MuscleMeat

Django Unchained (2012)

Bezoekers in dit topic

ik wel:)
 
Van de week toevallig Jackie Brown gekeken. Lijkt me een k*tfilm
 
ik loop er anders wel warm voor
 
Veel warme mannen hier.
 
trailer doet me heel weinig, ook een sterk deja vu gevoel. Denk wel dat we de hele trukendoos van Tarantino ondertussen kennen.
 
Omdat mijn vriendin deze Tarantino film wel leuk lijkt wordt het waarschijnlijk een slechte film. Een goede Tarantino film wordt gehaat door alle vrouwen
 
Kwam er ook niet een soort sequel op Jackie Brown dat Mos Def Ordell speelt?
 
Kwam er ook niet een soort sequel op Jackie Brown dat Mos Def Ordell speelt?

Geen idee, maar Tarantino had het wel vaker over sequels die er nooit zijn gekomen.
 
The Weinstein Company is the latest company to curtail the festivities on a holiday season film because of the Connecticut massacre. An L.A. premiere had been scheduled tomorrow night for the Quentin Tarantino-directed Django Unchained. The film will still be shown, but there will be no red carpet and invited press is being asked to attend a different screening. This one is now reserved for cast members and their families who haven’t seen the film yet. This is not about the slave era violence in the film, it reflects the fact that nobody is in the mood to celebrate. “Our thoughts and prayers go out to the families of the tragedy in Newtown, Ct, and in this time of national mourning we have decided to forgo our scheduled event,” said a TWC spokesperson. “However, we will be holding a private screening for the cast and crew and their friends and families

Bron

Las ook dat Jamie Foxx geweld in films heeft veroordeeld, nogal hypocriet van hem natuurlijk.
 
Dacht dat tarrantino ging stoppen?
 
Jezus , 1 van de meest getalenteerde cineasten van de eeuw gaat een nieuwe film maken en iedereen heeft het al gezien of loopt er niet warm van . Ik denk dat die man wel wat w ondergewardeerd hier , niet ? :)
 
Zoals Silentio al zei, ondertussen kent iedereen zijn recept. Hij haalt het niveau van Reservoir Dogs, Pulp Fiction en Jackie Brown niet meer. Laat hem eens een Western maken zonder al die poespas.
 
Zoals Silentio al zei, ondertussen kent iedereen zijn recept. Hij haalt het niveau van Reservoir Dogs, Pulp Fiction en Jackie Brown niet meer. Laat hem eens een Western maken zonder al die poespas.

Boeiend. Nog steeds is zijn niveau ver hoog boven de gemiddelde bioscoopfilm. Dus ik ga 'm sowieso kijken.

Zag de trailer ervan voordat ik Looper ging kijken. Leekt mij zeker wel het kijken waard. Deed me ook meteen denken aan Red Dead Redemption wat ik een gruwelijk spel vond :D

Ik ken verder eigenlijk geen goede western films van na 2000?
 
hele blu ray box van tarantino in huis, eerdere werk is wel het beste werk, aardig herpakt met kill bill moet ik eerlijk zeggen
 
Ben toch wel vrij benieuwd, hoewel ik Tarantino vrij overgewaardeerd vind.
 
Tarantino is in mijn ogen de meest overgewaardeerde regisseur. Daarbij met Jamie Foxx in de hoofdrol heb je een film die ik zeker niet ga kijken. Hoorde wel dat de rol van Sam Jackson voor wat lachwekkende scenes zorgde.
 
Back
Naar boven