XXL Nutrition

Weerwolf editie 11: PUA's in nood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5.505
Waardering
591
Weerwolf editie 11: PUA's in nood


Inleiding

De elfde ronde van weerwolf speelt zich af in het dorpje Narcissopolis, waarin niet slechts enkele, maar ALLE inwoners alpha males zijn, voorzien van een hoekige kaaklijn, 20 inch guns, venijnige kapsels en boze blikken. In navolging van een recente rage in het dorp, waarbij de inwoners geobsedeerd zijn met het zich meester maken van pua skills en 1001 methoden om pussy nat te maken, is een golf van brute verkrachtingsmoorden. Niet de sloots en br33z3rs zijn doelwit, maar eerder de musculaire, overzelfverzekerde alpha males behoren tot de gevarengroep. Autopsies wijzen de oorzaak aan van de alpha male-sterfte golf: een homocoïtusuele weerwolf. Anders dan een gewone weerwolf cumt deze weerwolf bij de gedachte van een zo zelfverzekerde alpha male die snikkend en gedwee zijn anaalgaatje opgeeft 'Bro dit is niet tof :('. Onvermijdelijk escaleert deze rape in een murder. De alpha males van Narcissopolis vrezen hun leven. Echter onverminderd overtuigd van hun heilige levensdoel zoveel mogelijk sloots te ballen, besluiten prominente self-proclaimed swagmeisters zoals Anu en Krakatoa hun oude leventje voort te zetten. De andere inwoners van Narcissopolis volg... oh wacht, nee zoals het echte alpha males betaamt gaan ze natuurlijk gewoon hun eigen gangetje en dat ze dertienineendozijn geboden zoals 'swagger' 'positive thinking' en 'YOLO' aanhangen is puur toeval :o Phaggotwolf profiteert van deze onvoorzichtigheid en blijft prooien op 'alpha male'-vlees. Donkere tijden breken aan voor de adolescente bodybuilding gemeenschap.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Korte uitleg

Weerwolf is een online rollenspel. Het spel speelt zich af in een dorpje dat aangevallen wordt door een weerwolf. In dit geval spelen we in een bb-setting. De weerwolf bevindt zich overdag tussen de inwoners, 's nachts echter gaat hij op rooftocht en maakt hij slachtoffers onder de dorpsbewoners. Niemand weet wie de weerwolf is. Het is de bedoeling dat de inwoners van het dorp gezamenlijk beslissen wie het meest verdacht is, en deze persoon wordt ter dood veroordeeld. Elke dag wordt er iemand gelyncht door gezamenlijke stemming, en elke nacht wordt er iemand opgegeten door de wolf. Echter zijn de inwoners van het dorpje niet volkomen hulpeloos. Sommige inwoners beschikken over bepaalde gaven die hun in staat stellen de wolf op te sporen of te weerstaan. Daarentegen bevinden zich ook verraders onder het burgerschap. Een klein groepje cultisten die stiekem de wolf steunen in een stemming, en die elkaars identiteit kennen.

Zodoende ontwikkelt het spel zich naar een climax waarbij ofwel de goede kant (de brave burgers), of de kwade kant (de wolf en zijn volgelingen) de overwinning naar zich toetrekt. Het spel wordt thematisch geleid door middel van verhalen die aan het begin van elke dag en nacht verschijnen om duidelijk te maken welke speler is gelyncht/opgegeten en om smaak te brengen aan het spel. In elk verhaal zitten kleine hints verstopt over de rollen van de dorpelingen, waaraan slimme spelers hun voordeel kunnen doen. Het spel weerwolf kent inmiddels 10 succesvolle (en minder succesvolle :p) rondes op het dbb forum, en ik heb besloten het elfde spel te leiden.


Overzicht van de verhalen

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/weerwolf-editie-11-puas-nood-321396/index5.html#post7179654 Beginverhaal
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/weerwolf-editie-11-puas-nood-321396/index12.html#post7181516 Dag 1
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/weerwolf-editie-11-puas-nood-321396/index14.html#post7182297 Nacht 1
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/weerwolf-editie-11-puas-nood-321396/index22.html#post7184353 Dag 2
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/weerwolf-editie-11-puas-nood-321396/index23.html#post7184512 Nabeschouwing


De rollen

Elke speler krijgt willekeurig een rol toegewezen. Deze verdeling wordt niet openlijk bekend gemaakt, ieder zijn rol is geheim. Afhankelijk van je rol heb je speciale opties/vaardigheden die van nut kunnen zijn in het spel. Alleen de rol van de burgemeester is openlijk bekend, hij wordt voor aanvang van het spel gekozen.

