| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Wist ik al mega lang, ik vind vrouwelijk bodybuilders ook onaantrekkelijk.
|
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: nederland. Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
ach ik vind vrouwlijke bodybuilders wel aantrekkelijk |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m90 75kg 10% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
ok
|
| | |
| | #5 |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
wie geeft er nu om wat vrouwen denken
__________________ PAIN IS MY GAME |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 22 Geslacht: M
|
| | |
| | #8 |
| Massive Warrior | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Ah ja. En vandaar dat vrouwen steeds hoofdpijn hebben als hun bierbuik-man of ecto om seks vraagt, maar staan te gillen aan een podium met gespierde bonken die een strip act doen... Een wetenschappelijke studie doen bij vrouwen is sowieso kansloos. De mening van een vrouw is om te beginnen veranderlijk, maar niet alleen dat, vaak zeggen ze net het tegenovergestelde van wat ze eigenlijk willen
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #9 |
| Monstrous Giant | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Helemaal waar. Maar juist vieze, oude, foute of grote mannen penetreren het seksueel perverse gedachtengoed van de vrouw als ze in het heetst van de strijd haar masturbatie sessie met een schokkend hoogtepunt wil beeindigen. Vaak ook meer dan 1 met haar tegelijk. Laat de net gekleede en goed opgeleide man met een huiselijke attitude de rol maar vervullen van pion aan haar zijde tijdens winkel marathons of terras momenten. Dan zorg ik wel dat ik die arrogante kwal ben die ze niet uit haar hoofd krijgt en die af en toe z'n graan eist als vrijgezelle nette dames die enkele uren van de zaterdag avond net dat vleugje vunzigheid wensen.
__________________ So much awake I tend to pass out. I fit in a day time job. |
| | |
| | #10 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Citaat:
edit o/t: wetenschappelijk onderzoek naar geuren, kleuren en smaken is een beetje overbodig imo. | |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Punt is denk ik dat het lichaam van een man sowieso niet zo belangrijk is voor een vrouw. Kijken ze al naar het uiterlijk dan vooral naar het gezicht. Daarnaast spelen macht (vriendenrelaties, geld) en karakter (humor, uitstraling) een minstens zo niet grotere rol.
|
| | |
| | #12 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Citaat:
Vrouwen letten wel erg op uiterlijk.. althans mooie vrouwen dan Vooral gezicht inderdaad.
__________________ Lees de stickies | |
| | |
| | #13 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg 1% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
In ieder geval denk ik dat een wat meer gespierd dan volgens de vrouwen ideaal lichaam sowieso niet veel roet in het eten zal gooien. Wat dat betreft kun je (veel) beter 'te' gespierd zijn, dan te vatserig.
|
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2007 Locatie: Hongaarse steppe van Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m77 87kg 12% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
whats new. bovendien zie ik wel hoop! de gespierde man wordt als aantrekkelijk gezien. (niet de ecto). De uber-bodybuilder is inderdaad minder aantrekkelijk, maar dat is dan ook niet mijn streven.
__________________ Nbatweek stronglift 5x5: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...artist-229158/ http://i25.tinypic.com/2jaztwz.gif Groep voor Oost-Europese Blokhoofden!!: http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=75 |
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Utrecht Leeftijd: 21 Geslacht: M
Het is raar maar waar: als bodybuilders vrouwen willen verleiden, zullen ze het moeten hebben van hun karakter. Like doh.
__________________ 20101409 |
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Dat is algemeen bekend maar ik vind vrouwlijke bbers ook HELEMAAL niet mooi. En de meiden beginnen nu al te zeuren je moet niet te gespierd worden bla bla bla
|
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 2m30 40kg 50% Karma: | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
extreem droge massamonsters is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor een vrouw. vrij logisch eigenlijk |
| | |
| | #19 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
Citaat:
__________________ The person who works the hardest will always get the best results | |
| | |
| | #20 |
| Prof Bodybuilder | Re: Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bodybuilders, onaantrekkelijk, vinden, vrouwen |
| Topic Opties | |
|
|