| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Zwalgertozer Aangemeld: jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: |
Over 9 dagen komt hij uit.... ![]() Rode draad vd film: je belandt eerder in het ziekenhuis door het gebruik van multivitamines dan door het gebruik van steroids. http://www.biggerstrongerfastermovie.com/ http://www.myspace.com/bsffilm Erg jammer dat je als eerste in de film die kop van mongolio Greg krijgt te zien. http://www.youtube.com/watch?v=D8nOKJTL6Tg
__________________ Spoiler: Toon Laatst aangepast door Enzyme : di 3 jun 2008 om 12:35 |
| |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Brugge Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: Karma: | Re: Bigger Stronger Faster - The Movie
Ik kijk er ook naar uit eerlijk gezegd! Al een paar posts over gemaakt op m'n blog (zie sig)
|
| |
| | #3 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Bigger Stronger Faster - The Movie
Ben benieuwd dan, zal 'm wel eens downloaden als hij op internet staat.
|
| |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Bigger Stronger Faster - The Movie
ben wel benieuwd. Ik ben wel benieuwd of alle krachtsporters hier worden neergezet als gebruikers of dat er toch geprobeerd is om een beetje objectief te blijven. (ik verwacht het eigenlijk niet
__________________ BP = 10 x 50 DL = 4 x 100 SQ = 2 x 100 @ crossfit |
| |
| | #5 |
| Massive Warrior | Re: Bigger Stronger Faster - The Movie
Ziet er veelbelovend uit, al enkele zeer positieve reviews gelezen.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: Limburg Leeftijd: 22 Geslacht: M
super vet
__________________ Current stats: Length: 182cm Weight: 96.5Kg Fat %: rond de 10% Training years: 4 :) Legpress Pr: 6x 310Kg (8e set) Biceps koud: 42cm links, 43cm rechts Status: Gunslinger ALL NATURAL BABY |
| |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Lijkt me leuk alleen de gedachte die greg op me tv te hebben maakt me ziek
| | #8 |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: | Re: Bigger Stronger Faster - The Movie
hoezo ga je van multivitamines het ziekenhuis in? leg uit |
| |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Bigger Stronger Faster - The Movie
kijk nog steeds uit naar die film, goed in de gaten houden
__________________ SebastiaanG competing in The 30 Pound Challenge! Starting Weight: 90k Current Weight: unknown Status = Bulking up to 100k+ Vreten, kapot gaan, loggen, sleep, repeat! SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! Stats: Toon |
| |
| | #11 |
| Monstrous Giant | Re: Bigger Stronger Faster - The Movie
Hij is uit ff zoeke |
| |
| | #12 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Er staat een fake AXXO torrent online. Dus pas op!!!!
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| |
| | #13 |
Pas op ?? waarom met !!! ...als je hem binnen hebt en hij is fake doe je toch gewoon del en probeer je het met een andere.
__________________ Spoiler: Toon |
| |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: 戦争 Geslacht: M
eheh.. en die had jij zeker te pakken he?
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| |
| | #15 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Hehe yep.
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| |
| | #17 | |
Citaat:
Je hoeft het niet te snappen oelewapper.. ik heb geen tijd/zin om urenlang een film te downloaden om daarna te ontdekken dat het een fake is.
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com | |
| |
| | #18 | |
Citaat:
Ow nou ja boeie...heb ik zo vaak. Torrents downloaden gewoon door om de zoveel uur weer een ander binnen. Voor deze foutiefe 10 andere moet je maar denken...ga er ook nooit op zitten wachten komt vanzelf wel aanwaaien.
__________________ Spoiler: Toon | |
| |
| | #19 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: Limburg Leeftijd: 22 Geslacht: M
3 karma power punten voor wie hem het eerste post
__________________ Current stats: Length: 182cm Weight: 96.5Kg Fat %: rond de 10% Training years: 4 :) Legpress Pr: 6x 310Kg (8e set) Biceps koud: 42cm links, 43cm rechts Status: Gunslinger ALL NATURAL BABY |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bigger, faster, stronger, the movie |
| Topic opties | |
| |