XXL Nutrition

Android topic

  • Topic starter BeUrt
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 65K
  • Volgers 65

Bezoekers in dit topic

BeUrt

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
18 sep 2008
Berichten
5.822
Waardering
336
Lengte
1m82
Massa
84kg
Nog mensen met android hier? Ongetwijfeld.
Welke leuke apps hebben jullie geinstalleerd of zijn er andere dingen die je wil delen?

Aangezien ik zelf geen high end toestel heb, ga ik niet op zoek naar dergelijke applicaties. Maar als je ze wil delen, zet ik ze er wel bij.




Full versions ja gratis

Tapatalk Pro

Een handige en gestructureerde app om fora te gebruiken.
De fora moeten het zelf wel 'aan' zetten, maar Dbb staat er alvast op.
34zwq9w.jpg


Download


Doodle jump
Leuk spelletje voor low end toestellen.

Doodle+Jump+android.jpg


Download

Op zich simpel en dom, maar toch verslavend. Geript van Iphone.

Nexus revampe pro
Live wallpaper van de google nexus. Veel mogelijkheden, en is wel 'fancy'



PowerAmp Pro
Muziek speler



Aura Sygic navigatie
Navigatie zonder 3G vereiste. Heb het zelf nog niet getest, al wel gedownload. De applicatie geeft je toegang tot maps van verschillende landen. Je kan kiezen de welke je download. Maps zijn ongeveer 100 mb per land, en je gaat dus best wifi gebruiken.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Download


Market apps

Whatsapp
Berichten, foto's, video's, je huidige locatie doorsturen naar vrienden. Gratis indien je mobiel internet hebt!
Het is zeer functioneel en bovendien is dit programma verkrijgbaar voor Iphone, blackberry, android en symbian.

main.png

Dropbox
Gratis opslagruimte waar je met een internetverbinding altijd aankan.
Heeft veel voordelen als je GSM internet heeft, je geeft je smartphone weliswaar extra virtueel geheugen. Je hoeft je niet meer aan te sluiten aan je laptop via kabel/sync of iets dergelijks, met dropbox sleep je een document van je laptop rechtstreeks naar je smartphone. Must have!



Lift Tracker
Handig programma met ongeveer alle mogelijke oefeningen om trainingen samen te stellen.
Verder ook handige weergave van je progressie door gebruik van grafieken etc.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dolphin Browers Mini
In mijn ogen de beste browser momenteel. Snel en functioneel.



Opera mini browser
Een alternatief voor je standaard browser. Deze is de snelste die je vindt in de market!
Maar mist toch een beetje functionaliteit.



Advanced task killer
Applicaties die blijven openstaan, kan je manueel of automatisch afsluiten om werkgeheugen vrij te maken. Wordt vaak gebruikt. Indien je je er meer in verdiept is een autokiller toch beter, maar gebruik deze niet zonder je wat in te lezen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]


[afbeelding niet meer beschikbaar]



TV-gids
Spreekt voor zich. Werkt toch niet altijd zoals het hoort weliswaar.

android-tvgids.png

http://www.tvgids.tv/

Handig, maar geeft bij mij toch moeilijkheden om sommige kanalen te laden. Maar er is geen alternatief beschikbaar voor Vlaamse televisie.
Valt gewoon te downloaden via de market of via die site.


Google navigatie (beta)
De gratis navigatiesoftware van google. Heb het al vaak gebruikt, en heeft me nog niet teleurgesteld.

hero.jpg


Google maps staat weliswaar standaard op je android toestel, maar de update laat je toe om te navigeren. Handig voor in de auto etc.
Er zijn zeer veel mogelijkheden omdat het volledig door google gesteund wordt. Je hebt dus wel continu internet nodig, maar wie heeft dit nu niet anno 2010. ;)
De nieuwe opties worden uitgelegd in een informatief filmpje
[Link niet meer beschikbaar]

App CalorieTeller
Spreekt voor zich.

 
Shazam, altijd makkelijk :)

En wat is het etc?

@realist: serieuze posts please. Je bedoelt vast iets met jailbreak etc, maar zeg dan even de context errond.
 
En wat is het etc?

@realist: serieuze posts please. Je bedoelt vast iets met jailbreak etc, maar zeg dan even de context errond.

Lol nee, ik bedoel android 17 en 18 van Dragonball Z.

Onder welke steen heb jij geleefd.
 
Lift Tracker for Android (free) update released
LiftPro 2.1 is finally released! I want to thank all the powerlifting section members who have offered invaluable advice and feedback. Without such great support, the app wouldn't be half of what it is.

With that said, yesterday I released version 2.1 which features a complete user interface overhaul and some new features. New features include:

- Gestures for quick navigation - draw a shape on your screen from the gestures list (list can be found in the help section of the app) to navigate to a specific area of the app. Swiping left and right (like you do on your home screen to move between pages of icons) will flip between bottom tabs within a section

- DailyLog view - in the logging section a daily logs tab has been implemented to view your activity for a specific day. Normal history for each exercise/bodystat is still present of course

- Install/Move to SD - for users running Android 2.2 (which supports moving apps that support being installed to your SD card) you can install or move the app to your SD card to save internal storage space. This will not affect your data backups (in the settings/backup&restore)

- Minor bug fixes - I implemented a complete code rewrite which really improves every aspect of the app and cuts down on development time for new features. While I was at it, I fixed some convenience bugs some users have mentioned such as the plateloader tool weight unit preference selection and stopwatch errors.

