XXL Nutrition

Hoe word je populair op school? (Tips van ervaringsdeskundigen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2010
Berichten
6.995
Waardering
1.345
Lengte
1m92
Massa
92kg
Hoe word je populair op school?

vinnie zegt:
populair worden is niet zo leuk als je denkt,ik was het zelf.
door leider te zijn van een vriendenclub, iedereen wist dat ik een vriendenclub had opgericht,ik was toen heel berucht,iedereen lachte mij uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Vincent[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Micha zegt:
Als je echt zo graag populair wilt worden, zorg dan dat je goed bevriend bent met de meiden. Ik weet niet hoe oud je bent, maar jongens gaan op een bepaalde leeftijd achter meiden aan en omgekeerd. Als je veel meiden goed kent, gaat dat makkelijker en zullen andere jongens jaloers op je zijn. Zo word je al gauw vrienden met veel mensen ;)
Succes.
Marcel 3000?
marcelino A.K.A. pino zegt:
he onpopulair
populair zijn is niet zo boeiend als het is al ben je het eenmaal dan is het wel leuk maar al doe je iets stoms zoals uitglijden op een schoolplein of iets anders dan weet heel de school het. het is net zoals beroemd zijn al doet amy winhouse iets stoms komt ze in het nieuws. beter een hand vol vrienden dan mensen die op je populariteit jagen
niet-zo-echt-popu-maar-tog-een-beetje zegt:
Ik ben niet egt populair , maar heel de school kent me wel .

Zelf op andere scholen kennen ze me.
Ik ben gewoon erg sociaal .

Dus , ik ben niet populair , meeste mensen kenne me gewoon.

