| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Monstrous Giant | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
wat maakt het uit, we trainen toch niet voor de vrouwen
__________________ FUUUU |
| | |
| | #42 |
| Massive Warrior | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Ik toch niet. Want dan kon ik na 1 jaar al gaan onderhouden en het maximum aantal chicks krijgen (beachboylook). Maar constant je grenzen verleggen is gewoon veel leuker
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #43 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
ja daarom, sommige vinden het wat andere niks, ieder zn ding he.. zijn ook veel heren die zich er niet druk om maken hoe hun lichaam eruitziet of die gespierde mannen lelijk vinden denk ik.. maar denk dat vrouwen grotendeels (licht) gespierde mannen toch het aantrekkelijkste vinden omdat dat toch het meest mannelijke is dat er bestaat denk ik
__________________ Succes is not final, failure is not fatal, it is the courage to continue that counts! It's not the car you drive, it's the arm that's hangin' out the window..! Lengte: 1,76 m Gewicht: 95 kg --> still bulking --> start 1e cut ?? |
| | |
| | #44 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Fryslân Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Wat een dom gedoe weer. Vooral gaan generaliseren, net als onze Geert. Er zijn vrouwen die houden van dunne ectos, gespierde mesos, of dikke endos. En alles wat daar tussenin zit. Meestal is het wel zo dat bepaalde lichaam types elkaar "opzoeken". Je zult niet zo snel een dunne ecto man zien met een dikke endo als vrouw, tenzij het een feeder is ofzo.
__________________ While interviewing a Marine sniper, asked: "What do you feel when you shoot a Terrorist?". The Marine shrugged and said: "RECOIL!." - Veritas Aequitas |
| | |
| | #45 |
*zucht*
__________________ Succes is not final, failure is not fatal, it is the courage to continue that counts! It's not the car you drive, it's the arm that's hangin' out the window..! Lengte: 1,76 m Gewicht: 95 kg --> still bulking --> start 1e cut ?? |
| | |
| | #46 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
|
| | |
| | #47 |
| Massive Warrior | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Dan kan je dat "bodybuilder" net zo goed vervangen met "man"...
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #48 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Citaat:
Lol Dunno man, volgens mij maakt het echt geen zak uit of je rijk bent of niet. Het geld is alleen maar een supplement voor als je echt kk saai bent ofzo.
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow | |
| | |
| | #49 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
k sluit me hierbij aan.
|
| | |
| | #51 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m71 83kg - Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
ach ja er zijn gewoon niet genoeg bodybuilders en daarom zijn ze allemaal zo. Uit vrees dat ze het maar moeten stellen met die kut ecto's.
__________________ Savin up for a brand new suzuki intruder 1400....Riding towards the future Roids were made by those who can't get there themselves |
| | |
| | #52 | |
Citaat:
haha ja das net als in duitsland (woon dicht bij de grens) daar zie je veel mooie meiden met echt lelijke gasten.. het valt op zo vaak kom je het tegen, zal ook wel komen omdat er weinig knappe gasten zijn, ze leggen zich er maar bij neer
__________________ Succes is not final, failure is not fatal, it is the courage to continue that counts! It's not the car you drive, it's the arm that's hangin' out the window..! Lengte: 1,76 m Gewicht: 95 kg --> still bulking --> start 1e cut ?? | |
| | |
| | #53 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Zo niet waar!
|
| | |
| | #54 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Citaat:
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow | |
| | |
| | #55 |
tja weet niet, geloof dat niet, ze zeggen van wel maar ik weet het niet.. maar niet allemaal natuurlijk, sommige maakt het ook echt niks uit..
| | |
| | #56 |
| Gespierde Buffel Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m85 42kg > 50% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Half die "onderzoeken" zijn gedaan door jaloerse ecto's waarvan je de ribben kan tellen. Zover ik weet krijgen BBers altijd meer vrouwelijk aandacht, tenminste dat valt mij op ... Naja, het zal wel weer anders zijn met die "onderzoeken" |
| | |
| | #57 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
zoveel vallen vrouwen nu ook weer niet op looks dus bye onderzoeken.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #58 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m99 40kg 3% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Denk niet dat vrouwen weten wat ze willen vaak genoeg gezien dat ze klagen over hun vriend hoe slecht hij wel voor haar is en dan de hele tijd er terug naar toe lopen. En als het gedaan is raad maar hoe is de volgende?Weer het zelfde soort en dan als je ze vraagt waar ze op vallen zeggen ze een lieve jong die mij begrijpt,zelfvertrouwen,... . Denk dat uiterlijk niet al te veel uit maakt al vaak gezien dat mooie vrouwen samen zijn met personen met zwaar overgewicht of die er niet uit zien. Denk dat ze vallen op status en een bekende bber heeft dat dus die zullen wel meer kunnen krijgen als de meeste onder ons. |
| | |
| | #59 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
Check die onderliggende nijdigheid in sommige reacties.
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... |
| | |
| | #60 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
ik doel er op dat jij niet echt gespierd bent
__________________ The person who works the hardest will always get the best results |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bodybuilders, onaantrekkelijk, vinden, vrouwen |
| Topic opties | |
| |