Fitness Seller

Dat vrouwen niet van spieren houden wist ik...

Bezoekers in dit topic

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
18 jan 2005
Berichten
3.184
Waardering
8
maar dat het zo erg was :(

Ik heb aan 32 vrouwen gevraagd wat ze een mooie torso vinden.
de vrouwen varieerden in leeftijd van ca 18 tot 50, alle beroepsgroepen, a-sportief tot sportief (ik heb geen BB vrouwen iets gevraagd).

In bijgaande jpg zie je een aantal torso's: links ecto's en magere torso's, in het midden een paar gespierde en rechts een aantal endo's.

Wat blijkt: vrouwen houden niet van spieren, dat was me allang bekend.
Degene die BB doet voor de vrouwtjes heeft een bord voor zijn kop.

Het zwaartepunt van de keuzes ligt rondom magere, jongensachtige, nauwelijks gespierde mannetjes.

Er zijn zelfs een paar die van totale skeletjes houden en van dikke walrussen houden, kan you believe it.... :rolleyes:

Even nog een ****ing disclaimer erbij zetten:
B4 you flame me: dit is geen representatief en wetenschappelijk onderzoek maar een geintje, ontstaan na wat gesprekken met vrouwen over wat nu een mooi mannenlijf is :D

Genoeg geluld: kijk en huiver:

De torso's (er zitten wat DBBers tussen, excuses daarvoor :D ):
torso.jpg


De uitslag:
torsopoll.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wedden dat vrouwen van spieren houden...
Geen bovenmaatse spieren, maar een mooi menshealth achtig fysiek wordt echt wel gewaardeerd.
 
Ik denk dat als je dit doet met meer vrouwen dat de uitslag er iets anders uit zal zien.. 5% stemt voor die laatste torso, dat kun je niet menen.. Volgens mij waren dat gewoon oudere vrouwen die al jaren tegen een lelijke man aankijken en op die manier blind zijn geworden

Edit: Ik vind het trouwens wel een mooi onderzoekje dat je hebt gedaan... Maargoed, vergeet niet dat er heel veel factoren kunnen zijn geweest die het onderzoek hebben beinvloed!
 
Wedden dat vrouwen van spieren houden...
Geen bovenmaatse spieren, maar een mooi menshealth achtig fysiek wordt echt wel gewaardeerd.
NOT!!! die vinden ze te zwaar gespierd.
Heb je wel naar de uitslagen gekeken ???
 
Ik denk dat als je dit doet met meer vrouwen dat de uitslag er iets anders uit zal zien.. 5% stemt voor die laatste torso, dat kun je niet menen.. Volgens mij waren dat gewoon oudere vrouwen die al jaren tegen een lelijke man aankijken en op die manier blind zijn geworden

Het merendeel zat tussen de 20 en 30.
 
whoopdiedoo een onderzoek bij 32 vrouwen...
 
Ik zei toch dat het erg was...
 
klopt helemaal heel veel vrouwens vinde het niet mooi tegen mij zegt ok iedereen dat ik moet stoppe ''want nu is het nog mooi'' zegge ze dan maar goed k train voor me eige en niemand anders!
 
Vraag het eens 32 keer aan mevrouw Hilton, dikke kans dat voor je je zin hebt uitgesproken je een ruk aan je riem voelt.
 
ga gelijk afGainen :roflol:
 
Ik vind I de mooiste torso, maar daar heeft geen enkele vrouw op gestemd... Insane...
 
vrouwen kunnen niet kiezen, dat moet jij voor hun doen!
 
vrouwen veranderen in zombies wanneer ze lullen zien! en het word nog imposanter voor ze; wanneer jou tieten zo hard is als steen.
 
hij realiseerd zich nu pas dat hij gewoon lelijk is:P
 
Onzin.

Smaken verschillen en dit valt nooit te peilen. Ik ken wijven die het liefst iemand hebben die nog gespierder is dan Jay Cutler.
 
Ja iemand groter dan Jay Cutler... mhmm :p

Als die ook maar warme broodjes voor me maakt. :D
 
Back
Naar boven