Egte populairmensen , hebben een dikke nek van hier tot ginder.
Kort verhaal : Ik kwam op school , kwam er zo'n popu gastje van 15 jaar naar mij , en hij zegt tegen mij : ga is uit de weg
Ik zeg tegen hem : is het te veel moeite om om me heen telopen.
Hij zegt : gast , ik ben populair .
Ik zeg : moet je dan zo stoer doen , en dan nog zeggen dat ik voor je dikke nekke moet opaasen .
Die dag erna , zei hij sorry en nu gaat hij voor mij uit de weg.
Dus popu zijn is niet altijd een droom.
hoi ik ben ook populair in men school iedereen volgt me
soms is het ook niet leuk hoor als bv. ruzie hebt steken ze het altijd op jou
ik ben populair geworden omdat ik altijd een goe rapport heb ik ben lief tegen iedereen
om populair te worden
1. doe lief tegen iedereen en zeker tegen je juf/meester
2.maak veel vrienden
3.help mensen als ze pesten of hij/zij valt
4. sluit niemand uit
en als deze tips nie lukken
in het 1ste 2de 3de was ik een slaaf van iemand ik moest zijn papiertjes altijd weg doen
kom voor je zelf op !! dat is de belangrijkste tip
rock _angel zegt:
hey weet je ik denk dat je nu wel populair wil zijn maar als je het bent dan niet ze zitten overje te roddelen en als je ruzie hebt met iemand dan haten ze jou ik ben dat zelf geweest en ik wil het nooit meer zijn ik heb er zelf schrik van nu is er een meisje op mijn school populiar X en ze word de hele tijd gepest en uitgemaakt enzo de jongens haten haar zelf en ik zelf ben haar bffl nog geweest maar nu niet omdat ze denkt dat ze meer betekend dan ons ik denk dat je het niet leuk zou vinden om geen vrienden te hebben alleen u zelf dus kaat het zo dikke kus rock_angel XXXXXXXXX
popu zegt:
ik ben de populairste van de school en ook de knapste ik ben heel knap en alle jonens van school zijn op me en ze liggen gewoon aan mijn voete elkekeer als ik aankom maken ze met 10 een stoel zodat ik kan liggen en met demeisjes aangezien ik popu ben vragen de meisjes hoe de jongens op hen worden zo word je popu
1 wees mooi super mooi
2 lees dit goed hihi
3 wees aardig tegen iedereen voral tegen de leerkrachte
bloemetje zegt:
Populair zijn is zooooo K*T!!!!!! Nooit populair zijn, want eigenlijk hebben popu's geen vrienden, alleen maar meelopers, omdat je de hipste kleren aanhebt of zo. Popu's zijn vuile pesters, die achter je rug roddelen over anderen. Roddelen kwetst drie keer harder dan een slag in je gezicht en leidt soms zelfs tot zelfmoord. Wil jij zo iemand zijn? Wil jij een moord op je geweten? Toch niet...
Hanne zegt:
Weet je, populair worden heeft bijna allemaal te maken met hoe je eruit ziet...
Iedereen op onze school die popu is is knap, slim en draagt merkkleren.
Ik wordt zelf met de dag populairder dat komt door een goede vriendin van mij die populair is en zo bij de 'club' hoort. Maar nu zitten achter mijn rug enkele andere vriendinnen van mij te zeggen dat ik niet moet denken dat ik knap ben enzo en ze zeggen dat gewoon omdat ze er ook graag willen bij horen. Da is echt stoem aan populair zijn, ik wou dat helemaal niet maar ik ben het wel aan het worden... Het is wel tof (voor een tijdje en op sommige vlakken)
populiar zegt:
ik was op de lagere school de popualiarste en nu ik in het 2 de midelbaar zit snap ik het dat ik grof deed enal tegen mense ndie ik graag had zij waren dan me vriende nnie meer dat was er nog een pouliare jonge en we zijn na de zelfde school gegaan hij heeft nog altijd een dikke nek enal stoere doen ma als hij bij mij is of ik sta in het groepje doed g-hij normaa lje bent best dat je normaal blijft gelijk hoe je bent .
Mister Popular zegt:
Je bent alleen populair als je de dikste lul uit je klas hebt.
Anders ben je gewoon een stumperd.
Ik ben namelijk ook niet populair omdat ik ook zo'n kleine derde been heb, dat hebben ze gezien onder de douche tijdens gym.
Gr.
Mr. Devil zegt:
Yo!
ik werd 7 jaar gepest en was erg onpopulair. ik veranderde 5 keer van school daardoor.en op een gegeven moment barste de bom los, ik had er genoeg van. dus ik ging naar de mensen die me pesten en zei dat het genoeg was geweest maar ze wilden nog altijd niet luisteren . dus ik gaf de grootste pestkop een dreun en sindsdien durft niemand mij meer te pesten . en nu is hij mijn beste vriend en heb ik alle meisjes die ik wou.
Tips :
1) wees jezelf
2) heb lef
3)soms moet het op de harde manier.
ik ben nu zelf de leider van een club !
moira rawr ^^<333333333 zegt:
popu zijn is wel wreed maar heeft bad sides.k ben ook niet popu maar heel bekend ;) je kan straattaal leren [ik had het vanzelf gelleerd maar veel popus kennen t wel]. ga met de mode mee koop tantoe patta's . loop achter de chickies aan maak een grote hoeveelheid matties maar ook van verschillende plaatsen. hou van veel dingen waarvan je weet dat anderee dat ook ziek vinden. doe mee met de sma's en zeg bijv. ook dushi. good luck ouwe
jordy zegt:
ik ga enkele tips geven die bij meiden werken
je moet niet stoer doen je moet cool doen als je cool bent veel beter
1.doe geen nerd kleren aan
2.knip oog terwijl je tegen je kluisje staat en zeg hee ty en zeg dan hee wil je met me
3.zeg nooit wil je het aanmaken doe eerst een paar lieve woordjes en zeg het als niemand er bij is anders brengt het ongeluk heel veel
4.als het aan is moet je coole kleren kopen en mooie en witte tanden en stink niet
.................................................................................................................................................................
nu die je populair maken bij jongens
1.zorg eerst MAX 12 vrienden anders kan je de nerds er bij pakken en kies zelf je kleren niet je moeder en kies wat je aan doet
2. en als iemand je dan uitschijt ga je boos worden en dan heb je je manetjes
3. doe sporten wat de sterkste van de klas doen doe die sporten ook en je wordt vrienden door de sport dus
doe niet aan pilitiek maar ik ben wel de precident zegt:
hoe wordt je populair ?
ga om met populaire mensen
ga je niet kleden als een sukkeltje dus niet je broek hoog enso en geen zeman kleren
ik zeg niet dat je moet gaan roken maar ik rook zelf wel en we hebben een rokershok en daar zitten mestal 4e klassers enso dus de 4e klassers zijn soiso me vrienden ;) beter!
luister hiphop en rap :D
zoek een vriendin eenlekkere
de-populairste zegt:
hey allemaal ik ben de populairste meisje uit mijn school ik zit nu in het 1 middelbaar in september was ik helemaal nie populair en nu ben ik de populairste van mijn school en mirco en italiaanse jonge waar ik op ben heeft me mee uitgevraagd wat je moet doen om populair te zijn is
helena zegt:
hey ,
ik ben 13 ,
en ik ben nogal populair ..
& eigelijk kan je het niet direct worden ik ben het geworden door eehmn .. beste vrienden te worden met één van de mooiste jongens ;D
Maar , je moet ook kunnen opvallen ,dus doe afentoe is iets gek , maar wees vooral jezelf ;D
ik heb ook nadelen , er zijn mensen die me haten , niet dat ik pest of arrogant ben .
maar , ja door die '' status ''
velen , denken ook dat je er '' mooi '' voor moet zijn ..
ik vind van niet .
het punt is , je moet opvalln maaar vooral jezelf blijven.

