| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | Aanrader: Generation Kill
Nieuwe miniserie van HBO gebaseerd op het gelijknamige boek. Boek is geschreven door een journalist. A Rolling Stone reporter, embedded with The 1st Recon Marines chronicles his experiences during the first wave of the American-led assault on Baghdad in 2003. Mooie aan de serie is het realisme en gebrek aan dramatisering. Trailertje: http://www.youtube.com/watch?v=OeZjQ_gvOKw
__________________ Off Hiatus |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Aanrader: Generation Kill
Klinkt goed, thx voor de tip! Heb al is eerder een erg realistische serie gezien in dezelfde trend. Ben helaas alleen de naam kwijt, mocht het me nog te binnen schieten laat ik nog wel ff weten welke het was. Edit: Die serie heette 'Over There'. Kwam het toevallig weer tegen op de newsservers. Is nu dus ook te downloaden (4 dvd's)! Laatst aangepast door sport wonder : 17 August 2008 om 12:12. |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Aanrader: Generation Kill
Nice waar kan je het kijken/downloaden? ik vind wel dat de oorlog erg word uitgebuit door de tv/film wereld maarja ik geniet er gewoon van
__________________ w0000000ttt!!!! |
| | |
| | #4 | |
Citaat:
http://eztv.it/shows/717/generation-kill/
__________________ Off Hiatus | |
| | |
| | #5 |
MERCIII ![]()
| | |
| | #6 |
THNX ik heb net de eerste 3delen gekeken vind het een erg goede mini-serie, het laat je echt meeleven en is niet zo een over gedramatiseerde film/serie met elke character een hele verhaal op de achtergrond en gevechten tussen 3soldaten en 300irakezen. Gewoon echt goed om naar te kijken THNX
| | |
| | #7 |
hehe graag gedaan.
__________________ Off Hiatus |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aanrader:, generation, kill |
| Topic Opties | |