| | #1 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m85 90kg 9% Karma: | Bioscoop
Ik ben van plan om vandaag weer is een avondje bios te pakken, maar welke film is nu echt een aanrader? Iemand?
__________________ Geniet, en onthoud; het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Bioscoop
er draait werkelijk geen flikker, wij wilden ook gaan maar blijven toch maar thuis.
__________________ |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Ben vorige week naar rendition gegaan. Wat een ontiegelijke kutfilm. Draait echt geen ruk hoor
__________________ Mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...to-log-231702/ 176 cm lang 15-Februari: 61 kg 1 April: 70 kg |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2005 Locatie: orlando Leeftijd: 37 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Bioscoop
No Country for old men schijnt wel goed te zijn als je dat niks lijkt kan je altijd nog naar Rambo gaan. |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Bioscoop
|
| | |
| | #6 |
Stats: 1m85 90kg 9% Karma: | Re: Bioscoop
Waar gaat no country over dan...
__________________ Geniet, en onthoud; het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Bioscoop
|
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Bioscoop
In de bioscoop is er weinig keus momenteel. Eergisteren willen gaan maar op cafe geweest, allemaal kinderfilmen.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 100 bench 1 x 95 |
| | |
| | #9 |
Ja alleen 10000 bc en no country for old men lijkt me wel wat maar daar heeft mijn medevolk niet zo'n trek in.
| | |
| | #10 |
| Massive Warrior | Re: Bioscoop
RAMBO! Gek die film is wreed man!
__________________ Knock off the hippy shit, strap up a helmet and start shooting.. this is battle! - Ari Gold |
| | |
| | #11 |
Ja maar schaamtelijk genoeg heb ik nog nooit 1 film van Rambo gezien
| | |
| | #12 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
10.000 bc krijgt slechte ratings. Schijnt baggerfilm te zijn,
__________________ Mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...to-log-231702/ 176 cm lang 15-Februari: 61 kg 1 April: 70 kg |
| | |
| | #13 |
Gaat over 1 man ofzo toch? Vind ik zowiezo saai een film waar 1 persoon in voorkomt, net als I Am Legend.
| | |
| | #14 | |
| Huge Freak | Re: Bioscoop
Citaat:
kerel ga ff torrenten zet alle 4 delen aan en ga vandaag een marathon houden of de eerste 3 kijken en dan vanavond deel 4 in de bios
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon | |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: *** Geslacht: M
-10000bc is kinderfilm met goede effecten -no country for old men, de meest 2u30 durende saaie film ooit met een stom einde en belachelijk traaage !opvul!scenes , op de enkele actiemomenten na -there will be blood, ook 2u30 lang, maar de moeite waard als je ff kan blijven zitten machtig acteerwerk v daniel d lewis. oscar duidelijk verdiend... wann komt cloverfield uit? |
| | |
| | #16 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Rendition zaterdag gezien, vond hem wel goed alleen niet echt een bioscoopfilm. Nu zijn er trouwens wel veel kutfilms.
|
| | |
| | #17 |
ahja rambo was 'OK'.. nostalgie er mankeert wel wat maar al bij al een redelijke 7 in ieder geval vl beter dan de huidige 'held'filmen in rocky acteerde hij verbazend goed.. |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
__________________ Geniet, en onthoud; het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. | |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
Desalniettemin was Iedereen (die ik gehoord heb) ontgoocheld over de saaiheid en de nutteloosheid ervan. Versch mensen hebben de zaal verlaten rond het midden vd film, en dat gebeurt niet vaak! Ikzelf dacht er ook aan, maar heb het uiteindelijk niet gewaagd. Mn vriendin is in slaap gevallen!.....was ik ook al vergeten vergelijk eens de acteerprestaties tss de spanjaard en daniel d lewis en toch raad ik je hem aan!! | |
| | |
| | #20 |
| Massive Warrior | Re: Bioscoop
No Country For Old Man was een zeer goede film. Het einde is niet wat je zou verwachten, maar dat siert het wel. Persoonlijk vond ik There Will Be Blood beter, het is een lange zit maar vliegt voorbij, zeker de moeite. Het is alleen geen film voor jou als je graag naar White Chicks en Pistolwhipped gaat denk ik. Rambo moet je gewoon gezien hebben, en ook zeker in de bioscoop! Of je nou deel 1 t/m 3 gezien hebt maakt niet zo heel veel uit, iig niet voor het (gebrek aan) verhaal. Maar het is natuurlijk wel tof om rambo na zoveel jaren weer te zien.
__________________ Knock off the hippy shit, strap up a helmet and start shooting.. this is battle! - Ari Gold |
| | |