De weerwolf:
De belangrijkste antagonist in het spel. De wolf mag aan mij gedurende de nacht via PM een speler aanwijzen die keihard geraped wordt en vervolgens met huid en haar verslonden zal worden. De wolf heeft een belangrijke rol, dus is geacht zich niet al te opvallend te gedragen, aangezien dit een vroeg einde van het spel tot gevolg heeft.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

Het meisje:
Omdat een community van alpha males ongetwijfeld 10/10 sloots aantrekt is het dorpje Narcissopolis ook bewoont door een meisje. Het meisje heeft de speciale power dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Deze power is optioneel, je hoeft hem niet te gebruiken, als je bang bent opgegeten te worden. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar! Naarmate het spel vordert en zij vaker van haar power gebruik maakt zullen de hints duidelijker worden.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De jager:
Een NOG MEER alpha-ere variant van de alpha male. Een jager is een alpha male die MMA fokking vet vindt, en zodoende over wolfwerende vechtvaardigheden beschikt. Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf, en dit betekent dat de wolf die nacht geen kill maakt.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De heks:
Sinds het tijdperk van harry potter is hekserij best wel vet geworden, ook onder de gemeenschap van alpha males. De heks brouwt snachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is. Hij zal een ja of een nee als antwoord krijgen. Deze info kan de heks subtiel delen in het topic.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De geliefden:
Homo's heb je overal wel, en ook in Narcissopolis heb je een stel muscle lovers. Bromance is anno 2012 volledig geaccepteert, en eigenlijk is alles en nog wat toegestaan, zolang je je zin maar eindigt met 'no homo'. De geliefden zijn een paar spelers die bij elkaar horen. Zij mogen elkaar wel PM'en. Nadeel is echter dat wanneer de ene wordt aangevallen door de wolf, ook de ander wordt opgegeten (aldaar zij 'snachts het bed delen). Deze rol heeft dus voor en nadelen.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De cultisten:
De cultisten zijn een stel achterbakse verraders die aan de kant van de wolf staan. Alpha male onwaardig! Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. De cultisten moeten er alles aan doen om te zorgen dat er geen mede-cultist en al helemaal niet de wolf via stemming wordt ge-elimineerd. Ze zijn dan wel in de minderheid, maar met hun vermogen om te communiceren proberen ze toch de overwinning te behalen.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

De leugenaar:
Deze achterbakse alpha male liegt over alles... AAS-gebruik, de 10/10's die hij afgelopen stapavond heeft gepakt, en zelfs op wie hij stemt in de Weerwolf game!!!!! Hij staat aan de kwade kant. Deze persoon mag zijn stem plaatsen in het topic, maar als hij mij een andere stem PM't, zal die stem zijn vorige stem overriden waardoor hij op iemand kan stemmen zonder in de gaten te vallen. Het kan dus voorkomen dat de telling die jullie maken niet overeenkomt met de persoon die eruit geknikkerd wordt. Hij steunt de wolf en de cultisten, maar weet echter niet de identiteit van deze.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

De burgemeester:
Een alpha male heeft the full package. Niet alleen 10/10 male model aesthetics en een musculaire bouw maakt de (alpha) man, maar ook gespreksvaardigheden en uitstraling moeten in orde zijn. De burgemeester van Narcissopolis onderscheidt zich hierin en is een ware leider, die zelfs door ALPHA males gevolgd wordt. Aan het begin van de eerste dag wordt bekend gemaakt wie de burgemeester van het dorp is. Iedereen weet dit dus. De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en. Zowel de burgers als de wolf hebben dus geen reden om de burgemeester er vroeg uit te werken, aangezien hij zowel goed als slecht kan zijn. De burgemeester wordt beschermd door de bodyguard. Wanneer de dorpsbewoners het op de burgemeester hebben voorzien zal niet de burgemeester maar de bodyguard omkomen. De burgemeester is echter NIET beschermd tegen een wolvenaanval. De burgemeester heeft nog een extra power: het laatste woord. Wanneer er evenveel stemmen voor 2 personen zijn, kiest de burgemeester wie voor de bijl gaat.
Winconditie: afhankelijk van de zijde die de burgemeester aan het begin heeft gekozen: kiest hij de goede kant, dan wint hij wanneer de wolf is uitgeschakeld. Kiest hij de verkeerde kant, dan wint hij tezamen met de cultisten+wolf.

