MuscleMeat

Vrouwen aan de leiding in de karma-ranking

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid sinds
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Het hele karma-systeem slaat sinds "de nieuwe verbeterde invoering" al helemaal als een lul op een drumstel, er staan members in de hoogste rangen die ik persoonlijk nog nooit een waardevolle post heb zien maken, maar opvallend is de emancipatie van vrouwen binnen DBB.

Hoezo DBB een vrouw-onvriendelijk forum?

jjmem9.jpg
 
verbeterde invoering? Hoe was het vroeger dan
 
lol, ik heb m lekker uit gezet :)
 
Is KwarkMixer een lekker wijf?
 
verbeterde invoering? Hoe was het vroeger dan

Beter dan nu.

Ik snap het idee achter de nieuwe invoering, maar in de praktijk blijkt toch dat "de waarde van karma" eigenlijk te verwerpen is, daar er een groot aantal members in de top staan die ik persoonlijk nog nooit heb zien posten, laat staan waardevolle posts heb zien maken. Anderzijds zijn andere "waardevolle" members, zij het op inhoudelijk gebied dan wel om "humoristische" posts e.d in geen velden of wegen te bekennen.

Voorheen was de verdeling in karma-ranking "gerechtvaardiger", veel postende members en/of waardevolle members stonden bovenaan.

Ik maak me er niet zo druk om, opvallend is wel dat er nu meerdere vrouwelijke leden in de top staan. Leden die ik persoonlijk nooit zie posten.

lol, ik heb m lekker uit gezet :)

Vandaar, ik probeer al twee maanden een date met je te regelen via karma, maar je leest ze kennelijk niet.
Laat maar zitten dan.
 
Laatst bewerkt:
Loo, mensen zijn ook vet gierig geworden met het uitdelen van karma :gay:
 
er wordt gewoon veel terug ingetrokken door de mods ...

Er klopt geen klote meer van, vroeger als je een brute opmerking maakte werd je overspoeld door karma, nu krijg je van 1 of 2 members karma en denk je; what the **** zo weinig???

Volgens mij is niemand gieriger geworden maar komt de helft niet door ofzo.
 
2 vrouwen en een homo aan de top

dit kan echt niet
 
er wordt gewoon veel terug ingetrokken door de mods ...

Ook wel ja, maar goed. verschil tussen mij en de bovenste is denk al zo'n +300punten, want ik heb 750 ofso. Groot verschil in zo'n kleine tijd.

Ik pleit voor nog een reset!
 
**** it, we komen in opstand!

Angry%2BMob%2BSimpsons.jpg
 
Beter dan nu.

Ik snap het idee achter de nieuwe invoering, maar in de praktijk blijkt toch dat "de waarde van karma" eigenlijk te verwerpen is, daar er een groot aantal members in de top staan die ik persoonlijk nog nooit heb zien posten, laat staan waardevolle posts heb zien maken. Anderzijds zijn andere "waardevolle" members, zij het op inhoudelijk gebied dan wel om "humoristische" posts e.d in geen velden of wegen te bekennen.

Voorheen was de verdeling in karma-ranking "gerechtvaardiger", veel postende members en/of waardevolle members stonden bovenaan.

Ik maak me er niet zo druk om, opvallend is wel dat er nu meerdere vrouwelijke leden in de top staan. Leden die ik persoonlijk nooit zie posten.

+1, Wat een grap is het nieuwe systeem ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven