| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: in your sister's asshole Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Jij moet je niet voordoen als voedingexpert terwijl je zelf 40kg overgewicht hebt.
__________________ getting lean is for pretty boys with nice skin, i say fuck that |
| |
| | #42 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Citaat:
stel nou dat iemand superveel van voeding weet en mensen succesvol kan begeleiden, maar zelf een stofwisselingsstoornis heeft. ik vind wel dat als je geen reden hebt je ook een voorbeeldfunctie moet zijn als instructeur of voedingskundige | |
| |
| | #43 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Pasio Leeftijd: 46 Geslacht: V
Citaat:
a. ik ben nooit of te nimmer zoveel te zwaar geweest b. zelfs al was dat waar, dan nog kan iemand perfect expert zijn Inmiddels is vastgesteld dat ik kennelijk een auto-immmuunaandoening heb, waaronder dus idd een stofwisselingsstoornis valt. Dus : hou op met praten over dingen waar je nulkommanul verstand van hebt.
__________________ nieuws en kennisbank over legale & illegale ergogene stofjes | |
| |
| | #44 |
| tweenuleenvierisvijf.nl Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
omgekeerd: elke rippede ecto op deze site is voedingsexpert?
__________________ _____________________________________________________ klik hier voor kunst met een almachtig kleine "k" The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it. George Bernard Shaw |
| |
| | #45 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: in your sister's asshole Leeftijd: 27 Geslacht: M
Ik kan mij nog herinneren wanneer ik een foto van mijn kuiten postte, dat jij maar bleef doordraven dat jouw kuiten dezelfde omvang hadden en wat voor een atleet je wel niet was, met een polsslag in rust van 26sl/m. Nu toen ik een foto zag van jouw kuiten was dat gewoon 1 klomp vet. Wat kan ik mij mateloos ergeren aan mensen die allerhande nieuwe en ingewikkelde theoriën en dieëten willen aan de man brengen, terwijl jos uit de gym die nergens verstand van heeft 100x beter staat dan hen, waarom? Omdat Jos gaat trainen ipv achter een pc praatjes te verkopen.
__________________ getting lean is for pretty boys with nice skin, i say fuck that Laatst aangepast door Chapeloere : za 17 feb 2007 om 13:38 |
| |
| | #46 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Ok maar weer, het is geen topic over Espi. Nokken met dat gezeur.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| |
| | #47 |
| Banned Aangemeld: dec 2004 Locatie: Religion of peace,when neccesary violence Leeftijd: 22 Geslacht: M
Artikel gelezen, moet wel zeggen dat meneer koert voor een wetenschapper wel erg bevooroordeeld te werk gaat Maar wat betreft die vetten hype heeft hij helemaal gelijk |
| |
| | #48 |
| Monstrous Giant | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Als ze dat knokploeg plannetje echt serieus nemen, raad ik eerst aan volledig kennis te nemen van de mentaliteit hier, alvorens uberhaupt een vergelijking aan te spannen met de inhoudelijk verspreide kennis. Wij hebben nooit een anti of versus discussie hier willen voeren, enkel onze beweringen willen delen op dit forum omtrent een aantal punten waar andere bronnen zich eveneens over uitlieten. Verder komt de gehele essentie niet eens op me over. Wij zijn een bron, Ergogenics is een bron, de voedingsraad is een bron, het is aan de informatie vragende bezoeker zelf welke en wat ze ervan willen geloven. |
| |
| | #49 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
| |
| |
| | #50 |
| Banned Aangemeld: dec 2004 Locatie: Religion of peace,when neccesary violence Leeftijd: 22 Geslacht: M
Mischien moet meneer koert zelf eens polshoogte nemen
|
| |
| | #51 |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Meneer K. is hier lid geweest (niet onder de naam Koert), maar heeft een ban opgelopen. Meneer K is trouwens van meerde fora lid. Wat ERGO aangaat. Ik ben het niet altijd met zijn mening/uitleg eens maar vind ERGO op zich wel een prima bron als je de door hem aangehaalde onderzoeken zelf doorneemt
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| |
| | #52 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
als ik kon kreeg je karma tot eind 2099!! toppie
__________________ THE MIND POWERS THE BODY!!! Wetenschap is geleende kennis, ervaren is weten. (Osho). | |
| |
