| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2007 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Dragonball Z casting
Het had wel iets geweest voor Johnny Depp die staat altijd open voor dergelijke dingen, maar met deze cast word het natuurlijk niets. Word een ***film zoals Mortal Kombat. |
| | |
| | #22 |
| Monstrous Giant | Re: Dragonball Z casting
wat een ontieglijke emosuperdude die 1e , als ik me de tekenfilm serie kan herinneren, waren die gasten echt overdreven gespierd |
| | |
| | #23 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
![]() Gezichten lijken op zich wel, maar had liever mensen met 2x zo veel massa gezien. Ik denk wel dat de film een grote teleurstelling gaat worden. Anime moet niet verfilmd worden. |
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Dragonball Z casting
nja wordt echt een verkrachte dragonball film volgens mij net zoals bij streetfighter |
| | |
| | #25 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2003 Locatie: .... Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Dragonball Z casting
|
| | |
| | #26 | |
Citaat:
Gevonden, miss leuk! maar ja, t zal wel weer veranderen. Kijk maar naar de acteurs. mij post is in tweestrijd met dat wat hij zei in z'n eerste post | |
| | |
| | #27 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Waarom nou weer zo'n ecto?
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #28 | |
| <+> DBB Goeroe <+> Aangemeld: mei 2003 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Squatting BIG by Dave Tate / Boxsquatting by Dave Tate / Deadlift top10 Mistakes by Dave Tate / Benching BIG by Dave Tate Videoclips met correcte uitvoering: Joe Skopec 2008 -> Meer trainen, veel minder lulkoek! | |
| | |
| | #29 |
| Banned Aangemeld: jul 2006 Locatie: трахните Leeftijd: 20 Geslacht: M
|
| | |
| | #30 |
Gewoon Synthol inspuiten.
__________________ Your face, your ass, what's the difference! |
| | |
| | #31 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m74 82kg - Karma: | Re: Dragonball Z casting
Ppfff wat is iedereen pessimistisch. Met de hedendaagse technieken kunnen ze daar echt wel een dikke film van maken als je het mij vraagt? Ik ben iniedergeval wel benieuwd, maar gaat nog wel een aantal jaren duren voordat hij klaar is? Ik was vroeger verliefd op dragonball Z dus ik zie het wel zitten! |
| | |
| | #32 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Dragonball Z casting
personal trainertje ertegen aan en tis zo gefixed joh |
| | |
| | #33 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2003 Locatie: .... Geslacht: M
|
| | |
| | #34 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
En misschien nog een hele rare opmerking.. waarom niet iemand met een iets meer 'aziatische uitstraling' ?
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #35 |
| <+> DBB Goeroe <+> Aangemeld: mei 2003 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
euhm nee, die film zoog gewoon zwaar kont
__________________ Squatting BIG by Dave Tate / Boxsquatting by Dave Tate / Deadlift top10 Mistakes by Dave Tate / Benching BIG by Dave Tate Videoclips met correcte uitvoering: Joe Skopec 2008 -> Meer trainen, veel minder lulkoek! |
| | |
| | #36 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2007 Locatie: België Geslacht: M
|
| | |
| | #37 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
ale tom welling heeft dus al een sterker lichaam dan die gast van in de beginpost.
|
| | |
| | #38 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: okt 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
belachelijk meer zeg ik er niet over
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-193754/ : huidige shape |
| | |
| | #39 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2005 Locatie: orlando Leeftijd: 37 Geslacht: M
ze konden beter een soort beowolf er van maken of een tekenfilms zoals de tekenfilm simpsons die onlangs in de bioscoop was te zien.
|
| | |
| | #40 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |