MuscleMeat

Werken er DBB'ers aan de band? Zoja, hoe overleef je dat? (srs)

Bezoekers in dit topic

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
26 mrt 2006
Berichten
2.163
Waardering
95
Ik heb het zelf nog nooit moeten doen, maar op mijn vakantiejob (ik had een bureaujob :o ) passeerde ik af en toe eens door de fabriek. The horror, the horror! :eek:

Ik zag een vrouw die een hele hoop karton met vouwen erin voor zich had liggen. Zij moest de vouwen plooien en er een doos van maken. :rolleyes:
Ook zag ik een kerel van mijn leeftijd die een oneindige hoeveelheid metalen rails aan zijn rechterkant had liggen. Hij moest met een machine een gat boren op een aangeduide plaats en dan de rails naar zijn linkerkant moven.

WTF man. Dat houd je mss wel enkele dagen vol als vakantiejob, maar toch niet tot aan je pensioen. Echt waar, respect voor de mensen die zo'n werk doen! :cool:
 
cool story.

Vroeger wel band-werk gedaan, vakantiewerk..
nu promotie gemaakt naar toezichthouder in het distributie-centrum.
 
als iets eenmaal een routine is valt het allemaal wel mee.
 
Niet. Kwam altijd geestdood thuis. Knop op -1 en proberen de dag door te komen.
 
Niet. Kwam altijd geestdood thuis. Knop op -1 en proberen de dag door te komen.

Just my thoughts. Hoe lang heb je het uiteindelijk volgehouden?
Geen zin in een date vandaag of morgen, schatje?

@ Einstein: Damn bro, respect dat je er zo goed mee kan omgaan. Ik zou echt gek worden en een bank overvallen ofzo.
 
Valt idd wel mee. Ik heb veel vakantiewerk gedaan in een 5ploegendienst. Waren wel lekkere werktijden. Vaak zijn de collega's daar veel relaxder dan elders, maar idd gewoon knop op 0 en gaan.
 
Just my thoughts. Hoe lang heb je het uiteindelijk volgehouden?
Geen zin in een date vandaag of morgen, schatje?

@ Einstein: Damn bro, respect dat je er zo goed mee kan omgaan. Ik zou echt gek worden en een bank overvallen ofzo.
Een zomervakantie, was toen volgens mij 16.

No homo.
 
Thumbs up als je dacht dat dit topic over muziek zou gaan!

oh k*t! T is geen YouTube! :(
 
heb ooit nog bollengeraapt in mn vakantie.. over geestdodend werk gesproken
 
Ot:

Lelies koppen en bij een attractiepark gewerkt. Knopje indrukken. Klaar. Pff..
 
Hell no, ik voel me zo dom als ik dat soort werk doe, niet voor mij weggelegd, daar zijn Polen voor.
 
Zodadelijk weer 7 uurtjes band werk :) Slijpschijven controleren, inpakken en sealen... geestdodend, dat wel :) maar verdiend goed..
 
Vroeger deed ik ook dat werk maar wel alleen zaterdag en zondag (full time betaald voor 24 uur werken in de week ) :D

Van maandag tot vrijdag deed ik dan wat ik wil :)
 
Als vakantiejob en met een groep waar je goed mee opschiet is het wel een hele tijd vol te houden. Je kan lekker doorwerken zonder gestoord te worden, de tijd gaat goed vooruit, niet teveel frustratie in je werk, gewoon doorgaan tot 16:30 zeg maar.

Maar om dit je leven lang, of zelfs langer dan een jaar te doen, ik zou het niet kunnen. Maar het verschilt ook van bedrijf tot bedrijf. :)

Wat wel leuk was toen ik het deed, is dat de collega jobstudenten ook hogere studies deden, kon je nog een beetje interessante gesprekken hebben tijdens het werk of beetje gek doen. Sfeer is dus ook belangrijk, maar dat is bij elke job zo.
 
Als vakantiejob en met een groep waar je goed mee opschiet is het wel een hele tijd vol te houden. Je kan lekker doorwerken zonder gestoord te worden, de tijd gaat goed vooruit, niet teveel frustratie in je werk, gewoon doorgaan tot 16:30 zeg maar.

Maar om dit je leven lang, of zelfs langer dan een jaar te doen, ik zou het niet kunnen. Maar het verschilt ook van bedrijf tot bedrijf. :)

Wat wel leuk was toen ik het deed, is dat de collega jobstudenten ook hogere studies deden, kon je nog een beetje interessante gesprekken hebben tijdens het werk of beetje gek doen. Sfeer is dus ook belangrijk, maar dat is bij elke job zo.

Klopt als je het met leuke mensen doet is het wel leuk, maar vaak zijn het randdebielen die niks kunnen en alleen maar dom uit hun nek lullen die aan zo'n band staan, en die doen het wél voor fulltime.
 
Ik moest in het verleden een nieuwe besturing maken voor een installatie waar je grondstoffen mee mengt en later onder aan zakken kan vullen. Het was een grote trechter met een menger er in, zeg maar 5 meter hoog.

Maar goed ik had een vernieuwede gemakkelijke besturing gemaakt, de oude besturing van 20 jaar oud compleet vervangen.

Die werknemer die al 10 jaar werkt aan de installatie werd helemaal gek van de nieuwe installatie hahaha. Die mensen die daar werken zijn helemaal gebrain washed.
 
Ik moest in het verleden een nieuwe besturing maken voor een installatie waar je grondstoffen mee mengt en later onder aan zakken kan vullen. Het was een grote trechter met een menger er in, zeg maar 5 meter hoog.

Maar goed ik had een vernieuwede gemakkelijke besturing gemaakt, de oude besturing van 20 jaar oud compleet vervangen.

Die werknemer die al 10 jaar werkt aan de installatie werd helemaal gek van de nieuwe installatie hahaha. Die mensen die daar werken zijn helemaal gebrain washed.

Ok
 
Back
Naar boven