MuscleMeat

Tot welk bedrag mag je belastingvrij verdienen?

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 28
  • Weergaven 23K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid sinds
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ik meen dat er een X aantal euro's is wat je per maand mag verdienen zonder hiervoor belasting te betalen. Weet iemand dit bedrag of is dat een broodje aap verhaal?

Thanks!
 
Ik meen dat er een X aantal euro's is wat je per maand mag verdienen zonder hiervoor belasting te betalen. Weet iemand dit bedrag of is dat een broodje aap verhaal?

Thanks!

Ik heb 90 euro in de maand met me kranten:roflol: en hoef geen belasting te betalen. Waarom wil je dat weten trouwens?
 
dacht iets van 2500 per jaar ofzo... Daar zal de belasting iig niet moeilijk om doen!!
 
9000 per jaar zei mijn papa
 
Nou als je een wit bijbaantje heb voor 2 avonden in de week betaal je gewoon belasting hoor lijkt mij, zou lekker makkelijk zijn anders...
 
Nou als je een wit bijbaantje heb voor 2 avonden in de week betaal je gewoon belasting hoor lijkt mij, zou lekker makkelijk zijn anders...

Kan je terug vragen aan het einde van het jaar (als je onder die 9000 per jaar blijft, dacht ik).
 
9k per jaar dus ?
 
haha allemaal mensen hier die willen proberen rond te komen met 9000 euro en maar een paar uur willen werken uit verveling?
 
Nee, gaat om werk waar ik zelf belastingaangifte voor moet doen. Dus daarom wil ik weten vanaf welk bedrag dat gaaf.
 
Kan je terug vragen aan het einde van het jaar (als je onder die 9000 per jaar blijft, dacht ik).

Onzin, ken mensen die hebben een huis 2 inkomens van veel meer dan 9k, en die kregen duizenden euro's belastinggeld terug.
 
Dan zou het ook kunnen dat ze een koophuis hebben en omwille de hypotheekaftrek zoveel terug krijgen. ;)
 
Onzin, ken mensen die hebben een huis 2 inkomens van veel meer dan 9k, en die kregen duizenden euro's belastinggeld terug.

Dat komt doordat ze door hun hoge imkomens door het jaar heen te veel loonbelasting betaald hebben.
 
het was vroeger 7000 gulden belasting vrij wat je kan hebben...
 
Onzin, ken mensen die hebben een huis 2 inkomens van veel meer dan 9k, en die kregen duizenden euro's belastinggeld terug.

belasting teruggaaf heeft met meer te maken dan alleen inkomsten hoor.

Ryu heeft het wat je belastingvrij aan loon mag verdienen
 
Nee, gaat om werk waar ik zelf belastingaangifte voor moet doen. Dus daarom wil ik weten vanaf welk bedrag dat gaaf.

Ik weet niet of je 1 of meerdere salarissen hebt? Maar dat is uiteraard ook belangrijk om uit te zoeken.

Lijkt me niet dat je 4x 9000 kan verdienen en nergens belasting over hoeft te betalen ;)
 
9k per jaar dus ?

Nee, je hebt een aantal heffingskortingen.Iedereen heeft algemene heffingskorting, dat is ongeveer 2040 euro.Dus dat deel wordt vrijgesteld.
Dat wil zeggen dat je 2040/0,336= 6071 euro mag je verdienen zonder belasting te betalen.Het is dus lager dan die 9k, maar dat is zonder arbeidskorting.Die zal niet hoog zijn met een laag loon.

Let wel op dat je in de tussentijd wel belasting moet betalen ookal verdien je minder, je krijgt het pas volgend jaar terug als je aangifte hebt gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Nee, je hebt een aantal heffingskortingen.Iedereen heeft algemene heffingskorting, dat is ongeveer 2040 euro.Dus dat deel wordt vrijgesteld.
Dat wil zeggen dat je 2040/0,336= 6071 euro mag je verdienen zonder belasting te betalen.Het is dus lager dan die 9k, maar dat is zonder arbeidskorting.Die zal niet hoog zijn met een laag loon.

Let wel op dat je in de tussentijd wel belasting moet betalen ookal verdien je minder, je krijgt het pas volgende jaar terug als je aangifte hebt gedaan.

kijk, iemand die weet wat die over praat:thumb:
 
Back
Naar boven