| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #61 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
|
| |
| | #62 |
| * Willie the wimp * | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
The cat has spoken..
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| |
| | #63 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Ik weet niet wat Koerts juiste achtergrond is, naar verluid heeft hij wel een diploma, maar eentje die niks met wetenschap te maken heeft. het blijft in elk geval een mens met bitter weinig ervaring in extrapoleren. Dat bewees mijn zoektocht nu juist nog maar eens. Artikel van augustus dit jaar kopt "prostaat gevoelig voor MENT" waarin hij verwijst naar een studie die duidelijk aantoont dat MENT slechts 17% van het effect van DHT heeft op de prostaat. beetje misleidende titel vind je niet ? Helpt ook niet dat het net boven een artikeltje staat over een B-horrorfilm over roid rage :s Zucht. Gezien het aantal mensen in deze business in nederland, en in mindere mate belgie, de zever van die vent lezen kan ik me niet inbeelden hoeveel schade hij heeft toegebracht aan de bevordering van gezond en verstandig gebruik van voorgeschreven medicatie. Die mens is echt een soort van pseudo-guru die elk abstract dat ie interessant vind in een sensatie-blurb giet.
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 |
| |
| | #64 |
| * Willie the wimp * | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Vind het ook wel opmerkelijk dat hij juist insinueert op het geld verdienen van bepaalde mensen door misleidende adviezen te geven. Er komt steeds meer verhalen en onderzoeken naar buiten welke connecties met mensen van het voedingscentrum/gezondheidsraad en farmaceutische bedrijven / fabrikanten van voedingswaren aantonen.
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| |
| | #65 | |
| Massive Warrior | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Citaat:
Niet dat we hier proberen om mensen aan te moedigen doping te gebruiken, maar we proberen tenminste onafhankelijk te blijven en correcte informatie te geven. Ook al lukt dat niet altijd, wat inherent is aan een forum, het doel is er wel.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #67 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Citaat:
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 | |
| |
| | #68 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: 戦争 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Het is toch altijd makkelijk om een fora de grond in te trappen voor eigen glorie.
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| |
| | #69 |
| Monstrous Giant | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
When the shirt comes off, the bullshit talk stops. Echte experts houden hun mond en gaan naakt over straat. @ Big Cat, hoe is het afgelopen met je vaderschap, het zoeken naar een onderkomen en baan binnen je vakgebied?
__________________ Terugkijkend had ik misschien eens wat meer tijd voor je vrij moeten maken, now she's gone. Take it to your top and watch what borders on the divine. |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| willem koert |
| Topic opties | |
| |