AndroidHealthClinic

Windows of toch niet?

Bezoekers in dit topic

Mighty

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
10.072
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Misschien hebben meer mensen er nu last van, maar ik kreeg vanochtend een aantal meldingen van Windows, dat mijn software illegaal zou zijn. Op zich kan dat best zo zijn, want ik heb de software via een maatje van me gekregen. Nu kan ik via MS de software alsnog kopen, maar dat kost me dan 134 euro.
Hebben meer mensen deze melding gekregen? Zit er niets anders op?
 
komt dit je miss bekend voor? :
"what the ****. .ik krijg bij t opstarten opeens een bericht dat mn windows 'not genuine' is en dat ik een officiele license moet aanvragen etc.. "
 
niet kopen.

gewoon nieuwe release downloaden die dit ding niet heeft.. ik draai al ruim 2 jaar op een copy-ed versie.

nooit last.
 
Ik kan je de originele Windows XP Professional toesturen. De versie die altijd wordt geleverd bij nieuwe Dell PC's. Ik heb ook alle codes, ben je meteen van alle gezeik af.
 
Mighty zei:
Misschien hebben meer mensen er nu last van, maar ik kreeg vanochtend een aantal meldingen van Windows, dat mijn software illegaal zou zijn. Op zich kan dat best zo zijn, want ik heb de software via een maatje van me gekregen. Nu kan ik via MS de software alsnog kopen, maar dat kost me dan 134 euro.
Hebben meer mensen deze melding gekregen? Zit er niets anders op?
Heel bekend. Onze thuiscomputer heeft daar nu een dag of 3 last van.
 
Over dit probleem was er laatst nog een stukje op tweakers.net; Als je het op deze manier zou kopen dan ben je goedkoper dan dat je het in de winkel koopt.

Draai hier zelf ook een kopie, en nog nergens last van.
 
Jizza zei:
Ik kan je de originele Windows XP Professional toesturen. De versie die altijd wordt geleverd bij nieuwe Dell PC's. Ik heb ook alle codes, ben je meteen van alle gezeik af.


Stuur maar :p
 
Jizza zei:
Ik kan je de originele Windows XP Professional toesturen. De versie die altijd wordt geleverd bij nieuwe Dell PC's. Ik heb ook alle codes, ben je meteen van alle gezeik af.

Ja maar die kun je ook niet onbeperkt gebruiken op andere pc's!
3 tot 5 keer en dan is het klaar.
 
Ik heb wel een originele versie bij mijn laptop zitten. Kan ik die dan wel gewoon gebruiken? Ik vind trouwens, dat 140 euro echt duur is hoor.
 
Je wilt die orginele (die je bij je laptop hebt gekregen) gebruiken voor je pc?

Dat kan maar na 3 tot 5 keer niet meer.
 
Peoples zei:
Je wilt die orginele (die je bij je laptop hebt gekregen) gebruiken voor je pc?

Dat kan maar na 3 tot 5 keer niet meer.
Wat bedoel je daarmee, maatje? Kan ik dan 3 keer opstarten of zo? Of kan ik de software maar 3 keer installeren op een andere computer?
 
Mighty zei:
Wat bedoel je daarmee, maatje? Kan ik dan 3 keer opstarten of zo? Of kan ik de software maar 3 keer installeren op een andere computer?

Dat laatste! :D
 
Dus ik kan hem gewoon installeren op mijn huidige computer, maar dan kan ik hem niet nog een paar keer opnieuw installeren op een van beide computers.
 
Afgezien van het feit dat ik nog twee licenties in de kast heb liggen :p kan je beter af en toe een torrent downloaden met de laatste Windows versie. Had er laatst een te pakken met Norton Ghost en Partion Magic erop.
 
Op je laptop kun je hem onbeperkt installeren alleen bij een andere pc niet.
 
Das toch vreemd. Als ik een licentie koop voor mezelf, zou ik die toch oneindig moeten kunnen installeren op welke computer dan ook, zolang die computer maar van mezelf is en door mij bediend wordt???
 
gewoon kopen man, heb je teminste alle updates.. je werkt er iedere dag mee !
 
Ik ga eerst nog eens kijken of ik het nog kan fixen en anders installeer ik de legale versie, die ik nog heb.
Iig bedankt voor jullie hulp en info bro's!
Van mij mag er iig een slotje op, tenzij iemand nog wat wil weten of iets bijzonder interessants te melden heeft.:D
 
Back
Naar boven