| | #21 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Willem koert
Enne, als iemand mij wil sponsoren zoals Koertje, dan wil ik gerust hetzelfde maar dan juister doen ...
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2003 Geslacht:
Stats: Karma: | Re: Willem koert
IK vind wel dat er soms intressante artikelen staan, en nieuwtjes,,
__________________ Testoboy |
| | |
| | #23 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Leeftijd: 27 Geslacht:
Big Cat: Citaat:
| |
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Willem koert
Was een aanvulling op jou post, doe uitspraak was niet op jou bedoeld hoor. Wil daar nog aan toevoegen dat het merendeel die inspanning toch niet zal leveren zolang ze denken dat Koertje juiste en volledige informatie geeft... Vandaar dat ik niet versta dat er nog mensen staan te bleiten als ik zeg wat voor zeveraar Koertje is.
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 |
| | |
| | #25 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Leeftijd: 27 Geslacht:
@ Big Cat; maar dat is ook het verschil. Kijk, jij hebt ook een eigen site, verstaat je vak. Maar waar ik me aan stoor, is dat ik hier zoveel mensen van alles over W. Koert hoor zeggen terwijl ze zelf niks van AAS weten. Achterna loperij vind ik dat. Volgens mij alleen maar een beetje te slijmen bij jou en de admin. Want zeg nou zelf, 99% van die mensen hier heeft weinig kennis uit boeken, maar alleen van horen zeggen. Maakt niet uit, maar ga dan niet actief meedoen met een discussie terwijl je die onderwerp-bagage / kennis helemaal niet hebt. Maar, nu we toch aan het babbelen zijn, ik heb nog een vraagje voor je 'kuur onderbreken' in het steroidforum. groeten |
| | |