| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Willem koert
Wat is er mis met deze man,heb het idee dat de meeste tegen hem zijn terwijl je veel nuttige tips op zijn site vind.Ook heeft hij informatie wat meestal ondersteund word door labtest.
|
| | |
| | #2 |
| Administrator | Re: Willem koert
Ik denk dat sommigen zich storen aan het feit dat hij als journalist soms geen accurate of zelfs incorrecte info doorgeeft. Hij doet zich voor als wetenschapper terwijl hij geen opleiding hiervoor genoten heeft. Soms staat er info op de website die ernstige schade kan hebben voor de volksgezondheid en daardoor krijgt hij meestal negatieve kritiek van mensen met kennis of wetenschappers. Voor de meeste mensen is de website natuurlijk een bron van informatie, omdat de meesten er zelf weinig verstand van hebben. Deze mensen weten echter niet wat juist en wat fout is en kunnen dus niet filteren. Hierdoor nemen sommigen de info klakkeloos over en komen soms bedrogen uit, of erger, brengen zichzelf schade toe. Ik zeg niet dat dit mijn mening is, maar velen denken er wel zo over.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: okt 2002 Leeftijd: 26 Geslacht:
Karma Power: 8 | Re: Willem koert
Mooi dat deze thread is aangemaakt, ik kan enigzins begrijpen dat Dhr. Koert en Big Cat een geschil hebben in hun vakgebied, bemoei ik me niet mee, hun zaak. Maar ik hoor weleens mensen zeggen dat Willem Koert alleen maar onzin plaatst op z'n site....... Ha hahahaha.. Heb een grote mond als je zelf een site hebt neergezet die toch een aanzienlijke hoeveelheid informatie verschaft. Tuurlijk kunnen er items zijn waar je het niet mee-eens bent, prima, kan, jouw mening cq. opvatting zijn, maar ga dhr. Koert niet voor mongool uitmaken terwijl hij meer tijd en moeite steekt in onze sport dan menigeen zich uberhaupt kan voorstellen. Ik vind veel van de kritiek op hem gewoon zielige kont-achterna-loperij. 99% (ik vrees dat je achter de komma ook nog 99 mag plaatsen) zegt alleen maar dat dhr Koert een lul is omdat ze dat hier ergens hebben zien staan. En toch we weten allemaal kritiek te leveren, knap hoor. Als ik op deze site geen bevredigend antwoord krijg/kreeg stuurde ik een mailtje naar ergo, binnen 3 dgn een reactie terug. Moet wel zeggen dat met bv doseringen deze 'tips' aan de 'veilige' kant zijn, maar is daar iets mis mee?! Wat ik gewoon wil zeggen is dat je wel sterk in je schoenen moet staan, en toch behoorlijk wat know-how moet hebben wil je zo eff kritiek hebben op dhr Koert zonder dat je betere oplossingen of manieren hebt..... Ciao |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: okt 2002 Leeftijd: 27 Geslacht:
Ik vind het juist jammer dat zoveel 'beginners' zijn informatie klakkeloos geloven. Ze zien het als een soort wetenschappelijk bewijs, terwijl er dingen staan die niet kloppen. Als je een informatieve site hebt dan moet je ook zeker weten dat het waarheden betreft. Zeker als je weet dat veel mensen je advies opvolgen. Dingen die je zelf niet zeker weet of niet eens begrijpt moet je niet gaan brengen als feiten.
|
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: nov 2002 Geslacht:
hmm soms staan er wel geinige dingetjes op ja.. maar toch die artikelen met hans kroon enz, is niet wat voor de beginner.. |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Re: Willem koert
Als ik op deze site geen bevredigend antwoord krijg/kreeg stuurde ik een mailtje naar ergo, binnen 3 dgn een reactie terug. Moet wel zeggen dat met bv doseringen deze 'tips' aan de 'veilige' kant zijn, maar is daar iets mis mee? Ik vind juist dat hij de doseringen goed weergeeft.In het begin had ik hier op het forum nog weleens de discussi over de kuuren die aan beginners werden aangeraden.(test met een stack). |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: nov 2002 Geslacht:
Hij geefrt gewoon altijd aan wat medisch verantwoord is maja als je gaat kuren en je neemt dat... krijg je niet echt een mooi resultaat en ligt je eigen hormoonsysteem wel plat.. Dus dat is gewoon nix Dan kun je beter meer kuren en een goed resultaat... |
| | |
| | #8 |
Alsof je met zijn aanbevolen kuren geen resultaten zou halen. Het is gewoon wat minder zwaar, maar ik vraag me af of dat verkeerd is. Denk het niet eigenlijk. En wanneer jij als beginner zijnde alles klakkeloos overneemt van 1 site; dan ben je gewoon een mongool. Heel makkelijk. Daar hebben we meerdere site's voor. |
| | |
| | #9 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: okt 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 7 | Re: Willem koert
Citaat:
Je moet goed lezen op zijn site en op andere sites het verhaal ckecken, maar dat alles wat hij verteld onzin is daar klopt niks van. Voordeel is dat hij vaak testen heeft van verschillende middelen met batch nummers etc waar je wel mee kan zien of je eigen spullen fake of goed zijn.