Here are some screen shots showcasing the new UI and a barcode for easy downloading:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Barcode: If you have a barcode scanner installed you can use it to scan this picture on your monitor and you will be taken to the app download page within the Android market.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Thanks again and please don't hesitate to post feedback/suggestions/criticisms.

Wanted to add that I have started working on the next minor update (2.11) which I want to get out next weekend. I try to have updates every 1-2 weeks with new features and improvements. If bugs are found, depending on the severity I will get a fix out right away or wait until the next minor update. 2.11 will include

- BMI calculator in the tools section
- more gestures
- a few minor improvements if time permits

The next major update, 2.2 I will try and release within a month if not sooner and will add some bigger features.

If you would like to see something in particular added, let me know!


Van een site geript misschien wel leuk.
 
Beste apps die ik ken:

Talking Tom: kat op je scherm die je kan slaan, aaien, knockout slaan :D en die alles napraat wat je zegt.

The Moron test: leuk om mensen te laten spelen en binnen 2 minuten schieten ze in de stress

Patience Revisited: Standaard patience altijd leuk

Winamp: om je tel als mp3 speler te gebruiken
 
Lift tracker klinkt wel leuk man, even downloaden toch!
 
Is het wat? Heb het zelf nog niet gedownload.

Ja het is echt wel te downloaden! Je kan verschillende stats ingeven en opvolgen op grafieken. Afmetingen van je lichaam, kg, v%, maar ook je progressie op verscheidene oefeningen bijhouden. Vooral de grafiekjes maken het dan leuk. Er zijn veel mogelijkheden en verder is het netjes en gebruiksvriendelijk.
 
Laatst bewerkt:
Apps die ik het meest gebruik zijn:

TV-Gids.tv
Nu
NOS teletekst
Rainy days
Fokke en sukke
OV:Trein
Whatsapp
 
Apps die ik het meest gebruik zijn:

TV-Gids.tv
Nu
NOS teletekst
Rainy days
Fokke en sukke
OV:Trein
Whatsapp

Ik ga niet alles apart opzoeken hé.. geef anders een woordje uitleg. ;)
 
Ik ga niet alles apart opzoeken hé.. geef anders een woordje uitleg. ;)
Spreekt toch allemaal voor zich, en whatsapp is dat is een soort ping tussen android, iphone en bb gebruikers.
 
Over bodybuilding gerelateerde apps gesproken, gebruik zelf JEFIT (heette voorheen Droidfit). Beetje zelfde idee als Liftpro maar volgens mij is JEFIT de meest populaire :p

Anyway, hou de thread ff in de gaten als er nog leuke apps voorbij komen.

Ohja, een van de populairste iphone games is een paar weken geleden ook voor android gereleased: Angry Birds. Sowieso een aanrader als je nog een verslavend simpel spelleke zoekt ;) (http://en.wikipedia.org/wiki/Angry_Birds)
 
Ik heb de samsung galaxy s, welke ik kocht met android 2.1 , vorige week android 2.2 froyo erop gezet en moet zeggen dat 2.2 veel soepeler loopt als 2.1 met onder andere een RAM geheugen vergroting (softwarematig), soepeler handelbare menu's, sneller apps installeren.

Ik heb android ook op me hobby PC gepleurd, ene loopt goed alleen je moet veel apart installeren.

Ik speel veel multiplayer spellen zoals: World War, iMobsters.
 
Laatst bewerkt:
Present

Android 2,2 op me desire.

- Whatsapp
- Nu.nl
- Angry Birds
- Msn Talk
- Advanced Task Killer

Zijn ongeveer de apps die ik het meest gebruik tot nu toe.
 
En wat is het etc?

@realist: serieuze posts please. Je bedoelt vast iets met jailbreak etc, maar zeg dan even de context errond.

:roflol:

Lol nee, ik bedoel android 17 en 18 van Dragonball Z.

Onder welke steen heb jij geleefd.

:roflol:

WhatsApp is geniaal :) Gratis sms'en tussen Androids, iPhone's en BlackBerry's over het internet, dus ook naar het buitenland is gratis. Erg handig als je vrienden in het buitenland hebt zitten. Ook foto's en bestanden versturen gaat een pak gemakkelijker dan via gewone berichten.
 
Ik zit nog een jaar opgescheept met de Samsung Galaxy i7500, screwed dus.

Apps die nog niet genoemd zijn:
APNdroid - het aan/uit zetten van het internet. Bespaart ****ing veel batterij en voor vakantie is het natuurlijk handig.
Alchemy - voor als je niets te doen hebt. Het combineren van elementen met elkaar om zo nieuwe elementen te maken.
Dizzler - muziek streamen
Twidroyd - voor twitter
 
Lol nee, ik bedoel android 17 en 18 van Dragonball Z.

Onder welke steen heb jij geleefd.

Hahaha. Ik herkende het niet, wat een k*t is die dragonballzever ook. :D

OT: net opera mini op mn droid gezet. Mijn eerste indruk is dat het beter is dan de standaard. Het voelt vlotter aan en geeft meer mogelijkheden.
Linkje staat in beginpost, maar je vind 'm ook gewoon in de market.

Die whatsapp ziet er idd leuk uit. Ik ga 'm eens uittesten, maar weet nog niet of ik het kan gebruiken.
Smsen kost niemand nog iets tegenwoordig.
Waarvoor gebruiken jullie 'm vooral?
 
Laatst bewerkt:
Die whatsapp is echt nice :D
Heb sinds kort ook skype op mijn GSM, gratis bellen is de toekomst.
 
Back
Naar boven