XXL Nutrition

Waar woon je?

Bezoekers in dit topic

jumperke1tje

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
8.273
Waardering
307
Lengte
1m79
Hoogstwaarschijnlijk bestaat een dergelijk topic reeds (Big T?) maar dan is dit alsnog interessant om de eventuele evolutie te zien.

Graag had ik geweten hoeveel % van de actieve DBB'ers er NL'er zijn en hoeveel Vlaming.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 11:58 ----------

Hier ging vast iets fout, zie ander topic met poll :D
Mods: deze mag verwijderd worden.
 
Hoogstwaarschijnlijk bestaat een dergelijk topic reeds (Big T?) maar dan is dit alsnog interessant om de eventuele evolutie te zien.

Graag had ik geweten hoeveel % van de actieve DBB'ers er NL'er zijn en hoeveel Vlaming.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 11:58 ----------

Hier ging vast iets fout, zie ander topic met poll :D
Mods: deze mag verwijderd worden.

je had ook gewoon hier poll kunnen toevoegen -> topic opties: enquete toevoegen
 
je had ook gewoon hier poll kunnen toevoegen -> topic opties: enquete toevoegen

Klopt, maar ik zag dat ik op hetzelfde moment twee topics heb aangemaakt, deze en deze met poll... Dus sowieso mag er een slot op eentje, op dit dus.
 
Klopt, maar ik zag dat ik op hetzelfde moment twee topics heb aangemaakt, deze en deze met poll... Dus sowieso mag er een slot op eentje, op dit dus.

maar hier heb je nu al zoveel reacties en daar 0, hou dit dan open:trollface:
 
West-Vlaanderen
 
Hell no. Gent.

ahja, er is ook nog een oost-vlaanderen, nu je het zegt:roflol: altijd als westvl beschouwd omdat het helemaal niet in het oosten van vlaanderen ligt, gekke mensen:o
 
Gent? Waanzin!
 
Laatst bewerkt:
ahja, er is ook nog een oost-vlaanderen, nu je het zegt:roflol: altijd als westvl beschouwd omdat het helemaal niet in het oosten van vlaanderen ligt, gekke mensen:o
Woon je daar dichtbaai?
 
ahja, er is ook nog een oost-vlaanderen, nu je het zegt:roflol: altijd als westvl beschouwd omdat het helemaal niet in het oosten van vlaanderen ligt, gekke mensen:o
:roflol:
Gent? Madness!

And proud of it.
Oorspronkelijk van Gent, woon echter niet in de stad zelf, maar er niet ver van. Niet richting randgemeenten als Ledeberg, de andere kant uit :D
 
Je kan dit topic toch zelf locken? :D
 
Kan dat enkel bij een log dan ofzo? En niet in de allerlei sectie?
 
in een huis.. met een dak een deur en raam... ergens in nl
 
Back
Naar boven