De bodyguard:
Na jarenlange ervaring in de DBB knokploeg weet deze alpha male zich op te werken tot bodyguard. De bodyguard wordt eerst vermoord wanneer men het op de burgemeester heeft voorzien. Deze bescherming geldt dus NIET voor een wolvenaanval. De burgemeester kent niet zijn identiteit. De twee mogen elkaar echter NIET PM'en. De bodyguard weet dus ook niks af van een mogelijke dubbele agenda van zijn meerdere.
Winconditie: de bodyguard is een meelopertje, en wint wanneer de burgemeester heeft gewonnen. Hij is echter niet op de hoogte van een mogelijke dubbele agenda van de burgemeester, dus moet hij er met hints proberen achter te komen welke kant hij steunt en zo meehelpen (dus GEEN PM's tussen de burgemeester en bodyguard). Dit kan leuke situaties opleveren.

De anarchist:
Sommige rellers, vaak iemand die lid is van de DBB knokploeg enkel voor de plunderingen en verkrachtingen, willen gewoon een flinke hoop stennis schoppen. De anarchist heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.
Winconditie: Het doel van de anarchist is survival, en het ongenoegen van anderen. Als hij overleeft en er aan het einde van het spel minder dan 50% van de oorspronkelijke inwoners in leven zijn is hij happy. Hij probeert het spel dus zoveel mogelijk te rekken, gewoon omdat het kan.

De gek:
Alpha males zijn geobsedeerd door bodybuilding en spuiten maar war raak. Bij sommigen stijgt het anabolengebruik hun naar het hoofd! De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen. Zijn powers zullen dus niet de gewenste uitwerking hebben, echter weet hij dat zelf niet.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De hacker:
Op het internet kan iedereen een alpha male zijn! De hacker is een zielig mannetje dat er zooo graag bij zou willen horen. Hij steelt daarbij de identiteit (en de buffe muscle picca's) van een alpha male. De hacker neemt de rol aan van een andere speler. De speler wiens identiteit gestolen is verliest de speciale eigenschappen van zijn rol, maar weet dit echter niet. De hacker is dan wel een krachtige rol, want een speler mag zelf een leuke rol kiezen. Echter, detectives blijven op de loer liggen, en internetfraude zal altijd aan het licht komen! (denk maar aan Muayboran) In de verhalen zal tenminste een keer per etmaal (dag of nacht) een hint over de identiteit van de hacker verschijnen. Eenmalig, voor aanvang van het spel, nadat de rollen verdeelt zijn, is de hacker geacht mij te PM'en met zijn keuze welke rol hij wil overnemen. Die rol behoudt hij voor de rest van het spel.
De rollen die de hacker mag kiezen om aan te nemen zijn: de heks, het meisje, de jager, de burgemeester, de leugenaar of de anarchist.
Wanneer de hacker de rol van iemand overneemt, krijgt hij de powers van deze rol, en zal de persoon waarmee gewisseld wordt zal zijn powers verliezen (zonder dat hij het weet) de persoon waarmee gewisseld wordt zal echter wel zijn winconditie behouden (bijvoorbeeld, de leugenaar zou nog steeds aan de kant van de slechten staan, echter zal bijvoorbeeld niet de gepm'de stem tellen, maar zijn stem in het topic).
Winconditie: de winconditie is afhankelijk van de rol die de hacker kiest.

De burger:
De doodgewone burger in het dorpje Narcissopolis, is een alpha male. Beta's zijn geen van jullie (echt niet hoor bro's :)). De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.


