MuscleMeat

Battlefield 4

Bezoekers in dit topic

Had het live gezien gisteren via dice.

Wordt weer een pareltje
 
Turn around
Every now and then I get a little bit lonely
And I need you now tonight
And I need you more than ever
Every now and than I fall in love
Now im just falling in parts
Nothing i can do
A total eclipse of the heart.
:heart:



Nohomo
 
20362780.jpg
 
Is de game die je koopt speelbaar op PS3 én PS4? Neem aan van wel toch.. Er zijn nogal wat verschillen tussen PS3 battlefield 4 en battlefield 4 voor PS4.
 
hhhnnnnnnnnngggggggggg, BF3 sinds pas weer aan het spelen. Nog steeds een gaaf spel.
 
Dem graphics, sick
 
Hnnnngggg!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vince_omg.gif


Shit man, dat ziet er echt belachelijk goed uit. Nu hopen dat mijn PC het op high kan spelen (speel bf3 op med/high).
 
Shiiiiiit man, dit ziet er naar uit dat ik weer een nieuwe PC nodig ga hebben :P
 
Die grenade launcher die je niet hoeft te reloaden per schot, wordt leuk online :roflol:
 
Ik ben nooit battlefield fan geweest kheb zelf nooit geen battlefield gekocht maar deze ziet er zotnice uit( denk ik toch ) dus ga hem wel halen denk ik.

Ps ben dus COD fan :p
heb alle COD's
 
Ben ik de enige die het gewoon BF3 vind maar dan met iets betere graphics en waarschijnlijk een paar nieuwe features?


Sommige dingen in die 17min trailer zijn echt precies gekopieerd van BF3.
 
Ben ik de enige die het gewoon BF3 vind maar dan met iets betere graphics en waarschijnlijk een paar nieuwe features?


Sommige dingen in die 17min trailer zijn echt precies gekopieerd van BF3.
Hoe ging dat ook alweer anders bij CoD?
 
No shit sherlock

wat verwacht je dan? een totaal nieuwe game?

Na 2 jaar verwacht ik wel meer iig. Maarja, zullen wel zien wat er nog meer bij komt. Mag toch hopen dat er nieuwe modellen komen voor de voertuigen. Zoals die 2 heli's in de trailer zijn gewoon precies dezelfde modellen als in BF3..

Hoe ging dat ook alweer anders bij CoD?
Daarom speel ik ook geen cod.
 
Denk dat we ook wel ff kunnen wachten op nieuwe heli's. Die dingen zijn al in dienst sinds de jaren 70. Of ze moeten nieuwe heli's verzinnen, maar aangezien BF voor realisme gaat lijkt me dat sterk.
 
Ziet er weer net wat beter uit.

Maar wat mij betreft mogen ze terug naar WWII. Als nou 1 developer weer eens terugstapt naar WWII, misschien volgt de rest dan ook weer. :)
 
Nog ff en dan zien we het verschil niet meer ;)
kan je gewoon met een en dezelfde GPU blijven spelen.......
 
ziet er goed uit maar ik vraag me af of het mij bevalt, bf3 is top maar dat moderne begint me nu toch wel te vervelen. vind het verhaal niet echt iets wat mij aantrekt. ga liever terug naar ww2 maar goed. we zullen zien
 
Back
Naar boven