Dit soort 'tips' krijgen kids tegenwoordig dus op de website van Kinder&jongeren telefoon. Dit was nog maar de eerste pagina, geen zin om meer te quoten maar het is zeker het doorlezen waard xD Er zijn nog veel meer topics met tips, nog vele malen erger als deze :roflol:
Vond de tip van de dikke lul wel goed trouwens :o

http://www.kjt.org/node/18762
 
knip oog terwijl je tegen je kluisje staat en zeg hee ty en zeg dan hee wil je met me
 
Ik was ook de populairste uit de klas, was het meest Buff.
Omdat ik mijn Oom altijd hielp met klussen, nu nog trouwens, hvj <3
 
Whahaha

Eeej!

ik ben een meisje van 14 jaar en ik zit echt met een probleem..

ik heb totaal geen borsten, heb nog geen maandstondenHuilenen ben maar 1m47 .

ik heb wel wit spul in mijn slipje maar dat is al zeker een jaar bezig.

Het grootste probleem is mijn "plat zijn" het doet wel pijn als ik erop duw maar je ziet nog altijd geen borsten:(

Help..:(

mizzje zegt:

heej

ja maar .....

14jaar zijn een e F - cup hebbe is ook ni leuk hoor !!! kspreek uit ervaring !!! ik krijg een borstverkleining!! (om medische redene)

grtjes mizzje


xx

Jailbait much?? 14 en een F-cup :roflol:
 
Wat een faal topic.
 
Al die kids die advies geven zijn zelf lelijke puistennerds.
 
Sinds ik populair ben maak ik de gains van me leven!
 
Ga het meteen toepassen
:trollface:
 
ik zat altijd in me eentje, at in me eentje en niemand wilde naast me zitten.

Maarja boeie ik doe nu bodybuilding dus..
 
'Populair' zijn is overrated, ben in de brugklas heel populair geweest dus spreek uit ervaring. Buiten school doen al die ballenlikkers niets voor je dus je hebt er weinig aan.
 
V: Hoe word ik populair?
A: *enkele drogredenen* Wil je een moord op je geweten?!
:roflol:
 
gewoon chill doen
 
gewoon je dikke gunz laten zien voor de leraar en zeggen u mad
instant win
 
be cool

hier heb je wat tips om popu te worden
1.ga vaak met meisjes om niet te vaak anders worden jongens jaloers en gaan ze negatieve dingen over je zeggen
2.wees aardig
3.ik lees hier allemaal dingen over clubs enzo maar we leven nu in 2014 en ik zou dat dan niet doen want dat is gay.. :cool:
4.sluit niemand buiten
5.ga met meerdere mensen om en niet de hele tijd met een groepje blijven chillen
ik hoop dat dit je helpt!!!! ;):)
 
Populair? Dit is Amerika niet. :roflol:
 
Wist niet dat je een 3 jaar oude topic nog kon bumpen?
 
hier heb je wat tips om popu te worden
1.ga vaak met meisjes om niet te vaak anders worden jongens jaloers en gaan ze negatieve dingen over je zeggen
2.wees aardig
3.ik lees hier allemaal dingen over clubs enzo maar we leven nu in 2014 en ik zou dat dan niet doen want dat is gay.. :cool:
4.sluit niemand buiten
5.ga met meerdere mensen om en niet de hele tijd met een groepje blijven chillen
ik hoop dat dit je helpt!!!! ;):)

Goeie bump....
 
hier heb je wat tips om popu te worden
1.ga vaak met meisjes om niet te vaak anders worden jongens jaloers en gaan ze negatieve dingen over je zeggen
2.wees aardig
3.ik lees hier allemaal dingen over clubs enzo maar we leven nu in 2014 en ik zou dat dan niet doen want dat is gay.. :cool:
4.sluit niemand buiten
5.ga met meerdere mensen om en niet de hele tijd met een groepje blijven chillen
ik hoop dat dit je helpt!!!! ;):)
1,62 48kg
 
Back
Naar boven