| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | zotte vrouw krijgt boete
__________________ somebody wants to get BIG!!!! |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: zotte vrouw krijgt boete
what the fuck.
|
| | |
| | #3 |
| kansloos | Re: zotte vrouw krijgt boete
|
| | |
| | #4 |
| Novice Aangemeld: jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: zotte vrouw krijgt boete
wat een gek. ik dacht eerst die word getasered ofzo , maar niet dus aha
|
| | |
| | #5 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: zotte vrouw krijgt boete
Citaat:
ANAAL VERNEDEREN
__________________ somebody wants to get BIG!!!! | |
| | |
| | #7 |
jezus, als ik die agent was had ik hem zelf betaalt alleen al om bij haar weg te komen.
__________________ Anyone wants to be a bodybuilder, bud nobody want to lift heavy ass weights! |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Venice beach Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: zotte vrouw krijgt boete
|
| | |
| | #10 |
Allemaal spelen dit, gewoon met de knuppel slaan.
|
| | |
| | #11 |
Niet twijfelen: nekschot!
__________________ Liefde is als in je broek schijten, iedereen merkt het maar alleen jij hebt dat warme, speciale gevoel... |
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m70 82kg 15% Karma: ![]() | Re: zotte vrouw krijgt boete
Dit varkentje moet nodig gewassen worden.
__________________ "Roltrappen zijn anabool" |
| | |
| | #13 |
| Huge Freak | Re: zotte vrouw krijgt boete
vind je het gek dat ze zo reageert? De agenten zeggen dat ze de boete moet uitbetalen in natura en wel 3 uur lang keiharde anale sex door 3 agenten tegelijk.
__________________ Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
teering ik zou echt helemaal leip worden van dat wijf als ik die agent was en haar zonder nadenken door haar fucking kop schieten. de wereld is beter af zonder haar
Laatst aangepast door Dannyman : wo 30 dec 2009 om 13:12 |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder | Re: zotte vrouw krijgt boete
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ "you know, even in this day and age, it's not a crime to be a man and you know...actually look like a man. i'm sure i could get girls dressing like a metrosexual and wear sleeveless shirts to show off my little 13" like you, but i'd rather not. getting laid when you look like a chick means nothing, except proving that a lot of girls are bisexual." |
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Die agent nog aan het einde: 'ce publica idot' ![]() wat een gek, damn.
__________________ Champions aren't made in gyms. Champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision. They have to have the skills and the will. But the will must be stronger than the skill. |
| | |
| | #17 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Bij RoHosper thuis Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: zotte vrouw krijgt boete
Citaat:
![]() Stom filmpje. Ik wil haar doodtrappen.
__________________ Ik train voor massa, zodat er meer tattoo's op mijn lichaam passen! Licht trainen is helemaal onzin. De term alleen al. Waarom zou je licht trainen, dan kun je net zo goed niet trainen. Of je traint keihard op de juiste manier, of je traint niet. -marrkos Hopelijk vind je moeder je gear en gooit ze alles weg, en krijg jij 4 weken huis-arrest.-BigMaus | |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder | Re: zotte vrouw krijgt boete
She's gonna be sore in the morning!
|
| | |
| | #19 |
| Monstrous Giant Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m75 107kg 28% Karma: ![]() ![]() | Re: zotte vrouw krijgt boete
De arme vrouw.. ![]() Doodmaken die hap natuurlijk.. Gewoon voor een auto laten springen, is entertainment en zowel een schonere planeet om in te leven.
__________________ SQ 180 - BP 110 (paused) - DL 200 - 490 Wedstrijden 2010: Spoiler: Toon Youtube Channel: http://www.youtube.com/DBBMino Bill Kazmaier: I feel like he is what I call a paper-champion. Jon Pall Sigmarsson: I won 8 out of 10 events, so he can eat his paper. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| boete, krijgt, vrouw, zotte |
| Topic opties | |
| |