AndroidHealthClinic

Nieuws Bigger Stronger Faster - The Movie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
Ik kijk er ook naar uit eerlijk gezegd! Al een paar posts over gemaakt op m'n blog (zie sig)
 
Ben benieuwd dan, zal 'm wel eens downloaden als hij op internet staat.
 
ben wel benieuwd. Ik ben wel benieuwd of alle krachtsporters hier worden neergezet als gebruikers of dat er toch geprobeerd is om een beetje objectief te blijven. (ik verwacht het eigenlijk niet:mad:)
 
Ziet er veelbelovend uit, al enkele zeer positieve reviews gelezen.
 
Lijkt me leuk

alleen de gedachte die greg op me tv te hebben maakt me ziek ;)
 
hoezo ga je van multivitamines het ziekenhuis in? leg uit ???
 
kijk nog steeds uit naar die film, goed in de gaten houden
 
Hij is uit???? toch???

ff zoeke
 
Er staat een fake AXXO torrent online. Dus pas op!!!!
 
Pas op ?? waarom met !!! ...als je hem binnen hebt en hij is fake doe je toch gewoon del en probeer je het met een andere.
 
Ja maar wat is daar erg aan dan ? volg het ff niet....
 
Pas op ?? waarom met !!! ...als je hem binnen hebt en hij is fake doe je toch gewoon del en probeer je het met een andere.

Ik kwam thuis.. pakte een pak chocomel, wat eten.. ging er lekker voor zitten.. en toen deed de film het niet :(

Je hoeft het niet te snappen oelewapper.. ik heb geen tijd/zin om urenlang een film te downloaden om daarna te ontdekken dat het een fake is.
 
Ik kwam thuis.. pakte een pak chocomel, wat eten.. ging er lekker voor zitten.. en toen deed de film het niet :(

Je hoeft het niet te snappen oelewapper.. ik heb geen tijd/zin om urenlang een film te downloaden om daarna te ontdekken dat het een fake is.



Ow nou ja boeie...heb ik zo vaak. :)
Torrents downloaden gewoon door om de zoveel uur weer een ander binnen.
Voor deze foutiefe 10 andere moet je maar denken...ga er ook nooit op zitten wachten komt vanzelf wel aanwaaien.
 
3 karma power punten voor wie hem het eerste post:D
 
mag niet meer.... :)

ff zelf in typen mij isohunt , demonoid of mininova.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven