Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Algemeen > Allerlei

Closed Thread

Topic opties
Oud zo 19 okt 2008, 11:26   #61
Colossal Veteran
Elite Member

Aangemeld: apr 2005
Leeftijd: 22
Geslacht: M
Stats: - - -
Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB  

Citaat:
Origineel gepost door Azrael Bekijk Post
Wacht maar totdat je "discussies" over Wilders leest hier.............Daar gaat het er nog triester aan toe. Sommige zijn echt zo achterlijk als het achtereind van een varken.
De discussies op dit forum doen me hier aan denken:

Gorill0r is offline  
Oud zo 19 okt 2008, 11:27   #62
* Willie the wimp *
Elite Member

Sava's Avatar

Aangemeld: jul 2007
Leeftijd: 26
Stats:
Bekijk Galerij (16 foto's)

The cat has spoken..

1.81m
99,6 kg
6,1%
Sava is offline  
Oud zo 19 okt 2008, 11:45   #63
Advanced Bodybuilder
Elite Member

Big Cat's Avatar

Aangemeld: okt 2002
Stats:
Stuur een bericht via MSN naar Big Cat Send a message via Skype™ to Big Cat

Ik weet niet wat Koerts juiste achtergrond is, naar verluid heeft hij wel een diploma, maar eentje die niks met wetenschap te maken heeft. het blijft in elk geval een mens met bitter weinig ervaring in extrapoleren. Dat bewees mijn zoektocht nu juist nog maar eens. Artikel van augustus dit jaar kopt "prostaat gevoelig voor MENT" waarin hij verwijst naar een studie die duidelijk aantoont dat MENT slechts 17% van het effect van DHT heeft op de prostaat. beetje misleidende titel vind je niet ? Helpt ook niet dat het net boven een artikeltje staat over een B-horrorfilm over roid rage :s

Zucht. Gezien het aantal mensen in deze business in nederland, en in mindere mate belgie, de zever van die vent lezen kan ik me niet inbeelden hoeveel schade hij heeft toegebracht aan de bevordering van gezond en verstandig gebruik van voorgeschreven medicatie. Die mens is echt een soort van pseudo-guru die elk abstract dat ie interessant vind in een sensatie-blurb giet.

In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor.

Moderator @ bodybuilding.com
Administrator @ cuttingedgemuscle.com

Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be

Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927
Big Cat is offline  
Oud zo 19 okt 2008, 11:49   #64
* Willie the wimp *
Elite Member

Sava's Avatar

Aangemeld: jul 2007
Leeftijd: 26
Stats:
Bekijk Galerij (16 foto's)

Vind het ook wel opmerkelijk dat hij juist insinueert op het geld verdienen van bepaalde mensen door misleidende adviezen te geven.

Er komt steeds meer verhalen en onderzoeken naar buiten welke connecties met mensen van het voedingscentrum/gezondheidsraad en farmaceutische bedrijven / fabrikanten van voedingswaren aantonen.

1.81m
99,6 kg
6,1%
Sava is offline  
Oud zo 19 okt 2008, 12:07   #65
Massive Warrior
Administrator

Stats: 1m75 95kg 16%
Bekijk Galerij (3 foto's)

Citaat:
Origineel gepost door Big Cat Bekijk Post
Ik weet niet wat Koerts juiste achtergrond is, naar verluid heeft hij wel een diploma, maar eentje die niks met wetenschap te maken heeft. het blijft in elk geval een mens met bitter weinig ervaring in extrapoleren. Dat bewees mijn zoektocht nu juist nog maar eens. Artikel van augustus dit jaar kopt "prostaat gevoelig voor MENT" waarin hij verwijst naar een studie die duidelijk aantoont dat MENT slechts 17% van het effect van DHT heeft op de prostaat. beetje misleidende titel vind je niet ? Helpt ook niet dat het net boven een artikeltje staat over een B-horrorfilm over roid rage :s

Zucht. Gezien het aantal mensen in deze business in nederland, en in mindere mate belgie, de zever van die vent lezen kan ik me niet inbeelden hoeveel schade hij heeft toegebracht aan de bevordering van gezond en verstandig gebruik van voorgeschreven medicatie. Die mens is echt een soort van pseudo-guru die elk abstract dat ie interessant vind in een sensatie-blurb giet.
Journalisten zijn per definitie contra-steroïden en doping, Koert vormt daarop geen uitzondering. Die hele website is een verkapte anti-doping campagne, barst vaak van de halve en hele leugens of subjectieve zaken waaronder persoonlijke meningen.

Niet dat we hier proberen om mensen aan te moedigen doping te gebruiken, maar we proberen tenminste onafhankelijk te blijven en correcte informatie te geven. Ook al lukt dat niet altijd, wat inherent is aan een forum, het doel is er wel.

** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm **
Big T is offline  
Oud zo 19 okt 2008, 12:18   #66
Advanced Bodybuilder

dr livingstone's Avatar

Aangemeld: apr 2006
Stats:

De recente berichtgeving mbt Hygetropin was idd zeer tendentieus en ongefundeerd. Hier de de thread daarover.
dr livingstone is offline  
Oud zo 19 okt 2008, 14:42   #67
Advanced Bodybuilder
Elite Member

Big Cat's Avatar

Stats:
Stuur een bericht via MSN naar Big Cat Send a message via Skype™ to Big Cat

Citaat:
Origineel gepost door Big T Bekijk Post
Journalisten zijn per definitie contra-steroïden en doping, Koert vormt daarop geen uitzondering. Die hele website is een verkapte anti-doping campagne, barst vaak van de halve en hele leugens of subjectieve zaken waaronder persoonlijke meningen.

Niet dat we hier proberen om mensen aan te moedigen doping te gebruiken, maar we proberen tenminste onafhankelijk te blijven en correcte informatie te geven. Ook al lukt dat niet altijd, wat inherent is aan een forum, het doel is er wel.
Maar anti-doping is een ding, maar hij bericht vaak over wetenschappelijke studies die hij dan tamelijk vrij naar zen hand zet. Dat heeft niets meer met anti-doping te maken, dat is gewoon ronduit verkeerd en mogelijks gevaarlijk. Als hij stelt dat alle nandrolone in nederland fake is, dan is dat ook een leugen, maar wel eentje die geen kwaad kan en het algemen anti-doping beleid dient. Maar dan moet hij wel zen berichtgeving beperken tot wat hij kent, en niet proberen de slimme uit te hangen als hij daarmee de gezondheid van mensen op het spel zet.

In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor.

Moderator @ bodybuilding.com
Administrator @ cuttingedgemuscle.com

Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be

Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927
Big Cat is offline  
Oud zo 19 okt 2008, 18:28   #68
FLX
Freaky Bodybuilder
Gewichtheffer

FLX's Avatar

Aangemeld: jun 2006
Stats:

Het is toch altijd makkelijk om een fora de grond in te trappen voor eigen glorie.
Oud zo 19 okt 2008, 19:13   #69
Monstrous Giant

Aangemeld: jun 2003
Leeftijd: 19
Stats: - - -
Bekijk Galerij (1 foto's)

When the shirt comes off, the bullshit talk stops.

Echte experts houden hun mond en gaan naakt over straat.

@ Big Cat, hoe is het afgelopen met je vaderschap, het zoeken naar een onderkomen en baan binnen je vakgebied?

Take it to your top and watch what borders on the divine.
Marky is offline  
Closed Thread

Bookmark topic

Tags
willem koert

Topic opties

Postregels