| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Ultimate Women's Magnet Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Inderdaad, en al zeker niet als ze neukteugels hebben.
__________________ Huidige stats: 183cm, 90,2kg, 13%. * Willie the Pimp * "Wife" stands for: Washing Ironing Fucking Etc. |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: nederland. Geslacht: M
wat zijn we weer vrouw onvriendelijk!
|
| | |
| | #23 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Scheveningen Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
omg, leer lezen vriend.
__________________ Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh fuck me... don't throw cock at crowd... - Lee Priest |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Bekend nieuws! Maar vaak zijn het eerste indrukken he. Gespierde mannen hebben een imago van dominant/agressief. Denk toch dat als je een vrouw wat langer kent je die vooroordelen wel van tafel hebt en gewoon gelijke kansen hebt met iemand anders (met het extraatje van gespierdheid natuurlijk Maar goed vrouwen die ONS willen zijn dus wel opzoek naar gespierde mannen, en die vrouwen zijn nu precies mijn doelgroep |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m83 83kg 13% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
denkwijze vrouwen: bodybuilder met geld is geil bodybuilder zonder geld is lelijk |
| | |
| | #26 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
|
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: @ the junkyard Eating Iron Geslacht: M
Me too.
__________________ http://www.americanstrongman.org/ Voor de stats geilers 1RM BP:165kg BB style SQ:210kg DL:240kg BW: 116kg BF 11% Height 1.78m |
| | |
| | #28 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: @ the junkyard Eating Iron Geslacht: M
Dan maar uitbuiken tot dit formaat.
__________________ http://www.americanstrongman.org/ Voor de stats geilers 1RM BP:165kg BB style SQ:210kg DL:240kg BW: 116kg BF 11% Height 1.78m |
| | |
| | #29 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Citaat:
Edit: kon het niet laten.
__________________ A bird does not sing because it has an answer. It sings because it has a song. | |
| | |
| | #30 |
Ehmmm dit was toch al lang bekend?
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #31 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 86kg 10% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
wat vrouwen denken is iets anders dan wat vrouwen zeggen wat ze denken |
| | |
| | #32 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m79 85kg 13% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
|
| | |
| | #33 |
Maar ik snap het probleem niet? We zijn goed voor de one night stands... Daarna kan je als je het meisje leuk vind laten zien dat je geen lompe arrogante boer bent en dat je wel een toffe kerel bent voor een relatie... Ideaal toch?
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #34 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Ach, als je het hebt over bodybuilding zegt de vrouw naar mijn ervaring; bah, bah. Maar als jij in korte mouwtjes loopt of je cardio doet en je ziet er goed gespierd uit, kijken ze stiekum naar je totdat je terugkijkt. Dan draaien ze ineens hun hoofd weg. Maar goed, dit zal ook wel per individu verschillen.
__________________ Leer, inspireer en motiveer. Maar blijf bij jezelf. :) Lengte: 171cm Gew: 73kg bf: 11-12% You can't ban a muscle man :p |
| | |
| | #35 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: antwerp Geslacht: M
Hoe je het draait of keert, een vrouw valt mijn inziens altijd op de foute (lees stoere) man om hem daarna te kunnen bekeren tot wat ze zouden willen hebben.(Allezins toch proberen)
__________________ be strong or keep trying |
| | |
| | #36 |
| Monstrous Giant | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
bodybuilders zijn rilex.
__________________ FUUUU |
| | |
| | #37 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2009 Locatie: Springfield Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m70 84kg 10% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
|
| | |
| | #38 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
hoevaak zegt je vriendin wel niet hoe veilig ze zich voelt als je bij der bent of in bed ligt.. die van mij vaak en ik weet dat andere dat ook vinden maar idd hoor ook vaak dat vrouwen de profs niet aantrekkelijk vinden en dan met name de benen. Het is niet zo zeer de massa, maar de aders die zichtbaar zijn op wedstijden.. zo begrijp ik het pff.. vrouwen willen gespierde mannen, je ziet ze kijken als ze met hun ecto aan de hand in de stad lopen.. beide kijken ze je na, ligt niet aan de mooie schoenen die ik draag
__________________ Succes is not final, failure is not fatal, it is the courage to continue that counts! It's not the car you drive, it's the arm that's hangin' out the window..! Lengte: 1,76 m Gewicht: 95 kg --> still bulking --> start 1e cut ?? |
| | |
| | #39 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m85 90kg 9% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Indd, een mooi lichaam hebben is leuk voor de vrouwen, maar dat overdreven gespierde vinden ze niks.
__________________ Geniet, en onthoud; het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. |
| | |
| | #40 | |
| Massive Warrior | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bodybuilders, onaantrekkelijk, vinden, vrouwen |
| Topic opties | |
| |