Regels

1. Dag duurt vanaf 0:00 's nachts tot 20:00 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Om 20:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. De leugenaar PM't mij zijn veranderde stem voor 20:00. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming, versiert met een verhaaltje weergeven. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 20:00 tot 0:00 's nachts. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen, en kunnen de heks, het meisje en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de cultisten en de geliefden mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Ook de burgemeester en bodyguard niet, dat is spelbederf. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!
7. Belangrijker nog: HAVE FUN! Zolang er aan de regels van het spel gehouden wordt is alles geoorloofd. Lekker rellen, elkaar uitmaken voor al dan nog wat. Speel het hard. En geniet ervan :)


Deelnemers

1. Silentio
2. orgineel
3. Remi AFCA
4. IMBAatwork
5. Spaceman21
6. Thielen
7. bikers
8. Biobeast
9. Skyrock
10. DutchLifter
11. Jorgyboy -> dood door stemming, Dag 1
12. Rob G
13. wieger24
14. BlaRock -> dood door EricR, Dag 2
15. Peanuthead95
16. jimbooo
17. Rob P
18. newinthegame -> dood door stemming, Dag 2


De inschrijving is GESLOTEN!
 
Pinda

In!!

Nu al mooi verhaal, dit moet wel leuk worden!
 
Haha, worden weer epic verhaaltjes :D, inn, geen assasin btw?
 
In als een pinguin.
 
In als alpha. mis alleen de 20inch guns :(.
 
Heeft Peanuthead eigenlijk laatste pot meegedaan?
Hij is me in ieder geval niet opgevallen :p
 
Dus je bent in? :D (heb je nog niet op de lijst staan, even bevestigen)



Vind dat die rol teveel impact heeft. Zo kan het spel te vroeg afgelopen zijn wat jammer is.

Das deels idd wel waar, maar geliefde mag er van mij ook uit imo.. Als je 'partner' slecht speelt ben je gelijk ****ed... Of je moet gewoon ' bro' s ' die met elkaar mogen pm' en maar afzonderlijk doodgaan.. Al vind ik Roddelaar toch wel t leukst omdat er ook slechte kunnen zitten in dat groepje.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 11:17 ----------

Heeft Peanuthead eigenlijk laatste pot meegedaan?
Hij is me in ieder geval niet opgevallen :p

Nee alleen eerste. En toen lag ie er ook al 1ste uit. Sinds dien doet ie niet meer mee.
Arme peanut :(
 
Das deels idd wel waar, maar geliefde mag er van mij ook uit imo.. Als je 'partner' slecht speelt ben je gelijk ****ed... Of je moet gewoon ' bro' s ' die met elkaar mogen pm' en maar afzonderlijk doodgaan.. Al vind ik Roddelaar toch wel t leukst omdat er ook slechte kunnen zitten in dat groepje.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 11:17 ----------



Nee alleen eerste. En toen lag ie er ook al 1ste uit. Sinds dien doet ie niet meer mee.
Arme peanut :(

Ik vind geliefde om eerlijk te zijn een best goede rol. Het heeft zijn nadelen, maar als je niets van niemand weet, behalve dat 1 persoon 100% zeker goed is, dat is een sterk voordeel. Zo sterk dat er een nadeel aan verbonden mag zitten.
Bovendien, als je partner slecht speelt dan is er nog niet veel aan de hand, want enkel bij een wolvenaanval is het 2-voor de prijs van-1.'s nachts zijn de geliefden samen, maar wanneer 1 door stemming ter dood wordt gebracht, blijft de ander leven (als gezien in de regels).

Roddelaar heb ik juist mijn twijfels over, aangezien je dan wel contact mag ophouden met andere spelers, maar je weet niet wie het zijn. Dat heeft niet veel meerwaarde ten opzichte van het contact wat je in het topic zal aantreffen.

Ook rollen als bodyguard, gek en anarchist vind ik hele vette rollen, terwijl deze voorgaande games eruit gehouden zijn. Smaken verschillen dus een beetje. Maar de vorige keer ging het goed, en ik heb wel een idee van de richting van deze game. Ik hoop dus dat deze verdeling zorgt voor een leuke gebalanceerde game, waarbij grappige situaties kunnen ontstaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind geliefde om eerlijk te zijn een best goede rol. Het heeft zijn nadelen, maar als je niets van niemand weet, behalve dat 1 persoon 100% zeker goed is, dat is een sterk voordeel. Zo sterk dat er een nadeel aan verbonden mag zitten.

