enige wat ik eigenlijk wil weten is: Kan ik een dergelijke file beschikbaar stellen voor maar 1 persoon? Is er wat privacy? Kunnen anderen dit ook uploaden, das niet de bedoeling namelijk.

Bij megaupload kan je mail adres ingeven voor zowel de verzendende als de ontvangende partij. De ontvanger krijgt per mail een download link (en de verzender ook een link om de upload te verwijderen).

Als extra veiligheid kan je je upload ZIPpen of RARren en met een wachtwoord beveiligen.
 
Oke, maar wat ik bedoel is; kan ik doorgaans bijv. ook bij files komen (op sites als megaupload,transfer big files enz) die niet voor mij bestemd zijn?

Kunnen anderen (wanneer ik niet kies voor wachtwoord/rar enz) makkelijk bij mijn upload gericht aan een iemand komen?
 
Back
Naar boven