| | #53 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
Ik vind het wel een prima site met veel info, Als ik me goed kan herrinneren heeft Bigcat zijn mening ook al een keer duidelijk gegeven over koert, Hij noemde zichzelf een wetenschapper terwijl dat uiteraard niet waar was. | |
| |
| | #54 | |
| Novice Aangemeld: jul 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 41 Geslacht: M
Citaat:
Men hangt zelf nogal op hun eigen 'kennis', alsof zij de enige zijn die weten hoe het zit, cq. gerechtigd zijn advies te geven. Als zij een onderzoek aanhalen, is het wel goed?? Die hele 'anti-vet' campagne doet anders vermoeden.... als er 1 persoon is geweest die hun 'kennis' dee wankelen, was dat grappigerwijze Atkins wel. Oeh, wat heeft men een moeite gedaan hem onderuit te halen, af te zeiken en zwart te maken (dat verhaaltje over 117kg bij z'n overlijden bijv., werd dankbaar gebruik van gemaakt...). Men ontkende dus totaal dat er veel mensen baat bij hadden, gezonder werden en veel meer plezier in't leven hadden.... men bleef maar roepen 'dat kan niet goed zijn'.... Punt is en blijft, voeding en gezondheid zijn niet zo rechtlijnig en zwart/wit als bepaalde instanties willen doen geloven. Een campagne voeren met 'een man mag max 2500KCal en een vrouw 2000KCal per dag' is aardig, maar gaat volkomen voorbij aan het feit dat gezondheid een persoonlijk gebeuren is, en niet in gemiddelden te pakken is. Net zo min als al die statistieken over 'kans op... Ik snap even niet waarom men zo 'bang' is voor wat zij noemen 'goeroes'. Waarom nou meteen zo negatief. Toont al aan hoe 'bureaucratisch' dit soort instanties geworden zijn (was 1 van de redenen voor mezelf om uit het wetenschapswereldje te stappen. Draait alleen maar geld en aanzien, ik heb dat letterlijk meegemaakt toen er een nieuwe 'baas' op onze afdeling kwam.) Lachuh Espi... je trapt nog steeds tegen mensen hun schenen... hehe (al heb ik het vermoeden dat je natuurlijk gesponsord wordt door de Kokosnotenolie fabrikanten... | |
| |
| | #55 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Ik moest toch even bijspringen en wijzen op het feit dat Koert op zijn website al meerdere malen grote stommiteiten heeft verkondigd, niet in het minst omdat hij zelf de kennis niet heeft om wetenschappelijke studies te interpreteren. iets waar ik op dit en andere fora al meermaals gewezen heb. Het lijkt me dan een beetje overboard van hem om dit van andere mensen te beweren. Dat waren natuurlijk andere zaken, en over dit onderwerp kan ik me niet uiten, maar het lijkt mij dat die opinionistische klootzak beter eerst zelf eens wat hogere studies in de wetenschap zou volgen alvorens zijn idiote theoriën naar voor te schuiven zoals hij al jaren doet, vele ervan die compleet ingaan tegen de gangbare theoriën die mensen die dagelijks en intensief met de zaak bezig zijn. Dus, ik heb geen mening over deze thread per se, maar ik kan alleen maar beamen dat Koert nog altijd de hypocriete klootzak is die hij altijd al was en bets gewoon genegeerd wordt door de meer intelligente en wetenschappelijk onderbouwde leden. PS.kweet niet hoe oud deze thread is, kwam bovendrijven op google toen ik, raar genoeg, een van Koert's zevertheoriën wou opzoeken.
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 |
| |
| | #56 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Nice |
| |
| | #57 |
| Colossal Veteran | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Een bump om door een ringetje te halen Wat ís trouwens de wetenschappelijke achtergrond van 'Koert', die hier zo flink door het slijk wordt gehaald?
__________________ Herinner Lauw "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -B. Russell |
| |
| | #58 |
| DutchPhotoshopper | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
|
| |
| | #59 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Willem Koert (Ergogenics) over de 'internetexperts' op DBB
Citaat:
| |
| |
| | #60 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Achter dat stelletje klote smurfen... Geslacht: M
Wacht maar totdat je "discussies" over Wilders leest hier.............Daar gaat het er nog triester aan toe. Sommige zijn echt zo achterlijk als het achtereind van een varken.
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| willem koert |
| Topic opties | |
| |