| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Vreemd op speed achtig gevoel
Goedenavond, Gisteren heb ik mijn bestelling Nutrabolics CEO en AE2 en FSI T. Herculin MRF-4 ontvangen. Dus die vandaag gelijk proberen. Merk een voor mijn gevoel behoorlijk verschil. Rustig 4 kilo zwaarder pakken bij de biceps o.a.. Maar het punt is echter nu 5 uur na de training heb ik nog steeds een enorm gevoel alsof ik keihard gefietst heb. + een soort mix alsof ik aan de speed zit. Aangezien ik niet al teveel ervaring heb met supplementen weet ik niet of dit kwaad kan. Kan iemand me misschien vertellen of ik er ergens een risico in zit? (* zelfs als je het gebruikt volgens de voorgeschreven dosering *) Verder gebruik ik gewoon een Whey gainer en een vooral volprop dieet voor mijn gevoel. Veel vis, vlees, eiwitten en vezels. Laatst aangepast door slalex : vr 25 mei 2007 om 21:45 |
| | |
| | #2 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Vreemd op speed achtig gevoel
je bent heel moe nog? of heb je nog bergen energie omdat je zegt dat het lijkt of het speed is ?
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #3 |
Stats: Karma: | Re: Vreemd op speed achtig gevoel
Het lijkt alsof ik nog aan de speed zit. Zo voel ik mijn hart snel kloppen en een soort continue rush alsof je bezopen bent maar zonder het dronken draaierige of verlies van controle. Maar anders dan dat voel ik me juist heel moe.
|
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Vreemd op speed achtig gevoel
Klinkt als te veel caffeine die je vaak in supplementen aantreft. En als je daar gevoelig voor bent merk je dat wel ja.
__________________ Mkay |
| | |
| | #5 | |
Citaat:
Hetzelfde gevoel wat ik nu heb., heb ik ook maar in VEEL lichtere mate als ik paar blikjes Redbull op heb. Ben daar inmiddels mee gestopt omdat het niet bepaald gezond is. | |
| | |
| | #6 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Je bent caffeine gevoelig
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| ae2, ceo, herculin mrf 4 |
| Topic opties | |
| |