| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
you and me , baby where are nothing but ....
__________________ If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of car payments. | |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
de oplossing is trouwens heel simpel, gewoon zorgen dat je meerdere vrouwen ter beschikking hebt en zodra je vriendin of vrouw moeilijk gaat doen gebruik je dat als contragewicht
__________________ half mocro...half something else. |
| | |
| | #3 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Stuk jongere vriendin uitzoeken heb je meestal nergens last van.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: nergens Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
ik heb juist het tegenovergestelde gehoort als een man eeenmaal getrouwed is word hij minder sexueeel actiev mist er kinderen zijn ;-)
__________________ Jij roken, Ik cardioen Jij een Bier, Ik een shake. Jij uitgaan, Ik trainen. Jij snoepen, Ik gezond eten |
| | |
| | #5 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
|
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Zorg altijd voor een backup
__________________ Emile ..BORN TO WOK..DE DBBWOKOLOOG met PASSIE.. see you @wok 2007 Ik train bij tony op de kaap hierzo bij die gozert. ja toch.. nie dan.. ech wel.. Meeting Rotterdam met veel ETEN en gezelligheid in. Join tha club |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
vrouwen boven de 40 worden het geilst |
| | |
| | #8 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Citaat:
shit man hoe doe je het, 6 spelfouten in 3 zinnen!
__________________ Cowards die many times before their deaths; The valiant never taste of death but once. Of all the wonders that I yet have heard, It seems to me most strange that men should fear; Seeing that death, a necessary end, Will come when it will come. | |
| | |
| | #9 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m92 138kg 27% Karma: | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Pff ik ben getrouwd, heb een kind en ben nog steeds horny als een dandy. De vrouw is bijna 30 en wil steeds meer en vaker, dus no problems.
__________________ Stats: unknown |
| | |
| | #10 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Citaat:
__________________ If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of car payments. | |
| | |
| | #11 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m92 138kg 27% Karma: | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Staat nergens dat ik het er niet mee eens ben makker
__________________ Stats: unknown |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Mijn ervaring is 'hoe meer je krijgt, hoe meer je wil'. Laat je de frequentie inkakken zal je libido ook zakken.
__________________ Curl Powerrrrr... Fighting for peace is like fucking for virginity... |
| | |
| | #13 |
| Monstrous Giant | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Dit is oud nieuws... triest dat zeker wel. Krijg je wel genoeg Dani?
__________________ My name is Peoples. You know why they call me that? 'Cause "ch-you" always takes care of "ch-your" peoples? Yeah, actually, more or less. You're one pathetic Kentucky Fried nigga. I got some chicken wing foryou. |
| | |
| | #14 |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2004 Locatie: het verdorven westen. Leeftijd: 32 Geslacht: M
Maak je druk. Als ze niet meer wil neuken zoek ik het buiten de deur. Je moet dingen niet moeilijker maken dan ze zijn.
__________________ Muay Thai J: Je hebt een lekkere chickie gescoord en je gaat ermee naar bed, maar nu blijkt dat het zo'n beweegloze chicka is die daar gewoon ligt te liggen. Wat doen jullie er dan mee? Zou je d'r opnieuw doen? Ivosnivo: Als ze roerloos blijft liggen stoot je niet hard genoeg. |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: ya momma's pussy Geslacht: M
ik vond vooral deze zin opvallend: De onderzoeker, die zijn bevindingen deze week publiceert in het tijdschrift Human Nature, schrijft dat toe aan het feit dat een vrouw, wanneer ze eenmaal haar partner heeft gevonden, "zuinig" is met haar seksuele gunsten om hem geïnteresseerd te houden. wat een dikke onzin als ze te zuinig is met dr "gunsten" dan gaat de man juist ergens anders zijn "gunsten" zoeken.. dus blijft hij echt niet geinteresseerd... lijkt mij dan |
| | |
| | #16 |
| Monstrous Giant | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
True... mensen romantiseren sex nogal, het is pure fysieke aantrekking/behoefte!!
__________________ My name is Peoples. You know why they call me that? 'Cause "ch-you" always takes care of "ch-your" peoples? Yeah, actually, more or less. You're one pathetic Kentucky Fried nigga. I got some chicken wing foryou. |
| | |
| | #17 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
waren ze maar allemaal zo: FOK!frontpage / Nieuws / Vrouw leent dochter (15) uit voor seks Citaat:
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze | |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2005 Locatie: in je dochter Leeftijd: 30 Geslacht: M
daarom bezoek ik altijd bushaltes , en kruidenierswinkels op rare tijdstippen . mijn enige kans om nog es flink te poeppuh
__________________ Gladde Bolster , Rotte PIT |
| | |
| | #19 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2005 Locatie: in je dochter Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
sex is zoals 2x per dag geen schijten . je moet het gewoon doen om je goed te voelen . alhowel ik nu best sexueel geconstipeerd ben , mijn ondergoed lijkt bepleisterd te zijn met gips
__________________ Gladde Bolster , Rotte PIT | |
| | |
| | #20 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Waarom verbaast dit mij helemaal niet ?
Word het nog erger dan dat het al is dan |
| | |