__________________ De enige manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven | |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
Ik heb vroeger eens een kuur bij hem gevraagd, dit kreeg ik van hem: 1-8 deca 200-300mg 1-8 winstrol 200mg/week Zonder nakuur, zonder clomid of nolvadex en verder geen uitleg.
| | |
| | #13 |
Dat kan inderdaad beter, geef ik toe. Maar desondanks vind ik toch dat hij een meerwaarde biedt aan de wetenschap over bv doping. Dat je niet alles hoeft te geloven, tjah dat lijkt me duidelijk. Bodypage.nl vind ik ook een goede site, samen met deze heb je dan drie bronnen, en dan ga je kijken, zo heb ik het gedaan.......
|
| | |
| | #14 | ||
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: mrt 2003 Locatie: ... Leeftijd: 28 Geslacht: M
Citaat:
Wie staan er te klagen als men binnen de 10 minuten geen antwoord krijgt in het steroiden forum? Maar 3 dagen wachten op een (goed?) antwoord is geen probleem? Ik denk dat velen hier wel degelijk véél tijd en moeite steken om iedereen hier goed in te lichten. Beetje grof om dan te gaan lullen over een 'niet bevredigend' (niet wat dat je wilde horen?!) antwoord, niet? Als jij niet akkoord gaat met een antwoord van iemand, ga je dan altijd zo lang zoeken tot iemand je toch gelijk geeft? Of neem je soms ook wel eens info aan van mensen met kennis en ervaring? Citaat:
Laatst aangepast door StillStrong : zaterdag 12 april 2003 om 13:10 | ||
| | |
| | #15 |
Het advies wat je hier krijgt is ook goed, maar vraag blijft; 'wat is er mis met ergo?' En vooral Willem Koert kan het bij sommige al helemaal niet goed doen. Waarom? Omdat hij z'n eigen site heeft waar genoeg nuttige informatie op staat. Dat je verschillende opvattingen hebt over bv doping, dat ken..... Ik snap je probleem niet still strong, je zou blij moeten zijn dat deze site's bestaan..... Laatst aangepast door Floyd : zaterdag 12 april 2003 om 15:51 |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: mrt 2003 Locatie: ... Leeftijd: 28 Geslacht: M
Ik heb respect voor zijn inzet..omdat het veel werk kost en moeite en dit allemaal gratis. Net zoals ik veel respect heb voor de moderators en admins hier. Maar ik stoor me eraan dat iemand foutieve of halve info rondstuurt op een website. Hij zou zijn artikelen beter eerst laten goedkeuren door mensen die ervoor gestudeerd hebben of meer zekerheid bieden dan hemzelf... |
| | |
| | #17 |
Das toch het risico van het vak; ik heb hier toevallig gister een vraag gepost en (helaas) nog geen antwoord verkregen. Komt misschien nog. Maar zo zie je dat geen enkele site perfect is, al hebben we hier het voordeel dat er 1500 leden zijn, die hebben dus samen meer inhoudelijke-bagage dan 1 persoon. Maar in veel gevallen post Willem Koert toch bronvermeldingen cq. links...... |
| | |
| | #18 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Willem koert
Citaat:
Hijzelf is een beginnertje, hij snapt er duidelijk geen snars van, dat heeft ie meerdere malen bewezen met zijn artikels. Ergogenics is allemaal leuk en wel als je er wat topics haalt om hier te discussieren, zoals hier veel gebeurt. Maar om aan te nemen dat wat Koertje schrijft juist is, is een GROVE fout. Ik lees ergogenics ook (althans iedere keer dat er hier iemand een link post). Zijn verslagen van gebeurtenissen zullen wel een grond van waarheid hebben zeker ? Maar zijn stukjes die wetenschappelijker zijn, zijn gewoon een farce. Die man zou moeten verboden worden om zoiets te schrijven. Maar nee, hij krijgt steun van het necedo waardoor elk groentje denkt dat ie juist en daardoor de eeuwige taboe over steroiden die slecht zijn versterkt.
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 | |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 | |
| | |
| | #20 | |
Citaat:
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|