Roddelaar heb ik juist mijn twijfels over, aangezien je dan wel contact mag ophouden met andere spelers, maar je weet niet wie het zijn. Dat heeft niet veel meerwaarde ten opzichte van het contact wat je in het topic zal aantreffen.

Ook rollen als bodyguard, gek en anarchist vind ik hele vette rollen, terwijl deze voorgaande games eruit gehouden zijn. Smaken verschillen dus een beetje. Maar de vorige keer ging het goed, en ik heb wel een idee van de richting van deze game. Ik hoop dus dat deze verdeling zorgt voor een leuke gebalanceerde game, waarbij grappige situaties kunnen ontstaan.

Ja gek & anarchist zou ik er ook uit gelaten hebben idd :p

Maar t probleem met geliefde is dus dat je afhankelijk bent van de ander... Maar ja smaken verschillen idd.. Als je me maar niet geliefde maakt :D
 
Jongens, schrijf je snel in.
Vanaf 18.00 's avonds wil ik de burgemeesterstemming openen. Dit is een fijne rol, waarbij de speler meer invloed heeft op de stemming, beschermd wordt door een bodyguard, en ook nog eens zijn kant mag kiezen.

De stemming loopt van 18.00-0.00 woensdagnacht. Dan wordt de burgemeester bekend gemaakt, ga ik de overige rollen willekeurig verdelen, en ga ik het inleidende verhaal schrijven voor dag 1.
 
Ja gek & anarchist zou ik er ook uit gelaten hebben idd :p

Maar t probleem met geliefde is dus dat je afhankelijk bent van de ander... Maar ja smaken verschillen idd.. Als je me maar niet geliefde maakt :D

't liefst geen geliefden aub. Als het een mogelijk verloop heeft als vorig spel is 't al duidelijk na 1-2 dagen of de meerderheid van de spelers goed of slecht zijn. Dan gaat 't erg snel als de wolf een geliefde pakt:p
 
Ja gek & anarchist zou ik er ook uit gelaten hebben idd :p

Maar t probleem met geliefde is dus dat je afhankelijk bent van de ander... Maar ja smaken verschillen idd.. Als je me maar niet geliefde maakt :D

Hmm, vind gek wel leuk. Zorgt voor grappige situaties, en het verzwakt de sterke goodguy rollen enigzins (heks, meisje, jager etc..), iemand die zo'n rol toebedeeld krijgt weet niet of hij echt die powers heeft, en zal dus al wat voorzichtiger moeten zijn in hun uitlatingen. Aan de andere kant kan een gekke heks die overtuigt is de wolf gevonden te hebben tot grappige situaties leiden.

Anarchist vind ik wel leuk omdat die rol wat meer diepte geeft. Je hebt je eigen objective, en dat is het rekken van het spel. Je moet continu inschatten welke zijde sterker staat, en hoe je de zwakkere zijde kunt steunen. Wat leuk is, dat je dan denkt een soort blok gevormd te hebben met iemand die anarchist blijkt te zijn, en vervolgens switcht hij zomaar van zijde (om zijn eigen objective na te jagen dus).

Geliefde heeft niet zo'n sterk nadeel. Als de ene geliefde debiele uitspraken doet en opgehangen wordt, dan sterft de andere niet. Enkel in een wolvenaanval, maar deze zijn eerder wat meer random, iemand die debiele uitspraken doet wordt niet zo gauw door de wolf opgegeten.

Ik zou in een game wel geliefde willen zijn (no homo).

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 11:46 ----------

't liefst geen geliefden aub. Als het een mogelijk verloop heeft als vorig spel is 't al duidelijk na 1-2 dagen of de meerderheid van de spelers goed of slecht zijn. Dan gaat 't erg snel als de wolf een geliefde pakt:p

Als het spel zo'n verloop heeft, hebben de spelers niet goed gespeeld :p
Het kan ook volledig anders gaan, kijk maar terug naar sommige games, waarbij het tot het laatst nog onduidelijk was.
 
Back
Naar boven